Aah dan heb jij ook niet heel veel tijd ertussen zitten! Vind je het ook spannend of het zwaar gaat zijn?
Oke even iets bizars: zit net lekker met mijn dochter te knuffelen ( 4 jr.) zegt ze uit het niets: mama jij hebt een babay in je buik, dus ik zeg waarom denk je dat? Waarop zij weer zegt ik zie het en ik voel he want hij groeit! Stond echt even met mn mond vol tanden.
Bizar is dat he?! Hier zeiden de kids van 6 en 5 het ook al, dat er een baby in mijn buik zat... Hebben ze het na de echo ook verteld...
Hoihoi, Maaike, haha, tja wat moet je daar nu op zeggen Charlie, herkenbaar, dat alles je moeite kost. @kids vertellen, hier nog niet. Wil het aan de ene kant wel graag, maar stel dat het toch nog misgaat, dan wil ik hun daar niet mee belasten. @misselijkheid, woensdagavond eerste pil genomen, maar gisteren was het nog niet veel. Ik heb het ook maar verteld aan mn collega's, want ik was zo suf en gaar. Maar vandaag voel ik wel een stuk beter, nog niet overgegeven. Eten smaakt weer wat meer en ik had zelfs weer trek.
Ja gek he!! Mijn oudste van 4 zei dat ook op de dag dat ik de test gedaan had. Zelfs m'n man wist het toen nog njet, die heb ik t met vaderdag verteld. Ook zei ze altijd dat ze geen broertjes of zusjes meer wilde, maar nu heeft ze het over niks anders meer. We hebben het haar niet bewust verteld, anders duurt het nog zo lang, maar denk dat ze wel dingen oppikt. Alleen toen ze het voor de eerste keer zei keek ik wel vreemd op hoor, niemand wist het nog!!
Ze had het voor ik het zelf wist ook een keer gezegd maar toen ik zei hoezo denk je dat zei ze gewoon. Nu zei ze zo stellig ik zie het en ik voel het groeien dacht ik echt huh? Wij hebben het ook nog niet verteld willen het vertellen op vakantie na de eerste echo (29 juli) ben alleen nog aan het nadenken over een leuke manier om het een kindje van 3 en 4 te vertellen... Iemand ideeen?
Op pinterst staan veel leuke manieren om het te vertellen maar voor een 3 en 4 jarige.. Jullie komen vast op iets leuks! Ja hier idd ook dicht op elkaar! Zeker spannend. De vorige zwangerschap was met complicaties dus ik hoop nu op een voorspoedige☺️ Maar ik denk dat het voor de kindjes straks wel heel erg leuk gaat zijn. Onze baby vindt andere baby's en kindjes wel heel erg leuk dus ik hoop dat ze het leuk gaat vinden😀
Ik heb oudere Kids en ben ook aan het bedenken hoe we het hun op een leuke manier kunnen vertellen. Weet wel dat ik hun reactie filmen ga .
Hier gister 1e echo gehad, helaas nog geen kloppend hartje te zien. Wel zit er een vruchtje van 5 mm. Het komt wel overeen met de lengte van onze zwangerschap (6,4 wk), maar nog net iets te vroeg om hartje te zien. Heb ook hcg moeten laten prikken. 17/7 2e echo en hcg controle. Hopelijk klopt het hartje dan wel en is het hgc goed gestegen. Blijft nog even spannend voor ons.
Pff net terug van boodschappen doen samen met manlief. Bij de kassa al duizelig van het steeds dingen op de band leggen..en nu hartstikke misselijk. Als ik lig gaat t wel..maar zodra ik naar de keuken loop weer misselijk. Eigenlijk zou ik dus ff wat moeten eten..maar het klaarmaken staat me tegen haha. Nuja we genieten dr maar van..tenslotte wil ik dit dolgraag..zwanger zijn!
Ik heb net ook boodschappen gedaan. Ook duizelig en misselijk en honger. Thuis twee grote broodjes gegeten. Vanavond barbecuen, ik hoop dat we op tijd beginnen anders ben ik misselijk. Hoop dat het een avond overslaan anders moet mooi weer spelen terwijl ik mijn absoluut niet lekker voel. Ik heb wel goede smoesjes ik heb vandaag vreselijk last van mijn hooi koorts dus daar voel ik mij al niet lekker door. Oh spannend minimie misschien was je met een dag te vroeg met je echo en klopt vandaag het hartje.
Ik weet nog niet hoe we het gaan vertellen, die van mij zijn drie en half en twee. Misschien een boekje cadeau doen van je word grote broer/ zus en dan erbij vertellen?
ik heb vanmiddag de 1e echo gehad en het zag er goed uit met kloppend ❤. Nu mogen we over 2 weken de 25e weer. Hopelijk dan nog steeds goed.