16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er

:DLEkker van genieten meid !

Hier vandaag de oudste alweer 12 geworden:$ wat gaat de tijd toch mega snel..
    kan me als de dag van gisteren herinneren hoe ik als 17 jarige dat kleine propje in mn armen had:(gaat te snel allemaal
    dochter lief zat al druk tegen me buik te praten dat ze alletwee maar meisjes moesten zijn want dan heeft ze 3 broertjes ( 1 broertje bij mij en 2 broertjes bij dr vader ) en 3 zusjes :D handige JET.
    zegt ze heel droog ... Jemig mama dan ben ik officieel de oudste van 7 :$
    :D

2. IrisN

IrisN Niet meer actief

Ik heb chronisch slaap te kort. Vannacht 12 uren geslapen, na een uurtje van bed te zijn geweest, alweer zoveel zin om te slapen. En eten? Daar moet ik niets van weten. Nog meer meiden die slecht eten en mega moe zijn?

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Erg moe maar zitten in een rottige periode. Kom.gauw mee kletsen als alles hier beter gaat.

4. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Minimie, spannende tijd!

Thea, gefeliciteerd met je dochter.

Ik ben gisterenavond om 21.30u naar bed gegaan en werd 5.30u wakker. Even plassen en weer verder slapen tot dochter boven op me klom. Man had ze bij ons gelegd :D
    Om 9u ging dochter weer even tukkie doen en mama ook wuahaha! Daarna zo beroerd dat ik man en dochter boodschappen heb laten doen. En vandaag de dag dat het spugen begonnen is. Bahhh bij dochter begon het ook met 9w pas.

Dames met een goede echo, gefeliciteerd!!

5. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thea gefeliciteerd met je dochter! Gaat idd super snel!

Rica knuffel rustig aan meid

Dayna hè vervelend! Rustig aan hier ook enorm moe!

Dames met goede echo gefeliciteerd!

Lekker misselijk hier blegh, eten gaat moeizaam... Jongste is uit logeren bij opa en oma, de jongens slapen en lig nu met oudste op de bank... gaan straks samen 2 daagjes naar Disney, Elsa bezoeken hihi. Zie wel beetje op tegen de busreis maar cola en pepermunt in tas die hopelijk verlichting bieden...

6. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook verschrikkelijk moe. Voel me evht lamlendig, en daardoor ook schuldig tegenover m'n kindjes. Komt niks uit m'n handen.

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Jep herkenbaar. Qua eten staat niks me echt aan; ik eet het omdat het moet. Pillen voor de misselijkheid zorgen er gelukkig voor dat ik wel makkelijker kan eten, al is de misselijkheid in de morgen zeker nog aanwezig. En van die pillen wordt je ook weer duf en ik ben al moe. Maar ja, zonder was echt geen doen meer.

8. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    30-8

9. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Misselijkheid van de honger is een ramp, duurt ook even eer je dat te boven bent. Maar eet wel om te voorkomen dat het slechter gaat. Dit doe ik voor mijn dochters.

Heb nu standaard liga en crackers bij me om hongergevoel te voorkomen.

10. minieme1984

13 mei 2012
    85
    0
    0
    verpleegkundige
    noord brabant
    @ caprice, ik heb daar geen uitslag van gehad. Het dient voornamelijk als referentie om aankomende week te kijken of het goed gestegen is. Ik zou het eigenlijk wel graag willen weten, maar het heeft geen meerwaarde als ik erover nadenk want het zegt niets over of het goed blijft gaan of niet. Ik moet gewoon afwachten, wat wel moeilijk is.

Overige dames, gefeliciteerd met de goede echo's.

Verder voel ik me goed en zwanger. Symptomen zijn afgelopen week 2 dagen flink misselijk geweest en gebraakt, nu is dat gelukkig weer weg. Pijnlijke borsten en vaak plassen.
    Ik heb het alleen op mn werk verteld, gezien sommige werkzaamheden met risico (verpleegkundige) en de soms hoge werkdruk waarin ik alle stress wil vermijden. We gaan het onze directe familie en vrienden vertellen als het hartje klopt. De rest pas rond 12 weken.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier is het vooral in de morgen erg. En geen eens zo zeer van de honger. Zonder die pillen kwam alles tot 10-11 uur er weer uit. Nu blijft het er meestal wel aardig in.

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Minieme, hopelijk volgende week een mooi hartje. Het is idd net op de grens. Hier was met 5.6wkn nog geen eens het vruchtje te zien en met 7.4wkn een mooi hartje te zien.

Newdawn, super!!

FBDJ, leuk Disney, wij zijn in mei geweest, maar ik zou er nu niet aan moeten denken ;). Ik mag/moet donderdag de hele dag met een bruiloft mee en zie daar al tegen op. Terwijl ik dat normaal altijd leuk en gezellig vind.

@vertellen, hier ook op mn werk, want ik was zo gaar van de week, dat ik wel moest.

@kids vertellen, ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren hier.

Morgen de intake bij de vk (en hopelijk kijkt ze dan ook even met de echo ;) ). Ik heb het idee dat ze daar helemaal niet moeilijk over doen. Dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg :D . Verder ben ik ook wel benieuwd naar mn hb en bloeddruk.

13. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister haast nergens last van alleen s'morgens, nu nergens last van. Dat maakt mij weer erg onzeker, hebben jullie ook weleens dat de klachten opeens heel weinig zijn?

14. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Blegh, al die misselijkheid! Hier wordt het ook met de dag erger, niet zo handig op vakantie in een hotel. Bij mij is het juist s avonds het ergst, het bouwt de hele dag op en dan s avonds is het eten steeds moeilijker. Gisteren voor het eerst op de hotelkamer gegeten, was bang dat ik im de eetzaal zou gaan overgeven. Moeheid nu wonderbaarlijk genoeg niet zo erg, terwijl ik dat de vorige zwangerschap echt extreem had. Ik kan niet wachten tot de misselijkheid wat minder wordt, is wel moeilijk zo om te genieten!

Trotsema, het kan zomaar hoor, dat het een paar dagen minder is en dan ineens weer erger. Bij sommige vrouwen schommelt het heel erg, en iedereen heeft zijn mindere en betere dagen. Ik zou me niet direct erge zorgen maken. Als het de hele tijd zo blijft is het anders, maar eventjes is heel normaal. Hopen dat het gewoon goed blijft gaan!

15. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel wel nog steeds een weeig gevoel in mijn maag. Ik vind het wel lekker even minder misselijk. van de week zoveel misselijk geweest, dinsdag zeven weken dus mijn babytje heeft deze week ook weer een grote ontwikkeling meegemaakt

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Lees nog steeds af en toe mee. Zag dat er al veel echo's hebben gehad met kloppende hartjes, geweldig meiden!
    En zag dat Thea een tweeling krijgt, wat bijzonder!!

Hopelijk zakt de misselijkheid voor de meeste snel af.

Ik heb gisteren weer een positieve test gehad

17. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Boooommm
    Welcome back.

Ben superblij voor je dat je weer een positieve test in handen hebt. Duimen dat het dit keer wel goed gaat.

Gefeliciteerd:p

18. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Welcome Back Booomm!!!

19. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301