16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Gefeliciteerd wat een super nieuws!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Oh ik mag hier niet meer meekletsen hoor, ben niet meer in februari uitgerekend ;)
    Maar bedankt meiden! Het dringt nog niet echt helemaal door, maar komt vanzelf

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Boomm gefeliciteerd!

4. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Gefeliciteerd Boommm, wat een goed nieuws!

5. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een geweldig nieuws Boommm!

6. linthee

linthee Actief lid

28 jun 2014
    157
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Boommm! Wat fijn zeg!

7. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames,
    Gisterenavond heb ik een paar harde kotsneigingen gehad, vanochtend zag ik toen een klein beetje bloed in me onderbroek zitten en klein beetje bij het afvegen. Hebben jullie dit ook gehad?

8. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Mel28, deze zwangerschap nog geen bloed gehad gelukkig. Vorige zwangerschap wel een paar keer, werd er flink zenuwachtig van, maar het ging gewoon goed.
    Wat ik daar wel van heb geleerd is dat de baarmoedermond tijdens de zwangerschap veel beter doorbloed is. Als er flink druk op komt te staan, door bijvoorbeeld flink hoesten, niezen, overgeven of moeilijk naar de wc kunnen, dan kan er een vaatje knappen. Dat geeft dan een beetje bloed, is niks om je zorgen over te maken. Ik kreeg het zelf ook door te lang staan. Zo lang het niet heel veel is en je er geen krampen bij krijgt zou ik me geen zorgen maken!

Ik hoop trouwens dat je je snel beter voelt, echt ellendig he, die kotsneigingen!

9. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Boommm, gefeliciteerd!

10. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankje Me28 klopt net ook hetzelfde van de verloskundige gehoord. Want het was bruin bloed. Maar is al gestopt na het afvegen was wel even schrikken natuurlijk.
    Ik rook iets bedorven ....vandaar die harde kots neigingen hahah maar kwam niks uit.
    Dankje X

11. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.031
    2.391
    113
    Vanochtend weer een goede echo met kloppend hartje. Iets vooruit gezet en uitgerekende datum zou nu 16 februari zijn. Gyn kwam ook nog langs en ivm pre eclampsie in vorige zwangerschap moet ik vanaf nu kinderaspirine slikken om het bloed wat dunner te maken. 14 augustus echo voor combinatietest. Nu eerst lekker van vakantie genieten na deze week!

Echo foto helaas niet de mooiste... Soort grote/kleine witte vlek...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      3
  12. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn boommm! Hopen op een plakkerd! :)

Tijdens de intake vrijdag de verwijzing gehad voor de echo en vandaag gebeld.
    23 juli is de echo! Helaas aan het eind van de dag, maar dat ben ik wel gewend van mn vorige zwangerschap. Wat duurt een dag dan lang zeg!

13. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    #913 Julia1979, 13 jul 2015
    Laatst bewerkt: 13 jul 2015
    Fijn Anan! Altijd weer een geruststelling..een goede echo. Ik mag donderdagmiddag weer. Nu al zin in! Vorige week ook wat vooruit gezet. Heel benieuwd of dat nu dan nog zo is. Mijn banner pas ik pas aan na de termijnecho. Die zal wel met 11wk ofzo zijn.

14. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd boommm!! Super zo snel weer!!

En fijn al die goede echo's!! Nog 1 weekje wachten en dan mag ik eindelijk ook!!

Succes ook met de misselijkheid dames! Pff lijkt me heel vervelend!!

Hier nog steeds zo goed als geen symptomen....ben zoooooo benieuwd de 20e!! Ik kan ook gewoon ook nog niet 100% geloven dat we een kindje krijgen..omdat ik me gewoon niet zwanger voel!!

Zaterdag heb ik kaartjes voor een festival,, ga hier elk jaar heen.. Had er eerst totaaal geen moeite mee zo van ach dat maakt toch nix uit! Maar nu heb ik met me vriendinnetje zitten praten (we gaan samen + mijn vriend en nog andere) maar die zegt,, zou je dit wel doen? Straks doen ze iets in je drinken of met die drukte.......pffff weet t niet goed,, ontwijk altijd de drukte en drink enkel flesje water..heb nog nooit iets in me drinken gehad.. Wat zouden jullie doen?

En hoe is t verder met jullie? Al iemand wezen shoppen voor spulletjes? Xx

15. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Jeeejjhh echo gehad. Alles zag er goed uit. Ze hebben gemeten dat ik 8w en 5d ben, maar over 2 weken wordt het pas echt goed berekend. Helaas geen foto uitgerekend bij mij werken alle printers het niet :(

Was wel even zweten want ze wist niet zeker of het in de baarmoeder was genesteld of in de eileider. Uiteindelijk een ervaren echoscopiste erbij gehaald en die zei dat alles er goed uit zag en dat het gewoon in de baarmoeder zit.

16. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

mooie foto anan.

Moet je de kinderasprine heel je zwangerschap innemen?

Groot gelijk, ga maar heerlijk van je vakantie genieten.

17. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier aankomende 1.5 week in onzekerheid helaas.
    hartjes klopte wel maar traag en de kindjes lagen 5 dagen achter op groei maar waren wel gegroeid.
    dus het is afwachten wat het gaat doen OF ze hebben een dipje en zijn volgende week gewoon weer mooi gegroeid en hartjes kloppend mooi en goed .. of er klopt maar 1 hartje of geen 1 ..

Kan alle kanten op .
    Ik zou soms nog wel meelezen maar voor nu wil ik even beetje afstand ervan nemen tot wijzelf meer duidelijkheid hebben.

mocht het weer fout zijn dan zetten wij onze kinderwens ook even on hold want meer trek ik gewoon niet .

Dus onzekere tijden aangebroken en hopen en bidden voor het beste

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @ degene onder ons met goede echo GEFELICTEERD lekker genieten

19. Vosje88

Vosje88 Lid

8 jun 2015
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei thea!! Rustig aan en hoop voor jullie dat het toch goed komt!! Heel veel succes!! Dikke knuffel

20. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Hier vandaag een super echo gehad!!!! Het hartje klopte super goed en ons kleintje was mooi op schema. Hij is nu 1 cm groot. Onze volgende echo is op 17 augustus. Amai dat gaat lang zijn tegen dan lol.

Hier de video van mijn echo

https://youtu.be/YbwEKgKFcQ8

Deel Deze Pagina