Minimie1984, gefeliciteerd, fijn dat de echo goed was! Bloeem, gelukkig dat je zo snel langs kon komen en dat het goed ging met de kleine! NoraAlexis, succes met wachten, ik leef met je mee, ik mag dinsdag eindelijk .
Mijn symptomen werden voor mijn gevoel ook minder dus ik werd ook weer een beetje onzeker maar ik heb gisteren het hartje voor het eerst gehoord met de Angelsound die ik bij mijn vorige zwangerschap heb gekocht. Nou kan ik gerust op vakantie en de Angelsound gaat mee . Hebben jullie al vakantie? Fijn dat er ook weer goede echo's zijn! Ik vind het erg leuk om de foto's te zien . Al die mini ukjes hihi.
hey meiden ik ga jullie verlaten, gisteren helaas een slechte echo gehad en beide kindjes hadden geen hartslag . Morgen wor dik gebeld voor afspraak curretage en houd het baby verhaal voor nu even op . Iedereen succes met de zwangerschap en geniet van jullie kleintjes
Oh wat rot Thea, veel sterkte met het verlies. Ik hoop dat dit snel voor bij is zodat je het een plekje kan geven.
Thea Ik had zo gehoopt op goed nieuws. Heb me bijna dagelijks afgevraagd of het goed ging komen, omdat ik je dat natuurlijk erg gun. Helaas is het niet de nieuws waar ik op had gehoopt voor je. Ik wens jou en je partner veel sterkte toe en ga het rustig verwerken. En dat je er nu even klaar mee bent is begrijpelijk en helemaal al na al die tegenslagen. Mocht het zo ver zijn dat je er wel klaar voor bent dan kom ik je vast nog ergens tegen op het forum en hoop ik je te kunnen feliciteren. Dikke knuffel van mij.
Heel veel sterkte Thea! Wat een intens verdrietig bericht. Hopelijk kunnen jullie dit samen verwerken, heeel veel sterkte gewenst..