♥ Zwanger ♥ 16 Feb Nora Alexis 26 jaar 1e kindje ♥ Eerstewondertje 25 jaar 1e kindje ♥ Anan 34 jaar 2e kindje ♥ 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje ♥ Anzza 29 jaar 2e kindje ♥ Dayna 29 jaar 2e kindje ♥ Zonnebloem 25 jaar 1e kindje ♥ Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje ♥ mopke 28 jaar 3e kindje ♥ fien2808 24 jaar 1ste kindje ♥ SpecialGift 26 jaar 2e kindje♥ 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje ♥ Nelta 29 jaar 3e kindje ♥ 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje ri92 .. jaar .e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje ♥ 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje Zwelgje1981 33 jaar .e kindje Bloeem 27 jaar 3e kindje ♥ FaBoDeJa 29 jaar 5e kindje ♥ 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Solevita 25 jaar 2e kindje ♥ Trotsema 23 jaar .e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje ♥ lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje linthee 32 jaar 2e kindje ♥ abb 25jaar 1e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje debke83 32 jaar 3e kindje ♥ 26 Feb Rica ?? jaar 3e kindje Jeszjuh?? jaar 2e kindje minieme1984 31 jaar 2e kindje 27 Feb IrisN 25 jaar 1e kindje ♥ 28 Feb jjs87 28jaar 4e kindje 29 Feb Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje Caprice 34 jaar 1e kindje ♥ Zusje84 31 jaar 1e kindje ♥ Datumloos Loontje83, 32 jaar, 2e kindje ♥ Afspraken ♥ 25 Juli - newdawn - tweede echo 27 Juli - Dayna - termijnecho 27 Juli - Eerstewondertje - termijnecho 29 Juli - Loontje83 - termijnecho 30 Juli - Rica - echo 30 Juli - Julia1979 - termijnecho 31 Juli - Bloeem - termijnecho 31 Juli - mopke - Termijnecho 31 Juli - IrisN - echo 03 augustus - Vosje88 - echo 04 augustus - Mel28 - echo 04 augustus - Debke83 - termijnecho 05 augustus - Lolsmurf - Termijnecho 05 augustus - Nelta - Termijnecho 05 augustus - rianne2985 - Termijnecho 06 augustus - fien2808 - Termijnecho 10 augustus - FaBoDeJa - afspraak vk 13 augustus - FaBoDeJa - extra echo 14 augustus - Anan - combinatietest echo 17 augustus - Caprice - echo + combinatietest sterretjes Boommm nurrie09 Kimmie80 Koali Thea23
Wij hebben 10 augustus de termijnecho. Dit weekend aan mn schoonouders en ouders vertelt. Ze vinden het erg leuk! Voor de rest wil ik het nog even stilhouden tot de termijnecho. Hopelijk werken alle partijen daaraan mee...
Ooh zou het echt de baby al zijn. Wel bijzonder om het nu al te voelen. Volgens mij voelde ik het bij mijn eerste pas met 13 weken.
Zou dat al kunnen, zo vroeg? Mijn vk zei bij de echo dat dit nog niet mogelijk was. De kleine bewoog al, maar meestal voel je het pas met 15/16 weken. Kan wel eerder hoor, vooral bij een volgend kindje, maar zei zij pas vanaf 12/13 weken, en dat is al heel erg vroeg. Maar goed, ik weet het ook niet, heb er zelf geen ervaring mee! Bij de eerste voelde ik pas wat met 19 weken, had toen ook een voorliggende placenta. Zou wel leuk zijn als het de baby was .
Het kan wel hoor maar meestal weet je het niet dat je het voelt. Mijn verloskundige zij dat het wel kon.
even wat dingetjes toegevoegd en charlie had nog geen hartje. ♥ Zwanger ♥ 16 Feb Nora Alexis 26 jaar 1e kindje ♥ Eerstewondertje 25 jaar 1e kindje ♥ Anan 34 jaar 2e kindje ♥ 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje ♥ Anzza 29 jaar 2e kindje ♥ Dayna 29 jaar 2e kindje ♥ Zonnebloem 25 jaar 1e kindje ♥ Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje ♥ mopke 28 jaar 3e kindje ♥ fien2808 24 jaar 1ste kindje ♥ SpecialGift 26 jaar 2e kindje♥ 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje ♥ Nelta 29 jaar 3e kindje ♥ 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje ri92 .. jaar .e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje ♥ 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje Zwelgje1981 33 jaar .e kindje Bloeem 27 jaar 3e kindje ♥ FaBoDeJa 29 jaar 5e kindje ♥ 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Solevita 25 jaar 2e kindje ♥ Trotsema 23 jaar .e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje ♥ lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje ♥ linthee 32 jaar 2e kindje ♥ abb 25jaar 1e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje debke83 32 jaar 3e kindje ♥ 26 Feb Rica ?? jaar 3e kindje Jeszjuh?? jaar 2e kindje minieme1984 31 jaar 2e kindje 27 Feb IrisN 25 jaar 1e kindje ♥ 28 Feb jjs87 28jaar 4e kindje 29 Feb Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje Caprice 34 jaar 1e kindje ♥ Zusje84 31 jaar 1e kindje ♥ Datumloos Loontje83, 32 jaar, 2e kindje ♥ Afspraken ♥ 27 Juli - Dayna - termijnecho 27 Juli - Eerstewondertje - termijnecho 29 Juli - Loontje83 - termijnecho 30 Juli - Rica - echo 30 Juli - Julia1979 - termijnecho 31 Juli - Bloeem - termijnecho 31 Juli - mopke - Termijnecho 31 Juli - IrisN - echo 03 augustus - Vosje88 - echo 04 augustus - Mel28 - echo 04 augustus - Debke83 - termijnecho 05 augustus - Lolsmurf - Termijnecho 05 augustus - Nelta - Termijnecho 05 augustus - rianne2985 - Termijnecho 06 augustus - fien2808 - Termijnecho 06 augustus - Julia1979 - echo 10 augustus - FaBoDeJa - afspraak vk 11 augustus - Julia1979 - echo 13 augustus - FaBoDeJa - extra echo 14 augustus - Anan - combinatietest echo 17 augustus - Caprice - echo + combinatietest 18 augustus - Julia1979 - echo sterretjes Boommm nurrie09 Kimmie80 Koali Thea23
Ik heb gisteren de 2e echo gehad en gelukkig zag het er goed uit. Ik was behoorlijk zenuwachtig omdat de vorige keer het hartje gestopt was rond dit termijn. We hebben het nu zelf zien bewegen, zo leuk was dat. Nu mag ik 3 augustus weer voor de termijnecho.
newdawn..gefeliciteerd met je goede echo! Loop jij bij de vk of een gyn? Ik lees het wel vaker hier..maar die van mij doen alleen de controles door de weeks. Maakt mij niet zoveel uit overigens..maar wel opvallend.
Bij mijn dochter liep ik in het zkh en daar deden ze alleen door de weeks. En loop nu bij de vk maar ook daar alleen door de weeks. Wel fijn als ze ook op zaterdag werken (buiten nood om). Gisteren weer een mindere dag. Vandaag gaat het redelijk. Wel misselijk maar niet mega erg. Morgen de echo en ik verga van de zenuwen. Ik ben zo bang....
Oh Oh! Ik vind mezelf een beetje naïef. Heb vandaag een commode en ledikantje gekocht. Heb al tijden (ook voor ik zwanger was) voor ogen hoe ik de babykamer wou inrichten. En nu.... Kon ik mezelf niet beheersen. Maar het is zo leuk om in te richten en te stylen. Meer mensen hier nu al last van? Liefs x
Hihi, leuk toch, Iris! Ik heb, op het pakje dat ik heb gekregen van m'n moeder na, niets gekocht nog. We moeten wel een ledikantje en commode kopen, omdat ik de babykamer van mijn andere kinderen heb verkocht. Maar ik wacht even af totdat ik het geslacht weet! Heb wel al ideeen voor de kamer! Ooooo, vrijdag mag ik weer voor een echo. Zoveel zin in!!
Leuk Iris! Hier alleen 2 pakjes gekocht... wiegje etc. hebben we nog. Moeten alleen andere commode halen. Die zal voorlopig nog gebruikt worden. Verder wel al bezig kamer op te knappen en de verschuiven
Ik heb ook alles nog. Ga wel wat nieuwe kleertjes kopen. Ik moet ook nieuwe zwangerschapskleding kopen, die van mijn zijn allemaal op en weggegooid. Nu pas ik nog drie broeken omdat die door het afvallen een naat te groot waren. Mijn nieuwe broeken pas ik niet meer. Hebben jullie van zwangerschapsbroek en dezelfde maat als je hebt gekocht of een maat groter? Ik mag 14 Augustus voor de termijn echo.
Ik heb de zwangerschapskleding in dezelfde maat als ik normaal ook draag. Vandaag de termijnecho! Hopen dat alles goed is. De beide aanstaande oma's gaan mee
Ik heb nog niks gekocht. Wil eerst een goede echo hebben voor ik me eraan waag om een eerste pakje te kopen... Bij ons ligt het aan het geslacht wordt het een jongetje zal ik wat nieuwe spullen moeten hebben bij een meisje stukken minder! Qua grootte spullen hebben we alleen een nieuwe kinderwagen nodig de vorige hebben we weggedaan! Kan niet wachten om kleertjes te shoppen, vooral na de 16 weken als we het geslacht te weten kunnen komen
Ik heb gister een zwangerschapsvest gekocht omdat deze 50% was afgeprijsd. Bij mn vorige zwangerschap had ik een gewoon vest een maat groter, maar dat wordt toch te kort op een gegeven moment. En we zijn in de winter zwanger dus leek het me wel handig. Bij ons gaan ze met zn tweeën op een kamer en we hebben alles nog, dus niet zoveel nodig. Het geslacht gaan we waarschijnlijk niet weten dus ik ga wel voor een meisjespakje en een jongenspakje shoppen maar pas later in de zwangerschap.
Wij hebben nog niets gekocht, ik wil eerst afwachten wat het word. Onze zoon van 2,5 slaapt sinds 4 weken in zijn grote nieuwe cars kamer. Dus de babykamer is straks helemaal voor de baby. Verder hebben we alles bewaard, en kijk er naar uit om dat volgend jaar weer allemaal te mogen gebruiken. Verder kon ik niet tegen die onzekerheid en gezien het vorige keren rond deze tijd mis is gegaan hebben we zaterdag een pretecho laten maken. Dit heeft weer gerust gesteld tot de termijn echo op 3 aug. Ons ukje was goed gegroeid en hebben het hartje horen kloppen.
Oohhh ik zie dat Eerstewondertje vandaag haar termijnecho heeft. Succes! ik kan niet wachten tot ik die van mij heb volgende week. Gaan de meeste dames het na de termijnecho bekend maken??? Wij wel omdat ik dan bijna 12 weken ben op 4 dagen na. En zwangerschapskleding... heb er eigenlijk nog niet over nagedacht om dat te halen. Ik draag wel een soort van corrigerend ondergoed voor de buik. Kleertjes ook niks gekocht nog ik wacht eventjes tot de 16 weekjes, dan weten we wat meer of het een jongetje of een meisje wordt. En trouwens mooie echo's zag ik voorbij komen. Fijn dat het goed gaat allemaal.
Vandaag termijnecho. Zo spannenddddd... Alleen heel erg jammer dat ik tot aan het einde van de dag moet wachten. Ik heb ook nog niks gehaald. We zijn er nog niet overuit of we het geslacht willen weten. En gelukkig heb ik al de meeste spullen van mijn dochtertje. Scheelt een hoop uitgaves.
Ik heb vanmiddag mijn termijn echo gehad. Alles was goed. Hij zwaaide en bewoog goed. Hoofdje was mooi gesloten. twee beentje en twee voetjes twee armpjes en twee handjes.. Lag mooi met de benen gekruist over elkaar te chillen Pff ben zo opgelucht nu. 11 aug heb ik met 13w hartje luisteren. ivm bij 12w stoppen met de utro. Dat is een dag voor onze dochter haar verjaardag.. dus even kijken wanneer wij het bekend gaan maken.