16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mij is altijd verteld dat 26 weken een mooi moment is voor een pretecho. Heel veel detail en je kind nog klein genoeg om het een beetje in beeld te krijgen. Daarna word je beebje snel groter en krijg je veelal nog alleen delen in beeld :)

2. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben nerveus!! Heb zoveel zin in morgen, de termijnecho!!

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal

Ben net terug van vakantie dus nu weet meer actief .

Zie veel mooie echo's voorbij komen! Super!

Hier dinsdag weer... toch weer spannend aangezien mijn kwaaltjes weh zijn op zere borsten na.
    Hoop dat alles goed is!

4. IrisN

IrisN Niet meer actief

Hoi dames,

Ik had vandaag mijn laatste echo in het ziekenhuis, in plaats van morgen. Dit kwam voor het ziekenhuis beter uit. Nou, geen probleem een dagje eerder! 😀 Echo was erg mooi. Baby is 3,2 CM en morgen 10 weken. Armpjes en beentjes bewogen goed. Nu volgende week donderdag termijnecho bij de verloskundige. Zin in! 😀 Kans was volgens de arts nu minder dan 5% om met deze termijn nog een miskraam te krijgen.

Hier de foto (baby ligt op de kop):

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      1
  5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Net even mijn angelsound uit de kast getrokken.
    En heb het hartje gevonden wow ❤❤❤

6. IrisN

IrisN Niet meer actief

Foto van de babykamer lukt niet 😔

7. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha dames. Vanavond termijnecho gehad. Ik kom uit op 16/2. Verder mooi beweeglijk kindje en sterk hartje gezien. Weer even gerustgesteld :) Hieronder link naar echoplaatje van beebje. Beebje11wk

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Goedemorgen, ik kom uit op 28-02-2016!! Moooe echo gehad...het bewoog zo grappig. Derde keer Maar blijft byzonder.

9. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Julia wat mooie echo!!

Rica het is en blijft bijzonder en een wonder!

Debke wauw super zeg dat je het hartje al kon horen ♡

IrisN mooie echo hoor!

Hier alles oké. Nog altijd misselijk hoewel de top er wel.af is met de medicatie. Eetlust is er nauwelijks en zit echt al heel snel vol... ook nog niks aangekomen... ook erg moe al gaat dat ene dag beter dan andere :)

10. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister weer misselijk geweest, het komt omdat ik een drukke dag had denk. Nu lekker vakantie!

11. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Proficiat aan al de mooie echo's!!!

12. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat een mooie plaatjes!! Wat fijn!

13. Maaiketjuh

22 jun 2015
    86
    0
    0
    Mn kids en werk in verpleeghuis
    Ede
    Hier ook weer flink misselijk, vooral in de avond voel ik me echt heel beroerd! Misselijk en moe maar niet kunnen slapen!
    Maar ja het is allemaal voor een goed doel he :)

Wat fijn dat bij iedereen de echo goed was!

14. Paardebloem

Paardebloem Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Bedankt voor jullie reacties. Was inderdaad erg balen toen ze op het laatste moment had afgebeld. Stel dat ik niet had opgenomen dan was ik helemaal voor niets gereden. Nu heb ik a.s. woensdag een afspraak. Ben dan als het goed is 12 weken.

Hier ben ik het overgeven echt beu. Het breekt me en ben doodop. Ondertussen 4 kilo afgevallen en mijn eetlust is weg. Weet niet zo goed wat ik wil eten.

En daarnaast heerlijk de griep te pakken.

Dames die op vakantie waren welkom terug.

Dames met mooie echos, ziet er goed uit. Heerlijk om je wondertje te mogen zien.

Dames die nog misselijk zijn, hopelijk mindert het gauw af.

15. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa! Prachtige echo gehad. Een dag vooruit gezet, dus ben nu uitgerekend op 21-02-2016.

Volgende week vrijdag combinatietest. Dus weer echo, fijn.

16. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa super bloeem!! Gefeliciteerd meis!!

Heb net afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling!! Spannend!! Whaaaa

17. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    :)Wat fijn al die goede echo's!
    @Mopke succes dinsdag!

@misselijkheid:Ik ben ook nog steeds misselijk, vooral 's middags en 's avonds is het geen pretje. Hopelijk zijn we snel wat fitter.

Ik lees dat er al een aantal van jullie een geslachtsecho gepland hebben. Ik ben daar helemaal nog niet mee bezig. Was al blij dat het afgelopen zaterdag er goed uitzag en hoop dat het volgende week met de termijnecho er ook weer goed uit ziet. Ik zit nog niet op een roze wolk, ben nog teveel angstig dat het fout gaat. Ook spullen kopen ga ik nog lang niet doen. De vorige keer kocht ik een ledikant met 9 weken (kon het toen niet laten, de roze wolk was toen erg aanwezig :)) en ja hoor een week later te horen gekregen dat het foute boel was. Ik durf nu echt nog niet :)

18. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook geslachtsbepaling afspraak gemaakt! Spannend

19. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Heel herkenbaar newdawn. Al ben ik nu wel positief gestemd. Maar ja, bij ieder krampje ervaar ik toch n lichte paniek. Denk dat ik pas gerustgesteld ben als ik de kleine gezond en wel in mijn armen heb.
    Ben mede daarom ook nog niet echt bezig met de uitzet. Meer met kleding voor mezelf. Ik ga wel een doppler aanschaffen, zodat me dat gerust kan stellen wanneer de onzekerheid weer toeslaat.

Zijn er hier ook nog die besluiten niet de combinatietest te doen? En waarom niet?

20. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Hier ook een goede echo, ben achteruit gezet. Ben ik bij mijn andere 2 ook. Nu 2 dagen terug, echo wees 11w1d maar na uitrekenen nu de uitgerekende datum op 20-2.

Wie kan het lijstje uppen,gaat niet zo soepel op mijn mobiel.

Thx voor de succeswensen!

Combinatietest doen we niet, dit vanwege de kansberekening en we beide uit 'gezonde' families komen. Op 20 weken echo kunnen ze echt pas alles goed zien.

Deel Deze Pagina