16 t/m 29 Februari 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dayna, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde mij ook een paar dagen wat beter maar nu weer beroerd. Vooral in de avond bleh, helaas overdag ook vaak. Nu een dagen in schoon families huis die op vakantie zijn. Vanmiddag lekker naar het strand geweest.

2. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga wel een cursus doen. Gewoon even tijd voor mij en de baby. Wil ook weer iets van zwanger en fit doen.

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik geen curses doen. Wil wel gaan sporten, beetje conditie

4. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik wil wel een cursus gaan doen, maar ik heb geen idee wat het beste bij mij past.... Ik vind het maar moeilijk om een keuze te maken.

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Goedemorgen,

Zometeen de termijnecho, toch weer spannend!
    Laat straks weten hoe het gegaan is!

6. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Debke!
    Ook ik heb vandaag mijn termijnnecho en het is zo spannend om je kleine hummeltje weer even te kunnen zien.

7. Eerstewondertje

Eerstewondertje Fanatiek lid

16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Succes allemaal met de echo's!
    Wij hebben de 20 weken echo gepland en moet voor de geslachtsbepaling nog even bellen. Willen het toch eerder weten als de 20 weken echo :)

Hier lijkt de misselijkheid langzaam te verdwijnen. Alleen nog steeds erg moe en veel slapen.

Ik wil inderdaad ook een cursus gaan doen, maar heb nog geen idee welke. Hoor veel positieve geluiden over zwangerschaps.yoga.

8. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie ook veel last van een groei de baarmoeder en banden die constand trekken als je loopt, hoop dat het snel minder word:(

9. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Fijn minieme1984 dat de echo goed was! Geniet ervan!

@misselijkheid het komt en het gaat, dan is het weer een paar dagen beter en dan is het zomaar weer terug.

@cursus met een beetje sporten hoop ik fit te blijven:)

@debke83 en Mel28 succes zometeen! Ik mag ook vanmiddag en vind het erg spannend. Hopelijk is alles nog goed.

@trotsema ik denk dat ik daar zo nu en dan ook last van heb. Kan ook niet te snel opstaan uit de stoel want dan voel ik het heel duidelijk trekken. En met spanningen voelt de hele baarmoeder strak aan.

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ben ik weer, heb een goede echo gehad.
    De kleine was flink druk en het hartje klopte stevig!
    Helemaal blij... nu aftellen naar de geslachtsbepaling echo!:D

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heb het net op Facebook gezet, mega veel reacties ❤❤❤

12. FaBoDeJa

FaBoDeJa Actief lid

28 apr 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Debke gefeliciteerd!

13. mel28

mel28 Actief lid

2 mrt 2015
    202
    0
    16
    NULL
    NULL
    Awhhh echt leuk!Debke, Ik ben zometeen aan de buurt. Heb om half 5 een afspraak😍.

Nu hoef jeje buikje niet meer te verbergen, best fijn he. Nu ga je super veel vragen krijgen hahahaha. Maar heel leuk.

14. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja haha ben benieuwd!
    Echt fijn want mijn buik was niet meet te verbergen kennelijk waren mensen al aan t twijfelen haha

Succes met de echo

15. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Wat leuk gedaan Depke83!

16. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Heel leuk Debke! Inderdaad fijn dat je die buik niet meer hoeft te verbergen, ik moet nog een kleine week heel creatief zijn. Zo'n echo is echt superleuk he, wordt het weer een stuk echter.

Ik kan echt niet wachten tot vrijdag dat ik de kleine weer kan zien. Op het moment zit ik er ff een beetje doorheen. Ben die constante misselijkheid, hoofdpijn, slecht slapen en de rondvliegende hormonen helemaal zat. Ik word echt negatief van de hormonen, kan ook ineens heel chagrijnig zijn en zit de halve dag al te huilen om helemaal niks :(. Bah, zwanger zijn is soms helemaal niet leuk! Het kindje is echt heel welkom en ik ben er superblij mee, maar al die kwalen eromheen mogen ze van mij afschaffen. Sorry voor het geklaag, moest het even kwijt. Morgen gaat het vast alweer beter.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Sterkte me28 hopen dat t gauw voorbij is met die misselijkheid

18. Nora Alexis

Nora Alexis Niet meer actief

Hoi meiden!

Leuk weer, al dat goeie nieuws van iedereen. Gefeliciteerd allemaal met de fijne echo's.
    Wij hebben dit weekend op de eerste hulp gezeten omdat ik 's nachts begon met bloeden. Enorm schrikken! Ik was er eigenlijk van overtuigd dat het volledig mis was. Gelukkig mochten we na een belletje om 4 uur 's nachts direct langskomen voor een echo en daar bleek alles goed te zijn met het kindje. De bloeding was jiet echt te verklaren maar het schijnt vaker voor te komen.. Ik hoop dat het hierbij blijft voor mij, want dat gevoel en die gedachte wil ik niet meer meemaken.

Gister hadden wij onze combinatietest en eigenlijk werd er door de echoscopiste al gelijk verteld dat alles er zo perfect uitzag dat we ons dus geen zorgen hoeven te maken. Nu alleen nog wachten op schriftelijke bevestiging (voor zo ver je daar over kan spreken met een kansberekening natuurlijk).

We zijn alleen wel weer aangepast qua uitgerekende datum. Opeens ben ik 14 februari uitgerekend. Hartstikke mooie datum natuurlijk, maar nu baal ik een beetje dat ik dus niet meer bij deze groep zit officieel. Ik weet nog niet of ik mij aanmeld bij de bevalligslijst van de eerste helft van de maand februari, omdat ik jullie voor mijn gevoel ken en benieuwd ben hoe het met iedereen verder gaat..
    Dus als jullie er geen probleem mee hebben blijf ik lekker hier mee praten en lezen..;)

Succes allemaal met de komende termijnecho's en mooie beelden van jullie toekomstige kindjes.. En sterkte voor de mensen met veel klachten!

Liefs!

19. newdawn

newdawn Bekend lid

20 apr 2014
    782
    0
    16
    Hier was de termijnecho ook goed. De kleine uk was lekker aan het bewegen. Vandaag precies 11 weken en uitgerekend op 23 februari. Wil wel zo'n echo apparaat thuis hebben dan keek ik elke dag even😊
    Morgen bloedprikken en afspraak maken voor de nekplooimeting, die zal dan volgende week wel zijn denk ik.

20. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Wat fijn dat jullie je kindjes weer hebben kunnen zien.
    Hier niet zozeer misselijk, maar heb vooral nergens trek in. Alles staat me tegen.

Ik heb morgen termijnecho. Ik begin nu er eindelijk een beetje vertrouwen in te krijgen!

Deel Deze Pagina