Ik voelde mij ook een paar dagen wat beter maar nu weer beroerd. Vooral in de avond bleh, helaas overdag ook vaak. Nu een dagen in schoon families huis die op vakantie zijn. Vanmiddag lekker naar het strand geweest.
Ik ga wel een cursus doen. Gewoon even tijd voor mij en de baby. Wil ook weer iets van zwanger en fit doen.
Ik wil wel een cursus gaan doen, maar ik heb geen idee wat het beste bij mij past.... Ik vind het maar moeilijk om een keuze te maken.
Succes Debke! Ook ik heb vandaag mijn termijnnecho en het is zo spannend om je kleine hummeltje weer even te kunnen zien.
Succes allemaal met de echo's! Wij hebben de 20 weken echo gepland en moet voor de geslachtsbepaling nog even bellen. Willen het toch eerder weten als de 20 weken echo Hier lijkt de misselijkheid langzaam te verdwijnen. Alleen nog steeds erg moe en veel slapen. Ik wil inderdaad ook een cursus gaan doen, maar heb nog geen idee welke. Hoor veel positieve geluiden over zwangerschaps.yoga.
Hebben jullie ook veel last van een groei de baarmoeder en banden die constand trekken als je loopt, hoop dat het snel minder word
Fijn minieme1984 dat de echo goed was! Geniet ervan! @misselijkheid het komt en het gaat, dan is het weer een paar dagen beter en dan is het zomaar weer terug. @cursus met een beetje sporten hoop ik fit te blijven @debke83 en Mel28 succes zometeen! Ik mag ook vanmiddag en vind het erg spannend. Hopelijk is alles nog goed. @trotsema ik denk dat ik daar zo nu en dan ook last van heb. Kan ook niet te snel opstaan uit de stoel want dan voel ik het heel duidelijk trekken. En met spanningen voelt de hele baarmoeder strak aan.
Ben ik weer, heb een goede echo gehad. De kleine was flink druk en het hartje klopte stevig! Helemaal blij... nu aftellen naar de geslachtsbepaling echo!
Awhhh echt leuk!Debke, Ik ben zometeen aan de buurt. Heb om half 5 een afspraak😍. Nu hoef jeje buikje niet meer te verbergen, best fijn he. Nu ga je super veel vragen krijgen hahahaha. Maar heel leuk.
Ja haha ben benieuwd! Echt fijn want mijn buik was niet meet te verbergen kennelijk waren mensen al aan t twijfelen haha Succes met de echo
Heel leuk Debke! Inderdaad fijn dat je die buik niet meer hoeft te verbergen, ik moet nog een kleine week heel creatief zijn. Zo'n echo is echt superleuk he, wordt het weer een stuk echter. Ik kan echt niet wachten tot vrijdag dat ik de kleine weer kan zien. Op het moment zit ik er ff een beetje doorheen. Ben die constante misselijkheid, hoofdpijn, slecht slapen en de rondvliegende hormonen helemaal zat. Ik word echt negatief van de hormonen, kan ook ineens heel chagrijnig zijn en zit de halve dag al te huilen om helemaal niks . Bah, zwanger zijn is soms helemaal niet leuk! Het kindje is echt heel welkom en ik ben er superblij mee, maar al die kwalen eromheen mogen ze van mij afschaffen. Sorry voor het geklaag, moest het even kwijt. Morgen gaat het vast alweer beter.
Hoi meiden! Leuk weer, al dat goeie nieuws van iedereen. Gefeliciteerd allemaal met de fijne echo's. Wij hebben dit weekend op de eerste hulp gezeten omdat ik 's nachts begon met bloeden. Enorm schrikken! Ik was er eigenlijk van overtuigd dat het volledig mis was. Gelukkig mochten we na een belletje om 4 uur 's nachts direct langskomen voor een echo en daar bleek alles goed te zijn met het kindje. De bloeding was jiet echt te verklaren maar het schijnt vaker voor te komen.. Ik hoop dat het hierbij blijft voor mij, want dat gevoel en die gedachte wil ik niet meer meemaken. Gister hadden wij onze combinatietest en eigenlijk werd er door de echoscopiste al gelijk verteld dat alles er zo perfect uitzag dat we ons dus geen zorgen hoeven te maken. Nu alleen nog wachten op schriftelijke bevestiging (voor zo ver je daar over kan spreken met een kansberekening natuurlijk). We zijn alleen wel weer aangepast qua uitgerekende datum. Opeens ben ik 14 februari uitgerekend. Hartstikke mooie datum natuurlijk, maar nu baal ik een beetje dat ik dus niet meer bij deze groep zit officieel. Ik weet nog niet of ik mij aanmeld bij de bevalligslijst van de eerste helft van de maand februari, omdat ik jullie voor mijn gevoel ken en benieuwd ben hoe het met iedereen verder gaat.. Dus als jullie er geen probleem mee hebben blijf ik lekker hier mee praten en lezen.. Succes allemaal met de komende termijnecho's en mooie beelden van jullie toekomstige kindjes.. En sterkte voor de mensen met veel klachten! Liefs!
Hier was de termijnecho ook goed. De kleine uk was lekker aan het bewegen. Vandaag precies 11 weken en uitgerekend op 23 februari. Wil wel zo'n echo apparaat thuis hebben dan keek ik elke dag even😊 Morgen bloedprikken en afspraak maken voor de nekplooimeting, die zal dan volgende week wel zijn denk ik.
Wat fijn dat jullie je kindjes weer hebben kunnen zien. Hier niet zozeer misselijk, maar heb vooral nergens trek in. Alles staat me tegen. Ik heb morgen termijnecho. Ik begin nu er eindelijk een beetje vertrouwen in te krijgen!