Goeiemorgen dames, de termijnecho gisteren was goed gegaan. De baby was flink gegroeid en aan het bewegen. Echt leuk om te zien, het hartje was ook goed te horen. De hele familie weet het nu, tantes, nichten,neven etc die is heel groot vooral die van mijn vriend zijn kant ze waren super blij met het nieuws. De rest ziet het wel een beetje vanzelf. Maar hoef het nu ook niet meer te verbergen en dat is best fijn kan ik mijn slobber t-shirtjes aan de kant zetten🙈. Veel succes met de echo's dames!👍🏼
Mijn buik is de laatste dagen heel erg gegroeid het is nu duidelijk een zwangerschapsbuik. Fijn ik hoef niet meer in wijde shirts te lopen. Is jullie buik ook opeens zo gegroeid?
Wow, weer allemaal mooie echo's. Wat een geluk hebben we allemaal! Wij willen het na de geslachtsbepaling bekend maken denk ik. Die heb en we al met 14 weken, dus die tijd wachten kan er ook nog wel bij . Ik moet vanmiddag weer werken. Hopelijk is mijn leidinggevende er, dan kan ik het haar alvast vertellen.
Fijn, al die goede echo's! Ook superleuk dat steeds meer mensen het bekend gaan maken. Wij wachten nog op de echo vrijdag en als dat allemaal goed is gaan we het daarna ook aan iedereen vertellen. Nora alexis, gewoon lekker hier blijven kletsen! Je weet toch niet wanneer de baby uiteindelijk komt...
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Hier vannacht super slecht geslapen. Heb heel veel last van mijn bekken. Zometeen naar de prenatal voor een baby belt. Hopen dat dat wat verlichting gaat geven.
Wat dachten jullie van dit... Termijnecho van 27 juli werd ik op laatste moment gebeld dat de echo niet doorging. Ik natuurlijk vet balen. Heb ik weer een nieuwe afspraak gekregen. Keek ik gisterenavond tegen 23.00 uur in mijn agenda en zag ik termijnecho 15.00 uur en dat terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ik vandaag de afspraak had. Echt hoe stom kun je zijn haha.
Nora alexis dat is inderdaad even schrikken. Gelukkig is het goed afgelopen met jullie. Fijn dat alles er goed uit zag. Blijf lekker hier bij ons. Je bent van harte welkom en wie weet beval je wel pas na 16/2
Even snel: Yeh, net de termijnecho gehad. Alles zag er goed uit, kindje was lekker aan het bewegen en zelfs een dag vooruit gezet (ik had verwacht achteruit op basis van de vorige echo's). Dus ineens 12 weken nu!! (voor de lijst, mijn uitgerekende datum is nu 17-2)
Zo nu even tijd om wat uitgebreider te reageren. Debke, vervelend zeg. Hopelijk helpt het. Specialgift, zwanger misschien? . Ik heb ook allemaal van die 'domme' acties. Maar wanneer mag je nu? Nora, blijf er gewoon lekker bij. We gaan toch ook niet allemaal netjes tussen de 16e en 29e bevallen. @cursus, hier bij de eerste wel gedaan, bij de tweede niet. Misschien ga ik nu wel iets van zwangerschapszwemmen doen. Alleen is dat volgens mij net op een ongunstige avond voor mij. @buik, hier ook al een buikje. Gaat sneller dan de vorige twee keren, terwijl de kilo's gelukkig minder hard gaan . Bij de andere zat er nu al 4 kg en nu nog geen eens op 1kg. @vertellen, hier weet iedereen het nu ook. Vandaag na de termijnecho een berichtje op fb geplaatst. Ik ben echt helemaal verliefd op onze kleine uk na de termijnecho. Het lag zo lekker te spartelen en koppeltje te duikelen. Echt te schattig om te zien. Hebben jullie trouwens al een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo? Ik moet pas met 16 weken weer naar de vk en dat lijkt me een beetje laat. Daarnaast krijg ik waarschijnlijk een GUO, maar geen idee of dat hier alleen in het EMC kan of ook ergens anders en wanneer je dat moet afspreken.
Nora lekker blijven! Zusje ja spannend. Ken je nog van de nod topics. Buikje pfff niet meer te verbergen. Is natuurlijk ook de derde maar deze spant de kroon.
♥ Zwanger ♥ 14 Feb Nora Alexis 26 jaar 1e kindje ♥ 16 Feb Eerstewondertje 25 jaar 1e kindje ♥ Anan 34 jaar 2e kindje ♥ 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje ♥ Anzza 29 jaar 2e kindje ♥ Dayna 29 jaar 2e kindje ♥ Zonnebloem 25 jaar 1e kindje ♥ Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje ♥ fien2808 24 jaar 1ste kindje ♥ SpecialGift 26 jaar 2e kindje♥ Nelta 29 jaar 3e kindje ♥ 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje ♥ 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje ri92 .. jaar .e kindje mopke 28 jaar 3e kindje ♥ Mel28 28 jaar 2e kindje ♥ 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje Zwelgje1981 33 jaar .e kindje Bloeem 27 jaar 3e kindje ♥ FaBoDeJa 29 jaar 5e kindje ♥ 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Solevita 25 jaar 2e kindje ♥ Trotsema 23 jaar .e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje ♥ lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje ♥ linthee 32 jaar 2e kindje ♥ abb 25jaar 1e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje debke83 32 jaar 3e kindje ♥ 26 Feb Rica ?? jaar 3e kindje Jeszjuh?? jaar 2e kindje minieme1984 31 jaar 2e kindje 27 Feb IrisN 25 jaar 1e kindje ♥ 28 Feb jjs87 28jaar 4e kindje 29 Feb Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje Caprice 34 jaar 1e kindje ♥ Zusje84 31 jaar 1e kindje ♥ Datumloos Loontje83, 32 jaar, 2e kindje ♥ Afspraken ♥ 05 augustus - Lolsmurf - Termijnecho 05 augustus - Nelta - Termijnecho 05 augustus - rianne2985 - Termijnecho 06 augustus - fien2808 - Termijnecho 06 augustus - Julia1979 - echo 10 augustus - FaBoDeJa - afspraak vk 11 augustus - Julia1979 - echo 13 augustus - FaBoDeJa - extra echo 14 augustus - Anan - combinatietest echo 17 augustus - Caprice - echo + combinatietest 18 augustus - Julia1979 - echo 02 september - Nelta - afspraak vk sterretjes Boommm nurrie09 Kimmie80 Koali Thea23
Nelta nou zeer zeker zwanger. Als ik de deur uit ga dan weet ik dat ik het op slot heb gedaan. Stap ik de auto in en of ben dan net weg twijfel ik opeens of ik de deur wel op slot heb gedaan. Hoppa weer terug naar huis. Met koken weet ik ook niet meer of ik wel/geen zout heb gedaan. Soms wil ik gewoon met mijn pantoffels naar buiten. Soms vergeet ik mijn bh om te doen als ik de deur uit wil. Voor de rest moet ik tig keer naar boven lopen om spullen te halen die ik daar vergeet. Ik heb morgen een afspraak. Ben erg benieuwd...
Foto?! 😀 Ben ook benieuwd naar de buikjes van de andere dames. Ik zal zelf ook even een goede foto maken binnenkort.
Heb de babybelt gekocht voelt heerlijk. Nu hopen dat ik vannacht kan slapen. Neem maar een paracetamol anders lukt t me niet. 20 weken echo, ik moet met 15 weken naar verloskundige dan zou ze een afspraak maken voor de 20 weken echo. Super dat alle echo's goed zijn, nu lekker genieten...we hebben het 1 ste trimester er bijna opzitten . Buik... haha er was kennelijk op werk al een hele roddel gaande. Ze hadden een vakantie foto gezien op Facebook en vonden mijn buik al zo dik. Had nog zo opgelet haha. Nu weet iedereen t en vind het wel heel fijn dat ik niet meer hoef te verbergen. Zal een foto toevoegen deze is wel van 1 week geleden , nu alweer een stuk dikker. Zal morgen even een nieuwe maken haha. Hoeveel echo's krijgen jullie? Hier sowieso nog met 20 weken , 30 weken en 36 weken. Vanaf 36 weken ook weer naar gynaecoloog dus dan zal ik wel elke afspraak een echo krijgen! Nu aftellen... nog 3 weken dan geslachtsbepaling!
Debke inderdaad een zwangerschapsbuikje. Heel schattig. Wie heeft er al een doos opgehaald. Ik heb inmiddels de Wij doos opgehaald. Zat een gilette scheermes voor man, Speentje van bibi Flesje van avent pakje pampers 2 blikjes alcoholvrije bavaria Sudo creme tandenborstel en wat reclamefolders
Zaterdag online de eerste outfit van mini gekocht. Gezien we het geslacht nog niet weten heb ik dus maar iets voor een meisje gekocht en iets voor een jongetje. Vandaag was alles in de brievenbus en wil ik het even met jullie delen Meisje https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/fe/45/ce/fe45cebb23154ec386772792742d3e9a.jpg Jongen https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/71/21/2f/71212ffa86748f527fa640a281e49bcf.jpg & https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ea/78/94/ea78944e364ff8429ef57a9b4d97dd6b.jpg & https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/5f/7a/55/5f7a5592fdb72f660012bb3b5355e5a6.jpg Ben zo blij met wat ik gevonden heb!!! Gisteren ook te weten gekomen dat ik suikertante word!!! Vrienden van mij waarvan ik de jongen als een broer beschouw verwachten ook een kindje voor 3 weken na mij. We gaan dus samen zwanger zijn!!!!!
Goedemorgen Had hier ook al de blijde doos opgehaald Wat super de goede echo's! Al bijna de eerste 3 maanden gepasseerd! Voelt zo goed! Echo's ik heb er donderdag nog 1, dan met 20 weken en dan nog 2 groei echo's... dus dan heb ik er 6... En dan heb ik over 3 weekjes de geslachtsbepaling en miss tegen 27/28 weken nog een 3/4D echo. Maandag weer vk dan als goed is hartje luisteren! Denk dat ik ukkie al paar keer gevoeld maar zeker durf ik dat nog niet te zeggen... Misselijkheid neemt nog altijd toe, blegh! De emasefene helpt gelukkig wel redelijk goed, merk het direct als ik keertje niet heb genomen.
Gisteren geen termijnecho maar een gewone gehad.... de assistente had me pas op 2 sept. gezet en dat terwijl ik wekelijks een echo krijg en bovendien dan al bij de vk loop. Ons druifje lag te slapen, vond ik stiekem wel een beetje jammer. Ben een paar dagen vooruitgezet door de meting, dus vooralsnog wordt het 27 februari. Gyn wil me tot 13 weken zien. Met 12 weken moet k afbouwen met de utrogestan. En dat vind ik best eng! Hopen en erop vertrouwen dat de placenta alles goed over heeft genomen.... dus voor mijn gemoedsrust houdt de gyn me n week langer in de gaten. Daarna ga ik over naar de vk. 12 augustus dus weer volgende echo. Hopelijk dan wel uitwendig, dwt lukte gister nl. niet. Gisteren met mn binnengekomen doppler naar t hartje gezocht. 's middags kon ik 'm niet vinden, maar 's avonds gelukkig wel. Wat was dat bijzonderr! Ik kan mijn buik ook niet meer verbergen. En dat terwijl t voor mij de 1e is... het is bekend dat je buik sneller toont bij een 2e en nog sneller bij een 3e. Gewone broeken passen al niet meer. Hoop dat t voorlopig nog mooi weer blijft, dan kan ik nog wel ff rondkomen met rokjes en jurkjes. Ben blij dat ik nog vakantie heb, zodat er op mijn werk niet geroddeld kan worden. Tijdens de eerste vergadering op 20 augustus, wil ik het gaan vertellen. Met name zodat ik dan geen zware dingen hoef te sjouwen. Ik ga het wel simpel houden en koop geboortekoekjes bij de hema en leg die op een schaal voor bij de koffie. Vermoeidheid is hier overigens ook weer terug van weggeweest.