Hihi..ik heb al sinds 2 weken positiebroeken aan.. Je bent er vast aan toe meid. En 1 groot voordeel..je kunt lekker uitbuiken na t eten
Ik heb vanmiddag een echo gehad en alles zag er super uit Ik was heel zenuwachtig omdat ik met 12weken met utro ben gestopt. Straks als dochter wakker is ga ik ze proberen met de echo op de foto te zetten. Kan ik hem op FB plaatsen
Wat fijn de goede echo's die voorbij komen Ik pas mijn gewone broeken ook niet meer. Het is of een positiebroek of een legging die ik aan doe. Ik heb vandaag last van een menstruatie-achtig gevoel en het voelt van binnen ook warm aan. Is dit normaal?
Mooie echo Dayna! En is het gelukt met de foto? Hier nog niet bekend gemaakt... weet nog niet wanneer vind het wel ff goed zo! Vandaag een woning aangeboden gekregen, eindelijk eengezinswoning! Heerlijk vooruitzicht! Wel stukje verder weg, maar goed heerlijk zo'n start! Donderdag echo, spannend hihi
Haha, Lovely, ja je kan er niet meer omheen! Ik graag nu veel rokjes. Had net al m'n positiespul weggedaan, dus had nog twee broeken in de sale gescoord. Heb ook al wat nieuwe collectie liggen en m'n zusje kwam net aan met nog twee jurkjes. Heb er nu eentje aan, hele zachte stof, denk dat ik daar in uit te tekenen ben komende maanden! Veel plezier vanavond. Dayna, fijn! Ben ook benieuwd naar je aankondiging. Ik heb t nog niet op fb ofzo gezet. Collega's weten het en vrienden, naast familie natuurlijk. De rest komt wel. Denk straks een leuke foto van het feestje dat m'n zusje aan t organiseren is! Fabodeja, gefeliciteerd! Wij zijn bijna aan het einde van de verbouwing van ons nieuwe huis. Hopen er snel in te kunnen! Kan me nu al verheugen op t inrichten van de babykamer. Ik was geschrokken vanmiddag! Had een afspraak bkj de vk, maar ze kon het hartje niet vinden. Dus doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo. Daar zagen we gelukkig meteen wen heel deuk spartelend kindje op het beeldscherm. Heb er een flinke hoofdpijn aan overgehouden, maar dat maakt me niks uit. Kindje doet het goed gelukkig!!
Ik denk dat ik voorlopig ook maar voor mijn stretch jurkjes ga, heb ook nog 2 hoge skinny spijkerbroeken met veel stretch erin denk dat ik die nog wel erg lang kan dragen. Moet alleen wel even wat nieuwe tops erop want mijn blousjes zitten ook niet mooi meer. Bloeem wat een schrik zeg! Gelukkig was alles goed met de kleine. Fabodeja: ik heb het ook nog niet van de daken geschreeuwd, wel weten mijn ouders, zus en 2 vriendinnen het. Onze dochter viert zaterdag haar verjaardag en krijgt dan een shirt met opdruk aan. Dan zullen meerdere mensen het komen te weten.
Ik heb het gisteren bekend gemaakt met een foto van dochter met de echo foto in haar hand. De reacties stromen nog binnen. En dubbele felicitaties want dochter is vandaag 1 geworden Zaterdag vieren wij het. Dus zijn nu drukdrukdruk met boodschappen en tuin ff opknappen enz.. Vanmorgen om 7u de wekker gezet zodat we voor dochterlief konden zingen en cadeautjes uitpakken voor papa naar het werk moest.
Dayna gefeliciteerd met jullie dochtertje! Hier al beetje begonnen met spullen opruimen/weggooien etc... Verder beetje spelen met kids en speelgoed sorteren... alle beetjes helpen
Hallo lieve dames, Vandaag de termijn echo gehad. Alles was goed. Hartje gehoord. Vandaag 12 weken. Uitgerekend op 24 februari. Volgende afspraak is donderdag 20 augustus, intake bij de verloskundige. Liefs, Iris
Gefeliciteerd Dayna! Iris, jij ook met de goede echo! Ik heb zo'n last van m'n heupen, voelt ongemakkelijk met lopen. Herkent iemand dit? Ik heb vannacht gedroomd dat ik een zoontje kreeg. M'n gevoel zei steeds een dochter, maar ben nu aan het twijfelen. Het is ook zo leuk allemaal!
Hey meiden, Ik klets even mee. Ik ben 21 februari uitgerekend van ons tweede kindje en ben 37 jaar. Onze zoon is inmiddels al 5 en een half. Toen hij twee werd gingen we voor een tweede kindje maar helaas was nog een natuurlijke zwangerschap ( zonder aanwijsbare reden) niet voor ons weggelegd. Na 6 IUI behandeling met hormonen zijn we het IVF-traject ingestapt. Ik was voor mezelf al bezig met het afsluiten en had niet meer verwacht dat een tweede nog zou lukken. Maar gelukkig bestaan wonderen nog! De eerste IVF-poging was raak en nu ben ik ruim 12 weken zwanger. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
♥ Zwanger ♥ Net voor de lijst 14/02 - Zonnebloem 25 jaar 1e kindje ♥ 14/02 - Anan 34 jaar 2e kindje ♥ 16 Feb Nora Alexis 26 jaar 1e kindje ♥ Eerstewondertje 25 jaar 1e kindje ♥ Julia1979 35 jaar 4e kindje ♥ Dayna 29 jaar 2e kindje ♥ 17 Feb Abbi 21jaar 1e kindje ♥ Anzza 29 jaar 2e kindje ♥ Vosje88 27 jaar 1e kindje fien2808 24 jaar 1ste kindje ♥ SpecialGift 26 jaar 2e kindje♥ Nelta 29 jaar 3e kindje ♥ Loontje83, 32 jaar, 2e kindje ♥ 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje ♥ Rianne2985 29 jaar 1e kindje ♥ littlemunchkin 27 jaar 1e kindje ♥ 19 Feb wiedeltje 25 jaar 3e kindje 20 Feb ri92 .. jaar .e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje ♥ mopke 28 jaar 3e kindje ♥ 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje FaBoDeJa 29 jaar 5e kindje ♥ Lizzy1985 30 jaar 1ste kindje ♥ Bloeem 27 jaar 3e kindje ♥ Charlie11 27 jaar 2e kindje ♥ Lovely83 32 jaar 3e kindje fab 37 jaar 2de kindje ♥ 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje Zwelgje1981 33 jaar .e kindje 23 Feb Bubbelbad 28 jaar 1e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje ♥ 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje lablover 25 jaar 1e kindje abb 25jaar 1e kindje IrisN 25 jaar 1e kindje ♥ 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje Deedee91 24 jaar 1e kindje mamatjevan4 26 jaar 4e kindje debke83 32 jaar 3e kindje ♥ linthee 32 jaar 2e kindje ♥ 26 Feb Jeszjuh?? jaar 2e kindje minieme1984 31 jaar 2e kindje 27 Feb Zusje84 31 jaar 1e kindje ♥ 28 Feb jjs87 28jaar 4e kindje Trotsema 23 jaar .e kindje ♥ Solevita 25 jaar 2e kindje ♥ Rica ?? jaar 3e kindje ♥ 29 Feb Maaiketjuh 27 jaar 3e kindje Caprice 34 jaar 1e kindje ♥ Datumloos ♥ Afspraken ♥ 12 augustus - zusje84 - termijnecho gyn 13 augustus - FaBoDeJa - echo 13 augustus - littlemunchkin - combinatietest 14 augustus - Anan - combinatietest echo 14 augustus - trotsema - termijnecho 14 augustus - Newdawn - combinatietest echo 17 augustus - Caprice - echo + combinatietest 18 augustus - Julia1979 - echo 20 augustus - Lovely83- controle vk 20 augustus - IrisN - intake vk 25 augustus - Eerstewondertje - controle vk 26 augustus - debke83 - geslachtsbepaling 27 augustus - Maaiketjuh - echo 27 augustus - FaBoDeJa- geslachtsbepaling 29 augustus - Newdawn - afspraak vk 2 september - Nelta - afspraak vk 8 september - Maaiketjuh - echo + geslachtsbepaling 9 september - mel28 - echo + geslachtsbepaling 9 september - FaBoDeJa - afspraak vk 10 september - fien2808 - echo + geslachtsbepaling 28 september - Bloeem - echo 1 oktober - Eerstewondertje - echo 6 oktober - Charlie11 - echo 8 oktober - fien2808 - echo 10 november - fien2808 - echo 7 december - fien2808 - echo 4 januari - fien2808 - echo 19 januari - fien2808 - echo 4 februari - fien2808 - echo 15 februari - fien2808 - echo sterretjes Boommm nurrie09 Kimmie80 Koali Thea23
Gefeliciteerdet je dochter... Hoe gaat het met de kwaaltjes?? Hier iets beter. Heb een virus onder de leden gehad dus dacht eerst neeeee geen kwalen extra. Maar het gaat wat beter.
Fab Welkom en gefeliciteerd ik weet hoe jeje voelt hier ook zwanger na een eerste ivf en na 6 mislukte iui pogingen dus ben blij voor je. Geniet ervan! Rica: Gelukkig gaat het beter met je. naja kwaaltjes valt mee maar heb de laatste tijd puistjes op de kaaklijn en hals pff echt niet mooi ...maar hoort er allemaal bij en heb het ervoor over.