Thea23: Jeetje zeg, dat is echt een dikke buik voor 5 weekjes. Dus het is normaal de mijne is ook een beetje opgezet, maar niet zo hihihi. En nog even een vraagje: vandaag ben ik 2 dagen overtijd en heb de hele tijd een beetje van die menstruatiekrampjes is dit normaal?
Welkom en gefeliciteerd nieuwe! Tword lekker druk hier ☺️ Gezellig!! Wel moeilijk bij te houden maar doe me best 😉 Wat goed dat jullie meedoen met mvm!! Ik wou t ook graag heb gemaild..maar ik woon in belgie dus t gaat niet 😞 maar dankzij mensen zoals jullie kan ik zwanger worden dus 😘 dankjewel!! Hier ook opgeblazen buik,, nog nie zo erg maar vooral savonds! Verder nog steeds weinig last van symptomen! Fijne avond en slaap lkkr!
Ooh jeetje wat heftig zeg. Nee daar word je in inderdaad niet vrolijk van 3 dagen weeën. Je wordt al van 1 dag weeën niet vrolijk laat staan 3 dagen. Ik begrijp wel dat je bang bent dat het zich weer herhaalt. We gaan van het positieve uit en we zullen het zien tegen die tijd.
Wie heeft dat ook... Dat je zo graag aan iedereen wilt vertellen dat je zwanger bent. Laats waren mijn zusje, vriendin, buren hier bijen moest mezelf echt goed tegenhouden om niks te zeggen hihi
Ik zit nog steeds heel erg ongeduldig op een brief van de gyn te wachten voor mijn eerste afspraak. Ben zo benieuwd en nieuwsgierig naar de kleine wondertje in mijn buik. Ik voel soms van dat gekietel in mijn baarmoeder. Iemand enig idee wat dat is....
Ik had de vorige keer een keizersnee, er is me toen vertelt dat ik eerst naar de gynaecoloog moet bij een volgende zwangerschap. Weet iemand of ik dan eerst het ziekenhuis bel nu of gewoon de verloskundige? En heeft het haast? Ik wacht liever nog een weekje ofzo af of het allemaal wel goed gaat. Heb ik de vorige keer namelijk ook gedaan. Mel28: ik kan me van m'n vorige zwangerschap herinneren dat ik dat inderdaad een tijdje had. Ik dacht telkens dat het mis zou gaan en ik toch nog ongesteld zou worden. Maar het resultaat zit naast me. Waarschijnlijk je baarmoeder die groeit? Kwaaltjes: ik heb last van maagzuur (vorige keer niet gehad) en een beetje misselijk. Ik vind dat een beetje spannend, nu al misselijk! Specialgift : ik zou het wel van de daken willen schreeuwen! Maar we wachten netjes tot in ieder geval een mooie echo.
Hee Charlie, Ik heb ook een is gehad bij m'n vorige bevalling. Je mag voor controles echter gewoon naar de verloskundige. Alleen voor je bevalling moet je naar de gyn. Je kunt dus eerst gewoon de vk bellen en tegen de tijd dat je bijna moet bevallen wordt je dan overgedragen aan de gyn.
Lolsmurf: ik had begrepen dat de eerste controle in het ziekenhuis was, daarna naar de verloskundige en vanaf week 36 weer naar het ziekenhuis? Maar ik bel de verloskundige van de week wel even eerst. Is het makkelijkste denk ik. Maar heeft geen haast denk ik.
Goedemorgen, Mel: Ja, hier ook krampen gehad en nu echt opgeblazen en zeurderig gevoel. Maar had ik bij mijn dochter ook. SpecialGift: Idd, 8juli heb ik ook meteen de intake en dan komt de vorige zwangerschap ook terug. Dus ben benieuwd wat de verloskundige zegt. Als het aan mijn ligt dan ga ik voor een geplande ks. Vertellen: Wij gaan het zondag mijn schoonouders vertellen. Mijn ouders en zus en goede vriendinnen weten het al. (aantal goede vriendinnen van ZP overgehouden ) SpecialGift: Spannend.. hier gisteren post van de vk gehad. Charlie: Volgens mij word je vanuit de vk doorgestuurd naar de gyn. Hier iig wel.
@Thea wow dat gaat snel! @kwaaltjes zo nu en dan voel ik wat krampjes en vannacht werd ik wakker door heftige misselijkheid, nu alleen wat weeïg op de maag. @vertellen ik wil wachten na de eerste echo en dan vertellen we het eerst alleen aan de ouders/schoonouders. Ik heb nog niet gebeld met de vk voor een echo maar denk dat ik dat volgende week ga doen. Ben ook best wel bang om weer teleurgesteld te worden. Vorige keer 2x een mooie echo gezien met 6 en 8 weken en toen met 10 weken kregen we te zien dat het hartje gestopt was Ik was er toen helemaal van af en erg verdrietig omdat ik ook nog veel last van kwalen toen had. Vindt het nu dan ook erg moeilijk om te vertrouwen op kwaaltjes en de eerste echo's. Hopelijk gaat het deze keer goed komen!
Rosamber: 30 jaar, eerste ronde, derde kindje en uitgerekend op 21 februari (internet berekend) Vandaag na alle lichte streepjes direct een dikke streep. Vandaag de verloskundige bellen.
♥ Zwanger ♥ 16 Feb Thea23 29 jaar 4e kindje Koali 27 jaar 2e kindje Nora Alexis 26 jaar 1e kindje 17 Feb Dayna 29 jaar 2e kindje Boommm 25 jaar 3e kindje Anan 34 jaar 2e kindje Zonnebloem 25 jaar 1e kindje Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje 19 Feb wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje SpecialGift 26 jaar 2e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje lablover 25 jaar 1e kindje ♥ Afspraken ♥ 22 Juni - Zonnebloem0304 - Afspraak gyn 29 Juni - Nora Alexis - Intake 29 Juni - Anan - Intake 30 Juni - Julia1979 - Eerste echo 30 Juni - Boommm - Eerste echo/intake 08 Juli - Koali - Eerste echo 08 Juli - Dayna - Intake/Echo 09 Juli - Mel28 - Eerste echo 13 Juli - Wiedeltje - Eerste echo 20 Juli - Vosje88 - Eerste echo 20 Juli - Bl0empje - Eerste echo 21 Juli - Me28 - Eerste echo
Hi! Ook ik mag me hier melden! Ben 32 jaar en dit is ons 3e kindje, ben op 19 februari uitgerekend. Het dringt nog niet helemaal tot mij door, we waren al anderhalf jaar bezig en hadden net besloten een pauze in te lasten!
♥ Zwanger ♥ 16 Feb Thea23 29 jaar 4e kindje Koali 27 jaar 2e kindje Nora Alexis 26 jaar 1e kindje 17 Feb Anzza29 jaar 2e kindje Dayna 29 jaar 2e kindje Boommm 25 jaar 3e kindje Anan 34 jaar 2e kindje Zonnebloem 25 jaar 1e kindje Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje SpecialGift 26 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje ♥ Afspraken ♥ 22 Juni - Zonnebloem0304 - Afspraak gyn 29 Juni - Nora Alexis - Intake 29 Juni - Anan - Intake 30 Juni - Julia1979 - Eerste echo 30 Juni - Boommm - Eerste echo/intake 07 Juli - Lolsmurf - Eerste echo 08 Juli - Koali - Eerste echo 08 Juli - Dobbie - Eerste echo 08 Juli - Dayna - Intake/Echo 09 Juli - Mel28 - Eerste echo 13 Juli - Wiedeltje - Eerste echo 15 Juli - Anzza - Eerste echo/intake 20 Juli - Vosje88 - Eerste echo 20 Juli - Dobbie - Intake 20 Juli - Bl0empje - Eerste echo 21 Juli - Me28 - Eerste echo
als het goed is klopt het zo helemaal @littlemunchkin hoe gaat het nu met jou? @wanneer vertellen, alles alles goed loopt dan pas met 14/15 weken op mijn verjaardag ( en zolang ik het kan verbergen ) @Ks : ik kan daar niet over meepraten heb 1 bevalling van 7 uurtjes gehad en 2 stortbevallingen van 53 min en 1 van 2.5 uur ( kwamen er door de weeen bijna uitzetten niet of nauwlijks geperst ik heb altijd weeen stormen. @MVM ik doe niet mee slechte ervaringen mee gehad dus ik pas deze ronde Jaaaa eindelijk beetje bij beetje zwangerschaps symptomen . Opgezette borsten, misselijkheid en vermoeidheid... Vanochtend even een brull momentje. Ik breng me zoontje naar school komt de juf in de gang naar me toe. O ja nog iets, gisteren kwam fatima in de klas vertellen dat haar moeder een baby in de buik had, toen heeft mijn zoontje gezegd JA mijn mama ook maar heeel klein this er net ( heb het niet erover gehad met hem in de buurt express) dus ik roep hem uit de klas en vraag aan hem, heb jij dat gezegd tegen de juf.. doet ie zn handje op mn buik zegt ie doodleuk ja mama ik voel haar.... Dus maar aan de juf toegegeven zwanger te zijn maar JEZUS kippenvel overal en stondte brullen als een kind. vorrige zwangerschap wou hij niks van mij weten ( in maart fout gegaan) Bij zn zusje wist hij het ook al .. mama baby buik baby buik ( toen test gedaan en indd) Mischien heeft ie gevoel dat nu wel alles goed is? Maar waarom duidelijk zeggen ik voel haar?? Hint ?? oww lord...
♥ Zwanger ♥ 16 Feb Thea23 29 jaar 4e kindje Koali 27 jaar 2e kindje Nora Alexis 26 jaar 1e kindje 17 Feb Anzza29 jaar 2e kindje Dayna 29 jaar 2e kindje Boommm 25 jaar 3e kindje Anan 34 jaar 2e kindje Zonnebloem 25 jaar 1e kindje Vosje88 27 jaar 1e kindje Julia1979 35 jaar 4e kindje 18 Feb Lolsmurf 30 jaar ?? kindje 19 Feb Lovely83 32 jaar 3e kindje wiedeltje 25 jaar 3e kindje Rianne2985 29 jaar 1e kindje 20 Feb littlemunchkin27 jaar 1e kindje Mel28 28 jaar 2e kindje 21 Feb Me28 30 jaar 2e kindje SpecialGift 26 jaar 2e kindje Rosamber 30 jaar 3e kindje 22 Feb Bl0empje 24 jaar 1e kindje 24 Feb Dobbie 33 jaar 2e kindje Newdawn 35 jaar 1e kindje lablover 25 jaar 1e kindje Charlie11 27 jaar 2e kindje 25 Feb Happyr 24 jaar 2e kindje ♥ Afspraken ♥ 22 Juni - Zonnebloem0304 - Afspraak gyn 29 Juni - Nora Alexis - Intake 29 Juni - Anan - Intake 30 Juni - Julia1979 - Eerste echo 30 Juni - Boommm - Eerste echo/intake 02 Juli - Rianne2985 - Intake 07 Juli - Lolsmurf - Eerste echo 08 Juli - Koali - Eerste echo 08 Juli - Dobbie - Eerste echo 08 Juli - Dayna - Intake/Echo 09 Juli - Mel28 - Eerste echo 13 Juli - Wiedeltje - Eerste echo 15 Juli - Anzza - Eerste echo/intake 20 Juli - Vosje88 - Eerste echo 20 Juli - Dobbie - Intake 20 Juli - Bl0empje - Eerste echo 21 Juli - Me28 - Eerste echo
Ik heb 2 juli mijn intake. Spannend hoor. Ik heb het ook even in de lijst erbij gezet Hier nog niet echt symptomen, alleen m'n borsten zijn al gegroeid.