Sportieve dames hier allemaal! Ik doe niet aan sporten 😅 ben van plan na de zs te gaan sporten en af te vallen 💪
Ik app met mijn rechterhand, dat gaat prima. Met 1 hand typen heb ik ook geprobeerd maar daar werkt niet. Ik ga dan toch weer mijn linker arm gebruiken.
Ha meiden, mag ik met jullie meekletsen? Ik heb vanmorgen (10dpo) positief getest en volgens mij berekeningen zou ik 22 april uitgerekend zijn. Vind het wel weer spannend, is tweede kindje. Mijn zoon is vorig jaar juli geboren. Bijgevoegd de test van vanmorgen
Dank je! Komende dagen nog maar even testen om te zien of ze oplopen ondanks dat het de tweede is, vind ik het even spannend allemaal. Misschien nog wel extra omdat ik nu 'echt' weet wat er in je buik groeit
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (1) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (1) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20 april (2) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje 21 april (0) 22 april (1) ♡ Loetje 85 - ... jaar - 2e kindje 23 april (0) 24 april (2) ♡ Mosine - .. jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (0) Totaal: 9 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 06 || Fightforit (Bo) - 15:00 uur - Eerste echo 07 || jootje009 - 18:20 uur - Eerste echo 08 || Demade - 16:00 uur - Eerste echo 12 || jootje009 - 19:00 uur - Intake vk 28 || Demade - 19:00 uur - Termijnecho Oktober
Hallo meiden! Ik kom even binnenvallen, zit in een ander groepje, maar zie een paar namen uit mijn voorgaande NODgroepje 😉 Gefeliciteerd allemaal! Liefs van Bloem 😊
@alle nieuwkomers welkom en van harte gefeliciteerd! @Jootje, ik zag dat mijn leeftijd niet in de lijst staat, ben ik zeker vergeten te vermelden..(slaat die vergeetachtigheid nu al toe, ben ik mooi klaar mee😁🙄 maar ik ben 32. @Bloem, jij was vannacht nog actief😁. Draai je nachtdiensten of kon je van geluk de slaap niet vatten😊
Mooi allerliefste!! ik ben al een paar dagen zo ontzettend vroeg wakker (lees tussen 4-5 al!) en als ik dan nog in slaap val, slaap ik echt mega onrustig! Snap wel waar die vermoeiend vandaan komt Ik ben hier echt verreweg de oudste voor het eerste kindje gelukkig heb ik m'n gyn geleerd dat hij elke keer moet zeggen hoe jong ik wel niet ben