Tammydaan ook hier heel veel sterkte. En wat lang wachten 3 weken. Is daar een reden.voor? Andere meiden, succes vandaag! Ik heb gister intake gehad bij vk. Fijn gesprek, helaas nog te vroeg om het hartje te.horen, doen we de volgende keer. Maani wil jij voor mij 19 oktober vk erbij zetten?
Oh Tammy, ik vind het zo erg voor jullie. Ik hoop echt op een wonder. Pff wát een rotnieuws vandaag! (gelukkig had jij ook al goed nieuws Allerliefste, maar dat is toch wel het nieuws dat je verwacht. Op slecht nieuws was ik toch niet echt voorbereid...) Maani, ik hoop dat jij ons zo goed nieuws kunt brengen. En Panda, hoe laat mag jij?
ohnee Tammydaan Wat was er niet goed? Jeetje meis Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte. Waarom moet je nu nog 3 weken wachten? Op onderzoeksresultaten of? Dikke knuffel!! He Bah Ik mag om 18:30. Dus dat duurt nog wel even.. zo een bericht zet je meteen weer even met beidde beentjes op de grond
Nou echt hoor! Zo kalm als ik was.. Pff zenuwen zijn toegeslagen! Zit nu in de wachtkamer.. Ben zo hard aan t duimen. Zo zie je maar weer hoe een wonder t is wat er allemaal in ons buikje af speelt. Dat niets vanzelfsprekend is en we echt dankbaar mogen zijn als alles goed gaat!
Tammydaan wat verschrikkelijk! Waarom zo lang wachten?? Wat is er niet goed? Hele dikke knuffel en sterkte!
Ik had het ook al in de fb groep verteld maar helaas een slechte echo hier vanmorgen. 2 weken geleden een mooie echo met kloppend hartje en vanochtend helaas geen kloppend hartje meer. Is waarschijnlijk gister of eergisteren gestopt. 2e x dus dat ons dit overkomt. Ik ben echt super verdrietig en voel me ontzettend leeg..
Heel veel sterkte Monet en TammyDaan. Ik heb er geen woorden voor. Het maakt me wel zenuwachtig voor de echo die ik maandag krijg.
Vlokkentest kon nog niet! Hij kon niet bij de placenta, volgende week opnieuw proberen. Voor de Zekerheid wel nipt test in gezet
Ik durf t bijna niet te zeggen na al dit nare nieuws.. Zelf hier helemaal opgelucht en blij! Door een hele mooie goede echo met een goed gegroeid beepje en heb ook t hartje mogen horen ❤️
Monet, wat heftig... Wat ik tegen tammy ook al zei.. Woorden schieten me tekort.. Wat er door jullie heen moet gaan op dit moment. Verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte toegewenst...
Maani fijn dat je een goede echo hebt gehad! Monet en Tammydaan wat verschrikkelijk. Beiden heel erg veel sterkte!
Ah heel fijn meis! Ik ben juist heel blij dat je dit goede nieuws wél juist met ons deelt nu! En nu op naar een goede nipt Wanneer mag je weer voor een echo trouwens?