Super leuk! Heb eens heel enthousiast van die setjes gekocht en zo maar snap er echt geen barst van.. Het ligt nu dus ook maar in de kast Heb nog een knuffel en een tutje om te maken.
Dan ga ik ook de banner maar aanhouden! Prenatal app geeft een spruit aan, weet je hoeveel verschillende maten spruiten er in een zak zitten Verder sinds gister echt last van mijn buik. Steken (banden?) en ook zeurderig gevoel en soms wat kramp. Vind het ook lastig inschatten waar het vandaan komt aangezien mijn darmen echt niet optimaal werken en ik sowieso al snel last van mijn darmen heb. Dacht eerst om te bellen, maar aan de andere kant, wat kunnen ze doen...
Dat zeurderige gevoel heb ik vorige week ook heel erg gehad! Ik denk dat het de baarmoeder is die uitzet, schrok ook wel want het was echt bijna menstruatieachtige krampen. Gelukkig was bij de termijnecho alles goed, dus het zal onschuldig zijn
Kleine maakt deze weken ook wel echt groeispurt hé. Dus eigenlijk niet zo gek dat we nu van alles voelen hihi Ik had gisteren ook heel zeurderig gevoel maar houd dan maar in mijn hoofd dat het idd bm en banden zijn. Zolang ik geen bloed zie of krampen heb dan houd ik vertrouwen.
Dat is natuurlijk ook zo, alles gaat ineens heel snel. Enige dat ik maf vind is dat de steken alleen rechts zijn. Maar nu ik lees dat veel meiden toch wel het eea voelen wacht ik maar rustig af. Is ook al minder dan gisteravond.
Als je het echt niet vertrouwd moet je zeker even de vk bellen, maar rommelen/wat steken en krampjes hoort er wel bij ik vertrouw erop dat als het echt niet goed zit, je dat voelt/merkt, goed luisteren naar je lichaam en geen bloed blijft een goed teken...
Ik voel dus alleen alles links haha. Vk zei vorige x ook dat het normaal is dat je maar aan 1 kant voelt. Geen idee waarom. Denk idd dat als het echt niet goed aanvoelt gewoon bellen.
ja dat zeurderige gevoel en af en toe steken ook hier herkenbaar! Sinds gister weer meer, daarvoor een hele tijd nauwelijks. Als ik dan heel rustig ga zitten, meestal uiteindelijk merk ik dat de pijn dan uit de zijkant van mijn buik en liezen komt. Maar lastig he, darmen, banden, baarmoeder! Gebeurd zoveel nu. en hagedisje, ik heb ze vooral links maar ook ik vind het wel fijn om te lezen dat meerdere dat zeurderige gevoel hebben. Morgen hartje luisteren, hopelijk is alles okay, maar heb dit gevoel al vaker gehad, en op de echo was dan alles goed vertrouwen hebben en zen... Nog altijd niks van de NIPT haha. gelukkig is het mega druk op werk en heb ik geen tijd om elke 5 min op m'n mail te kijken
oh en haken.. ik heb ook zo een startpakketje, maar snap er niks van. Ik doe precies zoals staat omschreven, maar ik krijg een totaal volledig andere steek dus nu ligt het alweer 2 jaar in de kast
Herkenbaar!! Even you tube per steek op zoeken Zo heeft iets bij mij ook jaren inde kast gestaan en met wat filmpjes lukte het nu wel!
Net terug thuis van de verloskundige. Een hele mooie echo gehad, baby was flink aan het feesten in m'n buik. We zagen zelfs al kleine teentjes en vingertjes. De verloskundige dacht dat de placenta van achter ligt maar dat kon ze nog niet heel goed zien. Het zou wel het gunstigste zijn i.v.m. het litteken van de keizersnede. We konden ook het hartje mooi zien kloppen maar ze wilde nog niet luisteren i.v.m. de straling. M'n definitieve uitgerekende datum is nu 24 april (volgens mij sta ik daar ook op de lijst). Ben 2 daagjes vooruit gezet en ben nu dus precies 11 weken zwanger :-D.
Gefeliciteerd Druifi, wat een mooie echo!! Leuk zo, dat hoofdje, echt al een groot kindje als je het zo ziet!
Vertrouwen hebben vind ik heel lastig. Want ik dacht ooit dat zwanger worden zo vanzelfsprekend was. Begin 2011 kort na het verwijderen van het spiraaltje was het meteen raak, alleen eindigde het na ong 6 weken. Toen dacht ik "zal wel snel weer lukken". Dat snel duurde en duurde maar en in augustus, na IVF, eindelijk een 2e streepje op de zwangerschapstest. Oh, wat heb ik er wat versleten. Ik merk daardoor ook dat ik het moeilijk vind om "los" te laten en te genieten. Vrijdag combinatietest en hoop heel erg dat deze goed is en ik dan toch stiekem wat meer vooruit durf te denken. Haken. Lijkt me ontzettend leuk om te kunnen, maar steeds mis ik een steekje en dan klopt er niks meer van en dan stop ik er maar mee. Heb een heel leuk patroontje van poezen die ik heel graag zou willen, maar ik heb het maar opgegeven.
Wat super Druifi! Gefeliciteerd! 4,4 cm, zal dat hoofd tot stuitje zijn? Beentjes meten ze niet mee toch?
Gefeliciteerd druif! Hele mooie echo. Mag je heeeel trots op zijn haha Ai hagedisje, kan me voorstellen dat het dan idd moeilijker is om los te laten en te genieten. Hopelijk na de goede nipt test en zo dat het loslaten wat makkelijker gaat.
Haha nee, aan zonnekappen ga ik me niet wagen! Geheid dat dat verkeerd gaat bij mij. Ik ga voor de dekentjes. En misschien proberen een vestje/jasje te maken. @druifi, gefeliciteerd met je mooie echo! Lijken echt ineens kindjes he. Vergeleken met de eerste echo!
gefeliciteerd druifi! En herkenbaar hagedisje, na 4 jaar en 2 miskramen vind ik het ook lastig om er bewust van te genieten. Ik hoop ook na een goede nipt en na goede controle woensdag dat ik het wat meer los kan laten. Maani, vraag vanmiddags eens of er een bepaald tijdsstip is op een dag waarop ze mailen?! Altijd s middags of altijd s ochtends?!
Ja klopt, beentjes heeft ze niet mee gemeten. Hopelijk heb je straks wanneer je wat verder bent en je hebt de testen gehad er meer vertrouwen in. Maar ik kan me voorstellen dat je na dat meegemaakt te hebben er onzeker over bent. Haken. Misschien dat ik tijdens mijn zwangerschapsverlof nog eens wat probeer. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan. Echt veel soeps was het niet hoor. Het enige wat ook gelukt is was een bal die ik gevuld heb met knuffelvulling. Een hele lelijke bal overigens. Misschien wanneer ik nu een goed patroon zou hebben. Maar normaal gesproken waag ik me er niet aan.
Spannend Panda, wachten op de uitslag van de NIPT. Je verwacht vandaag of morgen wel zo'n beetje de uitslag denk ik? Ik hoop in elk geval dat je hem heel snel krijgt!