Hmmm oke je weet hiermee eigenlijk nog niks.. Dat wordt een lange spannende week.. Mag toch hopen voor jou dat t niet lang meer duurt. Of dan niet alsnog te horen krijgt dat je weer moet prikken.
In het wachttopic NIPT was iemand die heel lang moest wachten en toen gebeld had, en toen was toevallig net de uitslag binnen: eigenlijk zag alles er goed uit, dat wisten ze wel zeker, maar net wat te weinig deeltjes gevonden voor een geldig resultaat dus die moest inderdaad terug maar het was wel een goede uitslag, dus daar zei het niks over
Wat geweldig om al het goede nieuws te lezen... Ik mag morgen mijn 12 weken dansje doen... voel me super. Afgelopen week de aanvraag gedaan voor kraamzorg.. 25 oktober controle bij de gynaecoloog.
Panda Lekker duidelijk antwoord inderdaad.. Nou we duimen allemaal met je mee! En dankjewel, voelt wel goed om nu op 2/3 te zitten. Ik heb de kraamzorg inmiddels ook geregeld, bij dezelfde organisatie als bij mijn eerste zwangerschap. Scheelt nu ook dat de intake gewoon telefonisch is, we hebben al genoeg afspreken de komende tijd. Oppas voor de 20 weken echo (guo in het ziekenhuis 25 nov) is ook al geregeld, dochter mag helaas niet mee.
Goed nieuws Jootje! En Panda hopelijk hoef je niet meer lang te wachten! Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor mijn 20 weken echo: 30 november. Op donderdag 4 november volgende afspraak bij verloskundige. Hoop dan voor de eerste keer het hartje te horen 😊
Geen idee, het is dus een 20 weken echo in het ziekenhuis. Er stond duidelijk vermeld dat er geen kinderen bij aanwezig mochten zijn. Het is toch een medisch onderzoek natuurlijk (al mag ze normaal altijd wel mee met onderzoeken etc buiten de zwangerschap om). Vind het wel jammer
Panda ik hoop echt dat je snel iets hoort. Kan me voorstellen dat je jezelf nu helemaal gek maakt. Zo net ff geshopt. 2 leggings 2 broeken een shirtje en winterjas. Kan ik voorlopig even vooruit haha
Zo kids in bed, nu tijd om jullie op de hoogte te stellen... Ik vond het echt onwijs spannend. Gelukkig liet ze direct het hartje horen. Goede sterke en regelmatige hartslag van 166 slagen per minuut. De kleine was wel verstoppertje aan het spelen: met zijn buikje naar de placenta en hand voor zijn gezichtje. Helemaal blij dat alles goed was! Nog een dag verder gezet. Nu maar alles overal aanpassen naar 22 april. @ Maani wil je mij op 22 april zetten? En 7 november geslachtsbepaling? @ Jootje gefeliciteerd! @ Panda sterkte met wachten
Denk ik ook inderdaad, dit is in een academisch ziekenhuis dus misschien strenger ofzo.. Naja goed, het is geen ramp natuurlijk! En ik zit in een winterjas crisis: ik moet een nieuwe, maar wil niet dat ik 'm straks niet dicht kan doen natuurlijk.. Speciale zwangerschapsjassen vind ik ook niet geweldig denk ik, dus dat wordt nog even een zoektocht. Als iemand nog suggesties heeft: graag! En welke leggings/panty's zijn fijn die niet afzakken? @ Nene: wat fijn zeg, weer een gerustelling!
Ja van noppies. Gewoon een simpele zwarte met hoge kraag en band. Zit nu dus ook gewoon leuk en de band kun je groter maken als je wat ronder bent.
Oké ja ik ben ook op zoek naar een jas. Vind dat alleen zonde dat je er zoveel geld aan moet uitgeven haha. Maarja ga ook geen kou lijden
Ze hadden er ook van 190 euro. Denk ja daaraan. Maar dat was heel fijn. Want zat een flap en dan kan je de baby erin doen en zit die lekker warm. Nou tegen de tijd dat die kleine eruit is hoop ik hem niet meer aan te hebben haha. Dus ben voor de goedkoopste gegaan was 80 euro. Vind ik nog redelijk en echt lekker warm
Ik had ook opzich wel (niet helemaal mijn smaak normaal) een leuke gezien van Mamalicious, vond 'm wel een beetje aan de prijs voor een zwangerschapsjas, maar je kunt er ook een normale jas van maken: https://www.bellyfashion.nl/catalog/product/view/id/19529?fee=9&fep=19529&utm_source=kidstoday&utm_medium=cpc&utm_campaign=feed (Weet niet of een linkje mag maar goed probeer het wel gewoon!) Zijn vast wel meer van dit soort jassen te vinden!
Ja, dat is inderdaad redelijk te doen denk dat je dat toch ook wel kwijt bent. Haha tegen dat de kleine er is wordt het weer warm idd hoop ik hem ook niet meer nodig te hebben
Ze zeiden trouwens bij de echo dat ik een voorliggende placenta heb. Zegt nu nog niet zoveel maar ben benieuwd of er meer zijn die dit hebben gehoord bij echo