Pandavliegen, wat fijn dat je mee mag doen met het spuiten. Ik hoop voor je dat dit gaat helpen en dit kindje goed groeit! Mooi al die oplopende testen. Hier gisteravond ook weer getest en duidelijke verschil met de ochtend ervoor. Gister was mijn NOD. Symptomen, hier ook moe en hoofdpijn. Dat had ik bij de 1e zwangerschap ook. Net de vk gebeld. 5 september 1e echo (vroeg), 19 september termijnecho en 26 september intake vk..
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (1) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (0) 22 april (2) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (1) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje 30 april (0) Totaal: 16 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 28 || Demade - Termijnecho Oktober
Hallo ik wou mij ook graag aanmelden voor mijn vierde kindje opkomst. Vorige maand in 1 maand zwanger en uitgelopen in een miskraam en daarna direct weer zwanger en dat met een ovulatie syndroom. Ik heb mijn bloedwaarden laten testen ivm meerdere miskramen. 4.1 dag 89 hcg en 4.3 dag 230 hcg en 5.0 dag vandaag dus 1666 hcg dus stijgt mooi. Ik ben 17 april volgens berekening uitgerekend en ik heb 1 september om 15.00 1ste echo en ik ben 32 jaar oud.
Ik heb 5 september mijn eerste echo en 27 september de termijnecho 😊 Wachten is begonnen 😉
Voor de nieuwe dames onder ons, gefeliciteerd! @ pandavliegen. Fijn dat je bent ingeloot! Vandaag is moeders voor moeders bij mij geweest. Dus mocht ook weer een testje doen! Deze zijn wat minder gevoelig vertelde ze maar het was wel een mooi testje. Ik doe de foto er ff bij.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (0) 22 april (2) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (1) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje 30 april (0) Totaal: 17 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober
@MCR, Mooie test hoor! @Pandavliegen, gaaf dat je uitgeloot bent! En hopelijk gaat het goed met jou en baby! @aaRoorda, welkom en gefeliciteerd ! @hier, vanmorgen toch nog een test gedaan, had er nog 1 liggen van KV2V5 en had een mooie knallert!!! Twijfel of ik nog een CB test ga doen, wil zo graag die 3+ hebben! hahaha.
Fijn he zo een knallerd. Ik wil ook graag nog zo een cb test vanwege dezelfde reden. Ik ga hem denk toch maar woensdag doen.
Dit is een hele mooie test, want juist omdat ze minder gevoelig zijn heb je een hoge hcg waarde, hebben ze mij toen vertelt van moeders voor moeders. Helaas mocht ik er niet aan mee doen, want ik heb ooit een bloedtransfusie gehad.
Hey chickies!! Ik ga me ook aanmelden voor moeder voor moeders. Maar eerst nog ff genieten op vakantie. Stomme vraag maar ik voel me dus echt nog helemaal niet zwanger.. Ben beetje moe maar dat heb ik op vakantie altijd wel. En wat maagzuur maar ben ik al gevoelig voor hihi. Ik zie nog niks em ben niet misselijk. Vindt het heel onwerkelijk allemaal haha. Andere kant hoop ok dat het zo blijft op mn buik na hihi. Wel elke dag klein beetje bruinverlies en je leest veel horrorverhalen maar ook veel dat het erbij hoort dys daar ga ik maar vanuit. Wij hebben erg gevoel meisje. Geen idee waarom maar willen dus echt wel weten tegen die tijd!
Heb ik ook niet! In tegenstelling tot de zwangerschap van zoonlief. Daar had ik het wel heel erg. "kwaaltjes" wel of niet hebben zeggen echt helemaal niks! Ik heb echt een gevoel dat we nog een jongetje gaan krijgen!
Ik was weer te ongeduldig zie foto. @Hinti ik had bij mijn zoon ook bruinverlies. En dat is dus helemaal goed gekomen. Maar het blijft altijd een beetje eng.
Wat leuk al die nieuwe dames erbij! Welkom en gefeliciteerd! Wat een geweldige periode is dit he. Zo is er niets aan de hand en zo ben je zwanger. Fascinerend gewoon. Ik heb vandaag de verloskundige gesproken en 6 oktober heb ik de termijn echo en op 30 augustus heb ik de intake vk. Er komt ook nog een vroege echo maar die laat ik bij een ander centrum doen omdat het qua dagen niet uitkwam met het rooster van mijn man.