16 t/m 30 april 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jootje009, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Tammydaan eigenlijk super goed nieuws! Heb wel meer gelezen dat het bij kan trekken met dat vocht.
    Hopelijk zijn de rest van de uitslagen ook goed!

Jootje wat leuk een jongetje! Ik ben ook zo nieuwsgierig haha

2. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Tammydaan, wat goed om dit te horen! Ook al snap ik dat jullie nog niet durven te juichen. Maar dit klinkt al heel anders!!
    Ik ben zo blij dat ik je nog niet van de lijst af had gehaald en nog niet bij de sterretjes had geplaatst! Heeft gewoon zo moeten zijn!
    Ik duim heel hard voor je!!! 💋

Jootje!! Yeahh! Wat leuk!! Dus je voorgevoel klopte toch wel!
    Ik ga je hartje voor je naam ook blauw maken! Gefeliciteerd!!

3. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    ♡ April ♡

16 april (2)
    ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje
    ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥

17 april (3)
    ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥
    ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥
    ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥

18 april (1)
    ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥

19 april (3)
    ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥
    ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥

20 april (3)
    ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥
    ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥

21 april (4)
    ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje
    ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥

22 april (4)
    ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje
    ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje
    ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥
    ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥

23 april (2)
    ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥

24 april (2)
    ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥

25 april (1)
    ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥

26 april (2)
    ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥
    ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥

27 april (1)
    ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥

28 april (4)
    ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥
    ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥

29 april (2)
    ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥
    ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥

30 april (0)

Buiten de lijst;

13 april (1)
    ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥

14 april (1)
    ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥

1 mei (2)
    ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje
    ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥

2 mei (1)
    ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥

3 mei (1)
    ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥

Totaal: 40

💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli en Monet

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend

♡ Afspraken ♡

Oktober
    10 || Mootje88 - Termijnecho
    10 || Annekeruiter85 - Combinatietest
    10 || Jellebellieke - Nekplooimeting
    11 || Goodlife - Termijnecho
    11 || Rhea90 - Echo
    11 || DEMADE - Combinatietest
    12 || aaRoorda - Controle VK
    13 || NieuwWolkje - Termijnecho
    14 || Huusje - Geslachtbepaling
    17 || Druifi - Intake verloskundige
    17 || Goodlife - Combinatietest
    18 || Maani - Controle gyn + echo
    18 || Pandavliegen - Controle VK
    19 || Annekeruiter85 - VK
    24 || Piindaa - Controle VK
    25 || Koekie1 - Combinatietest
    25 || Anna82 - Controle gyn
    26 || Koekie1 - Afspraak VK
    27 || Missmara - Controle VK
    28 || NieuwWolkje - Geslachtbepaling
    31 || Jellebellieke - Begeleiding VK
    31 || Firsttime - Afspraak VK

November
    02 || DEMADE - Controle VK
    03 || DEMADE - Geslachtbepaling
    04 || Allerliefste1 - Afspraak VK
    07 || Nene - Geslachtbepaling
    08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling
    08 || Maani - Controle gyn + echo
    08 || Mootje88 - Geslachtbepaling
    08 || Hinti - Controle VK
    21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO
    24 || Pandavliegen - GUO
    29 || aaRoorda - 20 weken echo
    30 || Allerliefste1 - 20 weken echo

December
    05 || Maani - 20 weken echo
    06 || Annah82 - 20 weken echo
    09 || Druifi - 20 weken echo

4. Monet

Monet Bekend lid

13 nov 2012
    586
    225
    43
    Ik wilde toch nog even wat plaatsen hier..

27 september slechte echo gehad met het nieuws dat het hartje niet meer klopte. Ongeloof en verdriet... ervoor gekozen om af te wachten tot de miskraam zelf op gang zou komen. Dit is niet gebeurd en ik wilde niet meer langer afwachten.. gisteravond pillen ingebracht en al snel kwamen er krampen/weeën op gang en vanmorgen ben ik het vruchtje verloren... heel verdrietig allemaal en besef het nog steeds niet helemaal.. maar ben wel een soort van opgelucht dat het nu achter de rug is..

Sorry voor dit mindere bericht tussen volgens mij alle goede en positieve berichten maar wilde toch nog ff wat van me laten horen. Nogmaals ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en hopelijk voor ons snel een goede zwangerschap. Mocht ik er tegen die tijd nog aan denken zal ik het wel hier laten weten. Succes allemaal!!

5. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Jeetje wat vreselijk! Heel veel sterkte en neem je tijd, is echt heel belangrijk. Dikke kus

6. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Heel erg veel sterkte toegewenst Monet!! Hele hele dikke knuffel..

7. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Sterkte Monet!

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Veel sterkte Monet!!!

Hier gister toch wel ff een down momentje ivm de nipt die zo opzich laat wachten, voor het eerst in de zwangerschap echte tranen. Weet dat ik me niet druk moet maken, maar doe het toch wel. Al is het nu wel weer gezakt. In mijn hoofd zijn er 2 opties: of m'n bloed is blijven liggen, en ze waren het vergeten, en ze gaan nu snel kijken of er is iets raars/bijzonders aan de hand. Want niet in het normale goed of niet goed valt. Maar ja, totaal nutteloos om je dat te gaan bedenken ;)

Daarna zijn we maar de lijst meisjesnamen door gelopen van 2015 (in het nub topic denken ze dat het ene meisje wordt :p) en na een paar 100 namen hadden we er een stuk of 3 die we allebei wel leuk/ aardig vonden :D haha dat wordt nog wat! Jongensnamen kijken we dit weekend ook eens naar, maar verwacht dat dat een heel stuk makkelijker is :D

9. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ik heb het eindelijk aan meerendeel familie/vrienden verteld na de mooie echo!
    Ik vond het toch wel een beetje spannend aangezien dit de derde is, maar het viel reuze mee leuke reactie's gehad ook wat gematigde maar als ik maar blij ben! Heeft iedereen al het goede nieuws verteld?
    Fijne dag dames

10. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    @pandavliegen wat vervelend dat je je zo down voelt snap wel dat je zo twijfelt maar hopelijk zijn de uitslagen goed en heb je je voor niks zoon zorgen gemaakt! Dikke knuf

11. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Veel sterkte Monet, extra vervelend dat het niet vanzelf kwam :( ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...

Panda, ik kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent, stomme uitslag die zo lang duurt! Wie weet zijn ze inderdaad slordig geweest... hou vol, het kan nu echt niet lang meer duren toch! En ik blijf erbij dat slecht nieuws ook een uitslag is, dus goed of slecht zal echt niet veel tijd verschillen, hoogstens dat ze nog 1x extra goed kijken. Nou daar zullen ze geen 5 dagen langer over doen hoor, als dit bloed onderzoeken zo lang zou duren dan was die test wel 6000 euro geweest ipv 390.

Loqka, 3e kindje of 1e kindje: het is toch prachtig nieuws! Geniet ervan, net zo hard als bij je vorige zwangerschappen. En doe de 12 weken dans!!:D

12. Hagedisje

Hagedisje Actief lid

12 jun 2015
    342
    40
    28
    Gefeliciteerd met de goede uitslagen en echo's meiden.

@winterjas: Ik heb nog een jas van de periode dat ik aardig wat kg's meer was en daar zit ook veel stretch in, dus ik ga het eerst daar mee proberen.

@sporten: Wil eigenlijk ook iets zoeken, maar geen idee wat. Ben normaal van het hardlopen/trailen en groepsdingetjes om met elkaar op een neer te springen vind ik niet zo (behalve Pump, maar das dan weer niet handig)

@Monet: vind het echt zo rot voor je. Hoop dat je dit snel een plekje kan geven en weer snel een mooie zwangerschapstest in handen mag hebben. Sterkte.

@Panda: het is ook niet fijn om zo lang te moeten wachten en je om je heen wel uitslagen ziet. Jij wil ook zekerheid en lekker volop genieten. Hoop echt dat ze je niet al te lang meer laten wachten.

Heb echofoto van gisteren even op de pc gezet. Dit is ook de enige foto zo, want verder was het echt en dansende beeb :D Volgens de meting zou ik 2 dagen verder zijn, is normaal bij IVF geven ze aan. Ik laat het maar op de vaste datum, want die passen ze momenteel in het ziekenhuis ook niet aan.
    Vind het wel een fijn idee om nu al zo'n uitgebreide echo te hebben gehad. Alles wat gemeten en nagekeken kon worden is gedaan. Buikje gesloten, middenrif netjes dicht, grote aders werken goed, hartje netjes 4 kamers, hersentjes zien er netjes uit. Wel een fijne geruststelling. Nu wachten op bloeduitslag en dan horen we de uitslag van de combinatietest. Ik dacht overigens dat ze alleen naar leeftijd keken, maar ook naar gewicht, of je rookt, ivf, je afkomst en dacht nog iets.

Bijgevoegde bestanden:

13. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    we gaan straks toch alvast een eerste setje neutrale kleertjes kopen. Dat hadden we geplant en ik moet vanaf maandag 14 dagen achter elkaar werken, dus dat laten we toch gewoon doorgaan! Anders duurt het me te lang :p

Hagedisje hier meten ze me ook voor, 2 a 3 dagen meestal, maar datum wordt inderdaad niet aangepast. Aangezien we precies de bevruchting en terugplaatsing weten :D

En jootje, het is ook zo, uitslag is uitslag, dus er zal of iets raars zijn (ze keken ook naar andere chromosomen toch?) of ze zinn me gewoon vergeten. Naja, zolang alles maar gewoon goed is! Dan is het het wachten wel waard! Enne jij gefeliciteerd met je tweede termijn!!!

14. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    wat is wachten toch naar! maar laten we er van uit gaan dat geen nieuws goed nieuws is. Dikke kus

15. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Wat een slechte nacht! Ik heb me toch lopen spoken na het nieuws van gisteren. Net tegen de ochtend in slaap gevallen, maar het wakker worden wil niet echt. Voelt alsof ik in een droom leef.

Mijn man en ik weten niet goed wat we moeten voelen. Kunnen/mogen we nu blij zijn, of is er toch nog iets anders aan de hand. Het vocht zit er. Ik bereid me maar een beetje voor op dat er toch iets is. Gaan weer een lange 13 dagen worden.

Durf ook nog geen kleertjes of iets dergelijks te kopen. Weet sinds gisteren wel wat het is, maar ik doe ik wacht nog maar even.

16. pandavliegen

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Tammy, maar je bent op alle afwijkingen getest nu toch? En dat waren ze allemaal niet?! Dat vocht kan ook weer wegtrekken! Snap dat je niet helemaal lekker kan genieten nu, maar het is toch wel super goed nieuws dat er geen afwijkingen zijn gevonden! Knuffel!! Wel raar dat je nu 2 weken moet wachten.

Ja geen nieuws goed nieuws gaat niet op, bij zowel goed als slecht nieuws hadden ze het al lang moeten kunnen doorgeven en het feit dat ze nog niet eens wisten of het voldoende dna was van de baby, zegt dat ze het of vergeten zijn en nog niet gekeken hebben of er is iets anders aan de hand dan de standaard drie afwijkingen (ze kijken naar nog veel meer). Ik hoop dat het gewoon vergeten is en alles gewoon goed is!!

17. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Tammydaan kan het ook zijn dat het vocht verdwijnt??
    Ohh en je weet het geslacht al! Maar snap heel goed dat je nog niets durft te kopen. Even de echo afwachten. Spannend!

18. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Veel sterkte en een knuffel Monet!

Heel logisch Tammydaan dat jullie tussen hoop en vrees leven, heel veel sterkte en duim mee dat het allemaal goed mag gaan!

Wat gaaf dat je het geslacht al weet Jootje!

Ik merk dat ik deze zwangerschap veel minder tijd heb om er mee bezig te zijn. Gelukkig na dinsdag 1,5 week vakantie, even bijtanken en kraamzorg etc regelen :) Fijn weekend allemaal

19. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag dames,

Ik heb even bijgelezen.

@Monet, heel veel sterkte meid.

@Vertellen, hier weten alleen onze ouders het, voor de rest nog niemand, ik denk dat ik dat eind oktober begin november zal doen.

Hier donderdag de termijnecho, ben erg benieuwd, aangezien ik denk dat ik toch mss wat verder ben dan gedacht.

Groetjes

20. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    @jootje ik dans al je hebt helemaal gelijk!

Deel Deze Pagina