@monet: sterkte! @pandavliegen: pff, lang wachten hoor. Ik duim voor goed nieuws voor je! @Tammy: dat je nu nog 2 weken moet wachten zeg! Waarom is dat dan? Ik duim voor je dat alles goed is! @sporten: vorige keer zwanger fit gedaan maar vind het eigenlijk zonde van het geld. Fitness nu sinds de geboorte van A, en wil dat zo lang mogelijk blijven doen. @vertellen: wij gaan het morgen aan ouders en schoonouders vertellen. A krijgt een shirtje aan met: hoera ik word grote zus. Verder weet onze dochter het al, een paar collega's en een vriendin van me. @geslacht: is het niet erg vroeg dat een aantal van jullie het al weet? Ik dacht dat ze dat pas met een week of 16 zagen? Vorige keer wisten wij het met de 20 weken echo, dit keer weer. Wij mogen ook geen kinderen meenemen met de echo. Onze vk maakt zelf geen echo's en het echo centrum heeft die regel. Sowieso mag het bij de 1e echo volgens mij niet omdat het slecht nieuws kan zijn. Verder is het donker tijdens een echo en dit kan angstig zijn voor kinderen. Onze 20 werken echo gebeurt in het ziekenhuis. Dat ook geen kinderen ook i.v.m. mogelijk slecht nieuws en lang wachten +donkere ruimte.
We weten nog niet alle uitslagen. De sneltest test op 13,18 en 21z dat is het niet. Dus geen Edward zoals de vorige keer. Nu doen ze onderzoeken op andere afwijkingen als ik het goed begrepen heb. Daar hebben ze twee weken voor nodig. Is gelukkig nog maar 13 dagen. We tellen weet af. Ik ga super voor je duimen dat je snel een goed uitslag hebt. Dikke kus
Ik weet het niet of het vocht ook kan verdwijnen. Heb gelukkig ook nu verhalen gelezen van mensen met het zelfde die een gezond kindje kregen. Geeft een beetje hoop. Toch kan ik me niet voorstellen dat we over twee weken te horen krijgen dat alles goed is. Ik weet het ook allemaal even niet meer. We moeten gewoon wachten. Zijn wel voorzichtig bezig om een naam te bedenken, want hoe dan ook deze baby is al een onderdeel van ons gezien, net als onze tweede dochter ondanks dat ze niet fysiek bij ons is.
Koekie, dat sommigen hier al t geslacht weten, komt door de nipt test. Dus niet via een echo. Ik ben oa ook een van de dames die een nipt test heeft laten doen. Er wordt dan bloed bij je afgenomen. Vanaf een bepaald aantal weken zitten er voldoende chromosomen van je kindje door je bloed heen en kunnen ze daaraan zien of er afwijkingen zijn (zoals waar tammy t ook over heeft) en waar Kodey en Jootje een goede uitslag op hadden en waar Panda dus nog op aan t wachten is en ik ook. Een leuke bijkomstigheid is dus dat ze dan ook naar t geslachtschromosoom kijken en wij dus al eerder weten wat t wordt, dan de dames die geen nipt test laten doen. Dan moet je inderdaad de echo afwachten. 😉
Ah, dit verklaart een hoop Maar de nipt test is nog niet voor iedereen beschikbaar toch? Of inmiddels wel? Hoor / lees namelijk weinig mensen die de Nipt doen maar hier toch wel aardig wat Ik hoop uiteraard wel voor goede uitslagen voor iedereen! En inderdaad wel leuk om al zo vroeg het geslacht te weten.
Heeft iemand nog tips tegen maag / darm klachten en ontlasting kwijt raken? Het lijkt wel of mijn darmen steeds minder gaan doen. Verder zet in de loop van de dag mijn buik steeds verder waardoor ik 's avonds hoogzwanger lijk, het pijn doet ( buik is hard) en het voelt alsof ik de hele dag vol zit... Ik let al op mij voeding. Eet niet te veel, veel vezels en fruit, drink veel. Neem roosvicee laxo en eet vooral kiwi's.
Nee wij zijn er ook voor naar belgie gegaan (UZA). 😉 Op eigen kosten. Is bijna 200,- goedkoper dan hier in NL. Vanaf 1 april 2017 zal t in NL grotendeels vergoedt worden, maar daar hebben we nu niks aan. Op die dag dat ik bloed liet prikken bij t UZA, zei de mevrouw dat ik al de 9e Nederlandse vrouw was die voor de nipt kwam die dag. Laat staan hoeveel er per maand komen! De nipt is wel echt de toekomst. De combinatietest is een schatting en maakt veel mensen onzeker. En de vroege geslachtbepaling gaat ook nog wel eens fout (heb ik zelf mogen ervaren in 2014). Niet heel vaak, maar toch gebeurt t nog genoeg helaas. Met de nipt wordt t uit je bloed gehaald, dus geen schatting en geen foute geslachtbepaling. 👍☺️ Plus bij t UZA controleren ze uitgebreidt!
Ohh! Meid sorry! Ik dacht dat je de uitslag had van alle uitslagen al! Jeetje wat een spanning! En komt er helemaal geen echo door om te kijken hoe het er nu uitziet? Jeetje dat worden spannende 2 weken! 😘
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ 20 april (3) ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (2) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (4) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (2) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 2 mei (1) ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 40 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli en Monet jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Oktober 10 || Mootje88 - Termijnecho 10 || Annekeruiter85 - Combinatietest 10 || Jellebellieke - Nekplooimeting 11 || Goodlife - Termijnecho 11 || Rhea90 - Echo 11 || DEMADE - Combinatietest 12 || aaRoorda - Controle VK 13 || NieuwWolkje - Termijnecho 14 || Huusje - Geslachtbepaling 17 || Druifi - Intake verloskundige 17 || Goodlife - Combinatietest 18 || Maani - Controle gyn + echo 18 || Pandavliegen - Controle VK 19 || Annekeruiter85 - VK 24 || Piindaa - Controle VK 25 || Koekie1 - Combinatietest 25 || Anna82 - Controle gyn 26 || Koekie1 - Afspraak VK 27 || Missmara - Controle VK 28 || NieuwWolkje - Geslachtbepaling 31 || Jellebellieke - Begeleiding VK 31 || Firsttime - Afspraak VK November 02 || DEMADE - Controle VK 03 || DEMADE - Geslachtbepaling 04 || Allerliefste1 - Afspraak VK 07 || Nene - Geslachtbepaling 08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling 08 || Maani - Controle gyn + echo 08 || Mootje88 - Geslachtbepaling 08 || Hinti - Controle VK 21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO 24 || Pandavliegen - GUO 29 || aaRoorda - 20 weken echo 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo December 05 || Maani - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 09 || Druifi - 20 weken echo
Goedemorgen dames! Hoe is het bij jullie? Hier wel goed heb het idee dat ik toch wat minder moe word! @koekie hoe ging het vertellen? Succes dames die vandaag afspraken hebben staan!
Hey dames Weekend is weer voorbij helaas! Was wel een beetje vol... Moneta sterkte. Kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen voor jullie.. Tammy hopelijk komen er nog mooie vervolgresultaten en is alles helemaal goed. Maar wat een achtbaan zeg.. Ik heb nog een klein vraagje. Heb nu zwangerschapsbroek aan en zit heerlijk maar heb ook altijd een hemdje onder m'n shirt aan. Doe ik die nou in de band of over de band. Denk als ik hem nu over de band doe dat die onder m'n shirt uitkomt. Maar als ik een zwarte broek aandoe met een wit shirt is het weer niet mooi als het hemdje in de band zit dan zie je een zwarte rand onder het witte shirt.. Ben benieuwd hoe jullie dat allemaal doen haha
Ik draag een hemd over de broek, vind het anders echt teveel gepluk en getrek om zo'n hemd lekker te laten zitten. Succes meiden met de echo!
Dankjewel Maani! Zometeen de termijnecho, zo spannend! Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich niet en zien we nu een mooi bewegend kindje😊 Vind het echt heel erg eng!
Succes Mootje, Jelle en Anneke! Ik heb eigenlijk helemaal mijn afspraak niet meer doorgegeven, ik heb om 17.40 een afspraak bij de vk voor een controle en hartje luisteren. Toch nog best spannend!
Ehhmmmm haha mis ik hier iets? Daar hebben we de kleuren toch voor.. Blauw hartje jongen en groen is een verassing. Je ziet de kleurtjes zeker niet zoals meerdere hier die geen iPhone hebben? 🙈😉