Jaa een jongetje, wat leuk! 💙 Grappig dat we inderdaad alledrie een voorgevoel hadden en dat deze ook klopt!
Wat leuk zeg!! Lekker shoppennnn!😍 Ik ga geen extra echo plannen voor de geslachtsbepaling maar wacht maar gewoon geduldig af tot de 20 weken echo😁 Nog ongeveer 8/9 weken wachten😂
Hier alweer druk aan het aftellen tot de geslachtsbepaling! Nog 3 weken en 1 dag wachten. Rond deze tijd ben ik dan al flink aan het shoppen hahaha. @panda, super leuk een jongen!! Gefeliciteerd. Dames met een goeie echo! Gefeliciteerd
Gefeliciteerd !!!! Wat leuk een jongen ! Fijn dat jullie dit zo snel weten , wij moeten nog wel even wachten. Ik nog 4 weken....spannend. Hier helaas nog wel steeds misselijk en spuugen.
Sorry panda bij de fontys.. Raar woordenboek op mijn telefoon. Vriendin van mij had op Facebook gezien via verloskundige Eindhoven of Moergestel.
Ik vind het een super fijne wagen en hoor er ook veel goede verhalen over. Gewoon keertje naar megastore gaan en lekker rijden met alle wagens.
ohh! haha hinti, dat had ik zelf ook kunnen bedenken. Zal nog even zoeken @kinderwagens: moeten we hier ook nog gaan uitzoeken, vrienden zweren bij mutsy en stokke dus denk dat we die als eerste gaan uitproberen. Van joolz vind ik de opbergruimte zo klein maar die gaan we ook wel gewoon uitproberen. gisterenavond verteld op facebook, dus dat was leuk binnenkomen op werk vanmorgen kreeg echt zulke leuke reacties! De meeste mensen weten wel dat we al jarenlang bezig zijn, en op mijn werk weten ze sowieso van de miskraam begin dit jaar (dit i.v.m. ik in het zelfde ziekenhuis geopereerd en onderzocht werd als waar ik werk). Ben helemaal blij haha heel veel reacties, "ik dacht het al, maar durfde niks te vragen", tot reacties als "hoe heb je dat verborgen kunnen houden" en zelfs een paar "hoe moet dat dan straks als je 4 maanden verlof hebt"
@kinderwagens Mijn broer heeft een Joolz en over de reiswieg/bak waren ze super tevreden maar hun zoontje zat in de wandelwageninzet helemaal niet lekker. Ze gebruiken nu altijd een andere buggy. Ik vind het dan wel een dure wagen voor alleen de eerste 6 maanden. Ik heb goede ervaringen met Mutsy en Maxi-Cosi. Als mijn zoon niet te hard groeit, wil ik de bugaboo donkey straks. Tip voor het uitzoeken van een kinderwagen: zet al je wensen op papier zoals bijvoorbeeld soort wielen, inklapbaarheid, flexibiliteit, van je af en naar je toe zitten. En kijk goed naar de wandelwageninzet want die gebruik je veel langer dan de reiswieg.
@misselijkheid De misselijkheid door de dag heen is redelijk onder controle maar met eten koken, heb ik echt een probleem ineens deze week. Aangezien mijn man middagdiensten heeft deze week, is mijn moeder de afgelopen dagen komen koken. Andere zwangerschappen heb ik dat ook wel gehad maar veel eerder in de zwangerschap. Wie heeft hier nog meer last van? En hoe ga je er mee om? Ik wil namelijk wel gezond eten voor mijzelf en mijn kids.
Meiden die het geslacht al weten, wat leuk dat jullie voorgevoel klopte!😀 Nou ben ik wel heel benieuwd of dat van mij ook klopt haha! Kinderwagen, wij hebben de Joolz. Echt een top wagen. M'n zoontje van 2 jaar en 4 maanden zit er nog regelmatig in. En klapt echt super makkelijk op!
Wordt je misselijk van de geuren? of? Ik heb het ook hoor, kan bijna niet koken zelf, dus ik laat mijn man vooral koken en als hij niet thuis is, is het pizza/magnetron iets. Wat bij mij overigens wel een beetje helpt is zittend koken, we hebben een barkruk geleend, zodat ik zit. Hier alleen nog s ochtends spugen en s avonds na het eten vaak weeig/misselijk. Af en toe nog bij het tandenpoetsen spugen, maar niet meer zovaak als eerst. Mijn gewicht begint ook bij te komen! (wat nog niet van de baby kan zijn, dus van het eten?! )
Ahhhh steeds meer weten het geslacht.. Gefeliciteerd, zo leuk! Ik moet nog één nachtje slapen! Ik vind het op de een of andere manier zo spannend, terwijl ik totaal geen voorkeur of iets dergelijks heb, ik ben gewoon zo benieuwd! Ik weet nu al dat ik vannacht eindeloos wakker lig te fantaseren haha, zo stom eigenlijk. Vanochtend ben ik bij de verloskundige geweest en voor het eerst het hartje gehoord, klopte heel goed en snel! Ook de uitslagen van het bloedonderzoek waren terug en alles was in orde. Altijd fijn om te horen dat je geen HIV of andere enge ziektes hebt En mijn baarmoeder was al flink aan het groeien! Ik mag trouwens voorlopig onder begeleiding van mijn verloskundige blijven dus ook dat was fijn nieuws. Qua kinderwagens zijn we er nog niet helemaal over uit, de kinderwagen van mijn dochter hebben we binnen een half jaar verkocht omdat we veel de draagdoek gebruikten en we het een onding vonden, maar nu gaan we voor een kinderwagen + meerijplankje, dus wil wel een degelijk ding. Daarnaast ga ik weer veel dragen natuurlijk! Ik heb 10 november weer een controle bij de verloskundige en 25 november de GUO. Kan dit op het lijstje?
Is wat aan de kleine kant. Maar je kan het klepje open laten en dan stapelen. Ik leg er vaak 2 pakken luiers bovenop. Dat blijft gewoon liggen door de buizen van het onderstel. De nieuwere hebben een grotere opslag onderin. Wat ik het belangrijkste vond is dat het de hoogste wagen van 3 jaar terug was. Erg handig met onze lengtes. En je kan hem met 1 hand heel gemakkelijk alle kanten opsturen. En vouwt klein op.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ 20 april (3) ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (2) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (3) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 40 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli en Monet jongen (2) | meisje (1) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Oktober 13 || NieuwWolkje - Termijnecho 14 || Huusje - Geslachtbepaling 17 || Druifi - Intake verloskundige 18 || Goodlife - Combinatietest 18 || Maani - Controle gyn + echo 18 || Pandavliegen - Controle VK 19 || Annekeruiter85 - VK 24 || Piindaa - Controle echo 25 || Koekie1 - Combinatietest 25 || Anna82 - Controle gyn 26 || Koekie1 - Afspraak VK 26 || Rhea90 - Echo 27 || Missmara - Controle VK 28 || NieuwWolkje - Geslachtbepaling 31 || Jellebellieke - Begeleiding VK 31 || Firsttime - Afspraak VK November 02 || DEMADE - Controle VK 02 || Goodlife - Controle VK 03 || DEMADE - Geslachtbepaling 07 || Nene - Geslachtbepaling 08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling 08 || Maani - Controle gyn + echo 08 || Mootje88 - Geslachtbepaling 08 || Hinti - Controle VK 09 || Goodlife - Controle echo + Geslachtbepaling 10 || Allerliefste1 - Afspraak VK 10 || Huusje - Controle VK 15 || Piindaa - Geslachtbepaling 21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO 21 || Rhea90 - 20 weken echo 24 || Pandavliegen - GUO 25 || Huusje - GUO 29 || aaRoorda - 20 weken echo 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo December 01 || DEMADE - 20 weken echo 05 || Maani - 20 weken echo 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 09 || Druifi - 20 weken echo
Vandaag een prachtige echo gehad Baby weegt nu al 47 gram en is ongeveer 10 cm, (volledige lengte) De dokter zei dat de baby lange benen heeft Ik ben ook wat vooruit gezet, de vermoedelijke bevallingsdatum is nu 29 april, kan iemand dat voor me aanpassen aub? Groetjes