Hier heerlijke kwaaltjes! Na twee jaar omarm ik ze! 😂😂 moe, branderige borsten, pijn in mij liezen hoofdpijn! Maar ik ben het eens kwaaltjes zeggen helemaal niets!
Weer wat nieuwe dames zie ik, gezellig!! Welkom en gefeliciteerd 🎉 @MCR wauw 3+ !! Toen ik zwanger was van onze dochter had ik ook op en af bruinverlies met 5/6 weken..
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (1) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje 22 april (2) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (1) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje 30 april (0) Totaal: 18 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 30 || Mosine - Intake VK 30 || Hinti - Intake VK 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 06 || Mosine - Termijnecho
Top MCR! De 3+! En nieuwe meiden! Gefeliciteerd! Hier toch een spannende week, de eerste keer ging het later in deze week mis, en merk nu toch wel wat meer spanning. Toen begon het roze/ bruin verlies namelijk op 5.1 en dat ben ik vandaag. Ik weet dat het allemaal niks zegt, maar toch voel ik die spanning! Vanmiddag bloedprikken en als alle waardes goed zijn (wat waardes voor mijn nieren) dan kan ik beginnen met het spuiten van bloedverdunners.
Dikke knuffel voor jou Pandavliegen! Snap het wel dat je er nog steeds aan denkt. Ik duim voor je deze week !
Ik deel je spanning, heb vannacht lopen berekenen op welke dag het bruinverlies bij mij begon: over 3 dagen. En dan heb jij natuurlijk nog veel meer geschiedenis, dus dat moet helemaal verschrikkelijk zijn. Sterkte vandaag en deze verdere week! Hoop dat je testwaardes allemaal goed terugkomen, zodat we ons allemaal aan kunnen sluiten bij deze voorjaarsmama's !
@panda spannend idd, ik moet zeggen vind het zelf ook allemaal spannend. Ben nog nooit zo ver gekomen, gisteren zeiden ze in Nijmegen dat ik mocht stoppen met de utro-bollen, vind ik toch een klein beetje eng
Spannend Panda en Jootje! Ik heb zelf nog nooit een miskraam gehad maar ik vind het al zelfs spannend. Hier spannend is het dan wel niet voor jullie! We gaan voor minimaal 18 beebjes is april😊
Dankjewel meiden! eigenlijk een hoop van jullie die al miskramen hebben moeten doormaken zeg jellebellieke: wat een ingewikkelde forumnaam heb je haha, ik ga het afkorten naar jelle, goed?! snap dat het stoppen met utro spannend is zeg! Ik had m'n terugplaatsing gelukkig in een natuurlijke cyclus. Vond het zulke ondingen! Nog 2 weken en een dag tot de eerste echo
@panda, haha ja dat is prima hoor. Ja aan de ene kant ben ik blij dat ik kan stoppen maar aan de andere kant ook niet. Moet maar vertrouwen hebben dat alles goed komt
Ik zie bij heel veel dat de Intake en eerste echo bij VK apart is? Waarom? Hier doen ze alles in 1 gesprek eigenlijk.
Hier is de echoscopiste er op 1 dag, en andere dagen is de vk er en daar heb je het intakegesprek mee.
Panda en jootje, ik voel met jullie mee. Bij mij is het op dit termijn ook twee keer mis gegaan. En vandaag vond ik een klein spikkeltje bloed, gelukkig verder niks.Ik wil gewoon de tijd vooruit spoelen en genieten van de zwangerschap. Voor nu is het maar ff afwachten hoe het gaat aflopen.
Ik gebruik ook utro. Maar moet t tot 12 weken blijven gebruiken.. Waarom hoef je er niet mee door te gaan dan volgens hun?
Nou Kreatine en trombocyten zijn geprikt. Morgenochtend de uitslag en dan kan ik ook de spuitjes gaan ophalen. (als de uitslag goed is, maar we gaan uit van wel). Maani, moet je gebruiken omdat je progesteron niet goed is? Jelle, ik ken heel veel mensen hoor, die mochten stoppen na een positieve test, in principe neemt je lichaam het zelf dan over. Maar ken oko veel mensen die gewoon door gebruiken tot 12 weken. Anders je arts nog eens bellen erover? MCR, altijd eng he, bloedverlies! Ook al is het maar een beetje.
In Nijmegen is het gebruikelijk om te stoppen met de utro zodra je een positieve test hebt. Idd als ik er teveel mee blijf zitten bel ik gewoon het ziekenhuis op. Komt goed. @panda spannend