16 t/m 30 april 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jootje009, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Oei demade, dat was schrikken, gelukkig dat alles goed is. Ik heb vandaag mijn eerste harde buik gehad.. ja dat komt idd allemaal sneller bij een tweede ;)

2. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Jemig demade wat schrikken. Gelukkig alles goed zeg!

@ nene; heel herkenbaar dat er niet uitzien. Ik heb ook overal vlekken en zie er niet uit! Zou t dan toch een meisje worden? ☺️

3. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    pff, wat een nachtmerrrie inderdaad! Fijn dat nu alles weer goed is.

4. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Nog een weekje. Volgende week om deze tijd hopen we te weten of wij onze baby mogen begroeten of niet. Wat duren die dagen lang. S'nachts veel wakker, dus ben ook nog eens oververmoeid.

Dit is wel echt een slijtage slag.

5. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap bij precies hetzelfde termijn laten doen (zelfs tot op de dag precies haha), en ze zag toen binnen 1 minuut wat het zou worden. Uiteindelijk ook daadwerkelijk een dochter gekregen! Ik ga ook nog niet shoppen hoor, ik vind het gewoon leuk om te weten. De echoscopiste maakt ook medische echo's (guo's etc) in het academisch ziekenhuis en heeft echt een ontzettend goed apparaat dus ik heb er alle vertrouwen in! :)

Maar ik snap zeker dat als je een 'nare' ervaring hebt gehad, je er wat huiverig over bent. Logisch!

6. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Telefoon!!! Het ziekenhuis. De vervolguitslagen van de klinisch geneticus zijn binnen. Mijn hart staat stil! Mevrouw er zijn ook hier geen afwijkingen in gevonden. WAAAAAAAAAAT!

Weet u het zeker! Komen er dan nu geen uitslagen meer! Maar wat is dat vocht dan!

Onwerkelijk dit! Zullen we dit kindje dan toch mogen ontmoeten.

Maandag telefonisch gesprek met gynaecoloog en echo een dag vervroegd naar Donderdag

Ik ga even liggen om bij te komen. Het is als een droom!!

7. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Wauwww!! Wat een super goed nieuws!!!!!!
    Ben onwijs blij voor je!!! Probeer even je rust te pakken na al deze stress en spanning en ervan te genieten.

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    wauw wat goed meid!!!!! Dan kan je nu gaan genieten!! En alle zorgen loslaten!! Gefeliciteerd!

9. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Nou nog niet alle zorgen weg, helaas want als het vocht er nog zit moet het toch ergens vandaan komen. Wel blij dat de echo vervroegd is zodat ik inderdaad kan zien om ZIJN hartje nog klopt!

10. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ahhh gefeliciteerd meid!!! Wat keuk!! 💙 En hopelijk is het vocht gewoon weg!!

11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn tammydaan!!!!!! In ieder geval een beetje een geruststelling! Ben zo blij voor je!!!

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wat ontzettend fijn nieuws! En leuk, een jongen!

13. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Ah wat fijn tammydaan! Wat zul jij misschien wel gehuild hebben van blijdschap!
    Nog even 1 check en San kunnen jullie deze stress en ellende achter jullie laten.

Demade jij weet bekomen van de schrik?

Hier alles rustig haha. Wel echt zin in de echo bij de fontys dinsdag. Lekker een uur naar de kleine spieken hihi. En mijn ouders gaan mee die zijn helemaal blij dat ze die kans hebben dus maken er een leuk uitje van

14. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Super goed nieuws tammydaan. Ik ben blij voor je. Hopelijk is het vocht weg 🍀

15. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    #2995 jootje009, 14 okt 2016
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
    Ohh Tammy, wat een verhaal wat en verhaal! Jullie mooie mannetje geeft jullie wel zorgen zeg. Vruchtwaterpunctie geen redelijk tegen de 100% zekerheid wat betreft afwijkingen toch? Dit is al super goed nieuws! Ik hoop zo dat de echo straks helemaal goed is, geen vocht meer.. duimduim!

16. Nene

Nene Actief lid

15 mrt 2014
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje wat fijn dat er genetisch niets te vinden is Tammydaan!!!! Gefeliciteerd!! Wat een omslag voor je. Dat zal vast niet van de een op andere dag gaan. Gun jezelf daar ook wat tijd voor. En leuk zeg een zoon!!

17. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal! Het is allemaal niet te bevatten.

18. jellebellieke

jellebellieke Actief lid

9 dec 2015
    282
    0
    16
    limburg
    Wauw wat een verhaal. Laten we hopen dat het vocht ook weg gaat/is en wat leuk een jongetje

19. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Jeetje Demade wat een schrikken zeg maar gelukkig een goede echo!!

Tammydaan wat een goed nieuws!
    Hopelijk volgende week ook een goede echo zonder vocht!!
    Ik duim voor jullie:)

Hier de 12 weken dans!

20. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Wat betreft oneffenheden in het gezicht.. hier ook! Veel puistjes en slap futloos pluizig haar. Terwijl ik bij beide dochters er juist veeeel mooier uit zag! Weinig puistjes. Sik glanzend haar.. zal dat wat zeggen?;) hihi

Deel Deze Pagina