Oei demade, dat was schrikken, gelukkig dat alles goed is. Ik heb vandaag mijn eerste harde buik gehad.. ja dat komt idd allemaal sneller bij een tweede
Jemig demade wat schrikken. Gelukkig alles goed zeg! @ nene; heel herkenbaar dat er niet uitzien. Ik heb ook overal vlekken en zie er niet uit! Zou t dan toch een meisje worden? ☺️
Nog een weekje. Volgende week om deze tijd hopen we te weten of wij onze baby mogen begroeten of niet. Wat duren die dagen lang. S'nachts veel wakker, dus ben ook nog eens oververmoeid. Dit is wel echt een slijtage slag.
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap bij precies hetzelfde termijn laten doen (zelfs tot op de dag precies haha), en ze zag toen binnen 1 minuut wat het zou worden. Uiteindelijk ook daadwerkelijk een dochter gekregen! Ik ga ook nog niet shoppen hoor, ik vind het gewoon leuk om te weten. De echoscopiste maakt ook medische echo's (guo's etc) in het academisch ziekenhuis en heeft echt een ontzettend goed apparaat dus ik heb er alle vertrouwen in! Maar ik snap zeker dat als je een 'nare' ervaring hebt gehad, je er wat huiverig over bent. Logisch!
Telefoon!!! Het ziekenhuis. De vervolguitslagen van de klinisch geneticus zijn binnen. Mijn hart staat stil! Mevrouw er zijn ook hier geen afwijkingen in gevonden. WAAAAAAAAAAT! Weet u het zeker! Komen er dan nu geen uitslagen meer! Maar wat is dat vocht dan! Onwerkelijk dit! Zullen we dit kindje dan toch mogen ontmoeten. Maandag telefonisch gesprek met gynaecoloog en echo een dag vervroegd naar Donderdag Ik ga even liggen om bij te komen. Het is als een droom!!
Wauwww!! Wat een super goed nieuws!!!!!! Ben onwijs blij voor je!!! Probeer even je rust te pakken na al deze stress en spanning en ervan te genieten.
Nou nog niet alle zorgen weg, helaas want als het vocht er nog zit moet het toch ergens vandaan komen. Wel blij dat de echo vervroegd is zodat ik inderdaad kan zien om ZIJN hartje nog klopt!
Ah wat fijn tammydaan! Wat zul jij misschien wel gehuild hebben van blijdschap! Nog even 1 check en San kunnen jullie deze stress en ellende achter jullie laten. Demade jij weet bekomen van de schrik? Hier alles rustig haha. Wel echt zin in de echo bij de fontys dinsdag. Lekker een uur naar de kleine spieken hihi. En mijn ouders gaan mee die zijn helemaal blij dat ze die kans hebben dus maken er een leuk uitje van
Ohh Tammy, wat een verhaal wat en verhaal! Jullie mooie mannetje geeft jullie wel zorgen zeg. Vruchtwaterpunctie geen redelijk tegen de 100% zekerheid wat betreft afwijkingen toch? Dit is al super goed nieuws! Ik hoop zo dat de echo straks helemaal goed is, geen vocht meer.. duimduim!
Jeetje wat fijn dat er genetisch niets te vinden is Tammydaan!!!! Gefeliciteerd!! Wat een omslag voor je. Dat zal vast niet van de een op andere dag gaan. Gun jezelf daar ook wat tijd voor. En leuk zeg een zoon!!
Jeetje Demade wat een schrikken zeg maar gelukkig een goede echo!! Tammydaan wat een goed nieuws! Hopelijk volgende week ook een goede echo zonder vocht!! Ik duim voor jullie Hier de 12 weken dans!
Wat betreft oneffenheden in het gezicht.. hier ook! Veel puistjes en slap futloos pluizig haar. Terwijl ik bij beide dochters er juist veeeel mooier uit zag! Weinig puistjes. Sik glanzend haar.. zal dat wat zeggen? hihi