16 t/m 30 april 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jootje009, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    He wat naar demade. Lijkt me zo onzeker dat bloedverlies. Wel fijn dat de echo vrijdag goed was. Wanneer mag je weer voor een echo?
    Tja, rustiger aan doen lijkt me ook erg lastig. Vooral als je er nog 1 rond hebt lopen.

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Wat super vervelend Demade!!! :( hopelijk is het bloedverlies snel weer weg. Wist de vk waar het vandaan komt? Op de echo kan je vaak zien als uit je baarmoeder komt. Wanneer mag je weer voor een echo?

Hopelijk lukt het rustig aan doen een beetje! Sterkte!

3. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    De eerstvolgende afspraak staat gepland voor 2 november. En 3 november geslachtsbepaling. Maar als de bloedingen zo blijven aanhouden wil ik in tussentijd nog een echo. Desnoods op het zkh!

4. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Je zou om Utrogestan kunnen vragen. Dat kalmeert je baarmoeder en stopt t bloeden zeer waarschijnlijk direct. Krijgen wel meer vrouwen bij tussentijdse bloedingen bij de zwangerschap.

Ik heb t ook gebruikt en ben t nu aan t afbouwen. Voor mij met een andere reden. Maar wordt gebruikt bij; verlengen van LF om eerder bloeden tegen te houden, bij herhaalde miskramen zoals ik heb, bij IVF, en bij tussentijdse bloedingen tijdens de zwangerschap.
    Ook om tegen te gaan dat je baarmoeder er nog onrustiger van wordt.

Ik zou er even achteraan gaan. Zal jou zelf ook meer rust geven.

5. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat het nu wéér rood is. Ik zou inderdaad wel vragen om een onderzoek naar de oorzaak van het bloedverlies. Als het ook een hematoom oid is dan wil je dat toch graag weten denk ik...
    Sterkte, ik hoop dat het snel weer stopt en doe inderdaad maar heeel rustig aan :(

6. jellebellieke

jellebellieke Actief lid

9 dec 2015
    282
    0
    16
    limburg
    Helaas weet ik hoe je je voelt. Heb hier ook last van. Het komt en gaat. Laatst aan de gynaecoloog gevraagd hoe dat kan en daar kunnen ze eigenlijk geen duidelijk antwoord op geven

7. jellebellieke

jellebellieke Actief lid

9 dec 2015
    282
    0
    16
    limburg
    Gister de eerste kleertjes gekocht. Wat is alles toch super schattig hihi.
    Ook eindelijk een jas gevonden haha

8. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Oh Demade, het zit je ook niet mee! Ik snap dat je graag nog een echo wilt, ik zou daar zelf ook op aandringen, ook al is het gewoon voor je eigen geruststelling. Kan je niet sowieso even langs komen om het hartje te horen kloppen? Dat zou voor mij de grootste zorgen al even wegnemen. Veel sterkte in ieder geval, niet leuk! :(

Hier gaat alles goed! Wel steeds last van erge migraine, maar dat komt echt puur door de hormonen. Een jas heb ik nog steeds niet gekocht, misschien ga ik het maar gewoon zo lang mogelijk met mijn huidige proberen te doen, we zullen zien haha. Tot nu toe heb ik mijn eigen kleding nog aan, maar ik moet toch echt aan zwangerschapsbroeken gaan geloven.. Zo stom, tijdens mijn eerste zwangerschap liep ik al heel snel met die broeken rond, en nu kan het niet lang genoeg duren voordat ik ze nodig heb, haha!

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hier een winterjas gescoord voor 15 euro :D op marktplaats, ideaal!

Ik pas echt al ruim niet neer in m'n eigen kleding :$ krijg ook voortdurend de vraag of het er geen 2 zijn haha.

Vandaag ook al de 2 kinderdagverblijven gemaild, hopelijk hebben ze nog plek, we wonen in een klein dorp en hoorde van mensen uit de straat dat de wachtlijsten lang waren.

En morgen ook maar eens kraamzorg regelen, dat moet ik uiterlijk over 2 weken geregeld hebben van de verzekering ;)

Dinsdag weer hartje luisteren, kijk er wel naar uit! Voelt nog steeds zo onwerkelijk!!

10. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Tot nu toe gaat het goed qua bloeden al een paar uur geen bloed meer gespot!

Verder doe ik ondertussen nog ff de 14 weken dans!

Heb mezelf voorgenomen dat mocht ik tot en met donderdag nog last houden van bloedingen in welke kleur dan ook ik weer ga bellen.

11. Noortje15

Noortje15 Actief lid

6 jan 2015
    282
    0
    16
    Jeetje demade gelijk heb je. Hopelijk blijft het bloeden weg nu en kan je gaan genieten!:)

12. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Gadver! Wat naar allemaal. Gelukkig was de echo goed! Echt je rust nemen hoor! Dikke kus

13. Tammydaan

Tammydaan Actief lid

19 sep 2012
    429
    0
    16
    Ga heel hard voor je duimen dat het wegblijft.

14. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik hoop ook echt voor je dat het bloeden stopt demade, toch wel griezelig. En anders zou ik me toch laten doorverwijzen naar een gynaecoloog. Heb trouwens vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt :) er begint zowaar iets te groeien :)

Bijgevoegde bestanden:

15. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Demade, ga hard duimen voor je! Wat moet je ook onzeker zijn. Gelukkig was de echo goed !! Vervelend dat ze niet weten waar het weg komt.

Leuk leuk missmara, er begint idd iets te groeien. Ik vind die buikjes altijd zo leuk !!
    Ben benieuwd of je het bij de rest ook al begint te zien..

16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Mijn buik(je). :$

Wel apart: 2 maanden geleden een strakke buik en nu dit...

17. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Mooie buikjes al hoor! Bij mij lijkt het op de foto nog heel onschuldig, maar 's avonds ontplof ik en lijk ik echt 8 maanden zwanger :p

Maar het valt me nog alles mee voor een tweede zwangerschap!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      1
  18. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Thnx ladies! Alles gaat tot nu toe goed! Geen bloeding meer gehad. Wel weer aan het werk vandaag. Maar ik kan hier mijn rust ook pakken. En even geen zorg voor mijn kleine man, want ook hij slokt veel energie op!

19. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    image.jpg

Mijn buik(je)

20. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Fijn dat demade dat het nu gestopt is. Hopelijk blijft het weg.

Mooie buikjes dames! Verbaas me iedere keer dat er zoveel verschil in kan zitten. Hier begint het nu wel aardig te groeien. Gewoon een leuk bescheiden bolletje haha

Hebben jullie ook zo hoofdpijn? Heb dat eigenlijk 2 weken of zo maar laatste dagen niet grappig meer. Gisteren om 9uur naar bed gegaan omdat ik echt behoefte had aan donker en rust.
    Merk dat het echt achter uit mijn nek komt maar ga al regelmatig naar de fysiotherapeut toe.

Deel Deze Pagina