Leuk al die verschillende buiken. Hier is ie de afgelopen week erg hard gegaan. @hoofdpijn, dat heb ik nu zeer zeker vaker, ik had bijna nooit hoofpijn en nu toch met enige regelmaat. Maar vaak zakt het wel snel als ik even ontspan/rustig aan doe. Hetzelfde als bandenpijn, dat begint nu ook flink te komen, zeker als ik het druk heb.
Jootje, die hoofdpijnen en zelfs migraines had ik ook toen ik zwanger was van m'n zoontje!! Heeft tot zeker wel 20 weken geduurd, daarna niet meer. Deze zwangerschap heb ik helemaal geen hoofdpijn tot nu toe! Echt super 👍 maar ja daar tegenover staat wel dat ik nu misselijk ben en nog steeds in de ochtend moet spugen en dat heb ik bij m'n zoontje juist weer niet gehad. Maar ik vond de hoofdpijnen vele malen erger 😖
Ik zou nu denk ik liever ook 1 of 2x per dag overgeven als die hoofdpijn. Zo vervelend! Maar ja we moeten er iets voor over hebben haha Vanavond lekker vroeg bed in. Misschien is het wel gewoon rust te kort of zo.
Hebben jullie ook zo'n verschil in de zwangerschap? Voor degene die een tweede, derde etc. zwangerschap heeft. Bij D. had ik niks! Helemaal niks. Was fit, moeheid was snel voorbij. Geen kwaaltjes niks. At alleen wel voor 6 en dat was te zien aan de kilo's die erbij kwamen. Deze zwangerschap, weinig eetlust, beroerd, moe, bloedingen, nog niks aangekomen, pukkels & haartuival (gelukkig nu over).
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ 20 april (3) ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 40 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli en Monet jongen (3) | meisje (2) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Oktober 17 || Druifi - Intake verloskundige 18 || Goodlife - Combinatietest 18 || Maani - Controle gyn + echo 18 || Pandavliegen - Controle VK 19 || Annekeruiter85 - VK 24 || Piindaa - Controle echo 25 || Koekie1 - Combinatietest 25 || Anna82 - Controle gyn 26 || Koekie1 - Afspraak VK 26 || Rhea90 - Echo 27 || Missmara - Controle VK 28 || NieuwWolkje - Geslachtbepaling 31 || Jellebellieke - Begeleiding VK 31 || Firsttime - Afspraak VK November 02 || DEMADE - Controle VK 02 || Goodlife - Controle VK 03 || DEMADE - Geslachtbepaling 07 || Nene - Geslachtbepaling 08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling 08 || Maani - Controle gyn + echo 08 || Mootje88 - Geslachtbepaling 08 || Hinti - Controle VK 09 || Goodlife - Controle echo + Geslachtbepaling 10 || Allerliefste1 - Afspraak VK 10 || Huusje - Controle VK 10 || NieuwWolkje - Controle + Echo 15 || Piindaa - Geslachtbepaling 21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO 21 || Rhea90 - 20 weken echo 24 || Pandavliegen - GUO 25 || Huusje - GUO 29 || aaRoorda - 20 weken echo 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo December 01 || DEMADE - 20 weken echo 05 || Maani - 20 weken echo 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 09 || Druifi - 20 weken echo
Heel mooi al die buikjes, en inderdaad leuk om te zien hoe het kan verschillen! Ik merk deze zwangerschap geen hele grote verschillen, maar wellicht omdat ik in verwachting ben van hetzelfde geslacht? Al hoeft dat natuurlijk niet, je kunt ook totaal verschillende zwangerschappen hebben en hetzelfde geslacht krijgen, maar het kan ook heel goed dat je nu dan in verwachting bent van een meisje.. Wie weet! Qua hoofdpijn.. I feel you! Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik erg last van migraine aanvallen (al mijn hele leven last van, bij mij is het hormonaal), en een zwangerschap wakkert dat dus heel erg aan. In plaats van 1 dag migraine, is het tijdens mijn zwangerschap een aanval van 3 dagen met continue hoofdpijn, overgeven en weinig tot geen licht verdragen. Niet handig met een kleintje. En ik geef inderdaad liever over dan die hoofdpijn, terwijl ik ook daar genoeg last van heb gehad. Een troost: na mijn zwangerschap heb ik echt amper nog last gehad van mijn migraine, in plaats van 1 keer per maand 1 keer per jaar zeg maar, heel relaxed. Ik hoop dat het dit keer weer zo is! Ik kan echt niet wachten tot morgen, dan krijgen we hopelijk definitief te horen wat het wordt! Nu wel mee werken hè kleintje
Hoi dames Mooie buiken! Hier hou ik de fotootjes voor in de FB groep, wil niet herkent worden. Ik doe eindelijk ook een 12w dansje, joepie! Deze week eindelijk mijn termijnecho, hopelijk valt er wat van de nub te maken, ben benieuwd naar geslachtsgokje van de vk Ondertussen ben ik al een week 1000% zeker dat de ik de beeb voel en daarvoor ook al twee weken lichte tikjes waarbij ik twijfelde, en nu geen twijfel meer. twordt steeds harder. Elke paar uur stuitert die kleine erop los gedurende enkele minuten. Ik word er zelfs snachts wakker van. Ik herken het gevoel zo uit de 1000 sinds vorige zs. Schrikken meiden met bloedverlies, ik duim superhard dat alles oké is.
Heey meiden Al even geleden dat ik hier schreef. Ben actiever op Facebook. Ik lees veel goed nieuws berichten en leuk dat sommige al weten wat het geslacht is! Bah bloedverlies blijft altijd spannend, maar gelukkig tot nu toe bij iedereen onschuldig. Qua kwaaltjes.. hier nog steeds misselijk en overgeven, ondanks de medicatie. Heb dus ook niet super veel energie. Mijn buik groeit flink! Leuk om jullie buiken voorbij te zien komen. Onze Nekplooimeting was goed, morgen de uitslag vd bloedtest, best spannend. Woensdag vk, hoop dan t hartje eindelijk te horen! Weet dan ook wanneer de 20 weken echo is!
Net gesproken met de gynaecoloog. Door de goede uitslagen is de kans enorm gegroeid op een normale zwangerschap. Blijkbaar had hij bij de vlokkentest ook even gespiekt bij het vocht (niet officieel gemeten), maar volgens hem was het minder, maar zeker niet gegroeid. Nu donderdag de echo, kijken wat het vocht doet, hart controle en controle op andere afwijken zoals bijvoorbeeld open ruggetje. Vind het echt zo spannend allemaal.
Ik kan me voorstellen dat je helemaal op bent ondertussen. Het klinkt alsof de gyn wel goed meedenkt, alvast vooruit kijken e.d. dat is wel fijn. Ik duim door t/m donderdag...
Tammydaan dat klinkt wel heel erg hoopvol! Nog eventjes geduld en je kunt alles heerlijk gaan genieten en hopelijk zonder zorgen Vind het idd ook leuk om buik foto te doen maar dat herkennen idd. Misschien toch maar faceboekgroep haha
Hey meiden mooi om al het positieve nieuws hier te lezen! Ik schrijf eigenlijk alleen mee op fb. Wie zich bedacht heeft en toch op fb wil, kom gerust!! Super gezellig 😃
Ja, merk dat het veel van me vraagt. Ik ben wel een beetje op. Nog een paar dagen en dan hopenlijk weersta meer duidelijkheid waar we staan.
Ik merk ook wel veel verschil met mijn eerste zwangerschap. Bij de eerste was ik 9 maanden moe en verder geen kwaaltjes. Ja op het laatst wel wat last van mijn rug en maagzuur. Bij deze zwangerschap ben ik misselijk geweest (gelukkig niet overgeven), stemmingswisselingen, hoofdpijn, last van mijn rug en vooral heel veel last van mijn buik / darmen. Begin er nu ook maagzuur bij te krijgen aan het einde van de dag. O ja, en ik slaap slecht. Als ik 's nachts wakker ben vaak niet meer in slaap. Of dat nu om 6.00 uur is of om 2.00 uur. Best vermoeiend...
Nog even spannend Tammydaan! Maar het klinkt wel positief wat de gynaecoloog zegt. Inderdaad fijn dat de gynaecoloog zo goed meedenkt. Nog even en dan kan je hopelijk met volle teugen genieten