Tammydaan heel veel succes!! We gaan allemaal duimen voor goed nieuws! Wij zijn totaal nog niet bezig met namen. Daarbij komt ook nog dat mn vriend graag wil vernoemen en ik dat niet helemaal zie zitten. Dus dat wordt nog wel een dingetje. Helaas nog niets gevoeld. Maar plopjes zegt mij inderdaad ook niets.
Hier voel ik t kleintje al, werd bevestigd toen het wakker werd op de echo deze week en rondstuiterde 😊 Ben wel sowieso erg gevoelig en voel ook groeipijnen van eitjes en zo. Namen: wij hebben een erg grote kanshebber. Maar dan moet ons voorgevoel kwa geslacht wel juistzitten. Toch wil ik nog wat voortzoeken. Wil nu niet zo maat settelen met die grote kanshebber. Succes Tammydaan!!! Leuk alle dames die ondertussen een goede echo kregen. Hier de laatste paar ochtenden terug meer misselijk. Hopelijk raakt mijn lijf niet gewoon aan de medicatie en ga ik dadelijk toch weer kotsen tot aan 20 weken
Hier voel ik nu een paar dagen ook af en toe plopjes. Zo leuk weer!!! Gisteren weer oud bloed verloren, en vanmorgen op de wc weer veel bloed. Ga zo de vk bellen, ik wil de kleine zien! Maak me zorgen.
Succes zometeen Tammydaan! Dat al je spanning, angst en ongerustheid beloond mag worden met een goede uitslag. Ik denk aan jullie!! Demade, succes zo bij de vk, hoop dat ze een (onschuldige!) oorzaak van het bloedverlies vinden.
Tammydaan succes vandaag! Hopelijk bevestiging dat alles uiteindelijk helemaal goed is! Demade balen zeg weer bloed. Hoop dat je nog terecht kunt vandaag en dat het onschuldig is. Hier nog helemaal geen propjes. Alleen darmen die ooit wat rommelen haha. Dacht dat vaak ook pas met 18 weken de baby gevoeld kon worden. Ben heel benieuwd naar hoe dat voelt straks
Ik had gisteren voor het eerst het idee dat ik misschien wel iets voelde van plopjes. Ik denk dat als ik hem écht ga voelen dat ik dan pas kan zeggen of hij het ook echt was of niet haha.
Alles was goed met de kleine! Ze zagen buiten de vruchtzak nog een holte wat eventueel nog een bloeding kan veroorzaken. Dus daar stel ik me maar even op in. Mocht ik volgende week woensdag of donderdag weer of nog steeds een bloeding hebben dan wordt ik doorgestuurd naar de gyn.
Lieve dames, het is echt ongelofelijk! Alles lijkt er goed uit te zien. Alle organen zijn goed! Vocht is weg. Hart ziet er goed uit, zover ze dat nu kunnen beoordelen. Het is echt een wonder!! We krijgen een baby!! We zijn echt zo verbaasd dat ze niets hebben gevonden tot nu toe. Het moet allemaal even landen. Super bedankt voor al jullie lieve berichtjes. Dikke kus
Wat goed tammydaan gefeliciteerd!! Hier nog geen namen eerst maar wachten tot de 20 weken echo en we het geslacht weten. En ook hier sinds een paar dagen plopjes zo leuk om die weer te voelen. Vandaag alles een beetje aan het uitpakken in het nieuwe huis en natuurlijk ook nieuwe dingen gekocht Maarja het schiet niet echt op met mijn 2 dondersteentjes hier rondlopen ach dan duurt het maar wat langer
Jaaaa Tammydaan, wat een goed nieuws! Wat zal er een last van jullie schouders zijn. Geniet er van samen!
Tammydaan en demade wat een goed nieuws! Genieten nu Hier voel ik nog niks. Bij de eerste met 19 weken en 2e met 17 weken. Dus ik wacht rustig de eerste plopjes af!
Gefeliciteerd met het super goede nieuws Tammydaan!! Hopelijk voor jou geen bloedingen meer DEMADE. Gelukkig doet de kleine t goed!
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ 20 april (3) ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 40 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli en Monet jongen (3) | meisje (2) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Oktober 24 || Piindaa - Controle echo 25 || Koekie1 - Combinatietest 25 || Anna82 - Controle gyn 26 || Koekie1 - Afspraak VK 26 || Rhea90 - Echo 27 || Missmara - Controle VK 28 || NieuwWolkje - Geslachtbepaling 28 || Loqka - Afspraak VK 31 || Jellebellieke - Begeleiding VK 31 || Firsttime - Afspraak VK 31 || Jootje009 - Pretecho November 02 || DEMADE - Controle VK 02 || Goodlife - Controle VK 03 || DEMADE - Geslachtbepaling 07 || Nene - Geslachtbepaling 08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling 08 || Maani - Controle gyn + echo 08 || Mootje88 - Geslachtbepaling 08 || Hinti - Controle VK 09 || Goodlife - Controle echo + Geslachtbepaling 09 || Annekeruiter85 - Controle VK 10 || Allerliefste1 - Afspraak VK 10 || Huusje - Controle VK 10 || NieuwWolkje - Controle + Echo 15 || Piindaa - Geslachtbepaling 15 || Pandavliegen - Controle 21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO 21 || Rhea90 - 20 weken echo 24 || Pandavliegen - GUO 25 || Huusje - GUO 28 || Annekeruiter85 - 20 weken echo 29 || aaRoorda - 20 weken echo 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo 30 || Loqka - 20 weken echo December 01 || DEMADE - 20 weken echo 05 || Maani - 20 weken echo 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 09 || Druifi - 20 weken echo