Ik voel m geloof ik ook niet hoor. Ik denk dat voelen met 11 weken eerder uitzondering is dan de regel Daarbij is de een gevoeliger als de ander, scheelt het of het je 1e kindje is of 2e/3e/4e, en kan je placenta ook zo liggen dat je het beebje niet voelt. No worries!! *16w dans
Ik zou me pas zorgen gaan maken als je hem na de 28 weken een paar dagen niet hebt gevoeld. Helemaal niet erg als je hem nu nog niet voelt, ik voelde mijn zoontje pas met 18 weken. Met achterliggende placenta.
Hey panda Hier hetzelfde door verhaal van mcr toch ook geruster terwijl ik deze week al niet helemaal gerust was. Ff check gehad en alles was goed gelukkig. En ik voel de kleine ook nog niet. Lees overal tussen 18 en 20 weken ongeveer en hier zie je idd allemaal dames al mega vroeg. Maakte me niet echt zekerder.. Schijnt dus heel normaal te zijn
Ik voelde de eerste met 19 weken en dat is wel gemiddeld geloof ik. Dus maak je alsjeblieft geen zorgen Wat betreft de vermiste kat in de kelder: wij hebben ons huis helemaal onderkelderd op stahoogte met verschillende nissen met voorraad / rommel. Dus helaas genoeg plekken waar hij ongezien kan zitten.
Ik voelde mijn zoontje met een week of 18/19. Nu heel af en toe dat ik wat voel maar nog niet echt duidelijk
Zo vroeg de baby voelen is inderdaad bijzonder maar het kan zeker! Ik de eerste met 19 weken. 2e ruim 17 weken. Afwachten hoelang het nu gaat duren
NieuwWolkje, hoe was de geslachtbepaling vandaag? Heeft hij/zij zich goed laten zien?? 😁☺️
Ik voelde mijn eerste vanaf 19 weken en nu dus iets eerder. Maar ook niet elke dag hoor. Ligt er net aan hoe ik zit etc. Dus vooral niet druk om maken.
Goedemorgen dames! Geen zorgen maken hoor als je de kleine nog niet voelt. Gemiddeld is tussen de 18 en 20 weken. Ik was deze week best weer onzeker. Dus heb een angelsound besteld. Was nooit zo weg van die dingen. Maar stress is ook niet goed lijkt me. Ik vond meteen het hartje dus ben weer gerust gesteld. Nu ligt dat ding weer netjes in de verpakking en geen drang om weer te gebruiken want de kleine is lekker druk. Aankomende dinsdag een info avond over het begin van de zwangerschap bij de vk. M'n nichtje, vk in opleiding wilde er graag heen dus ik ga alle info avonden deze zwangerschap ook weer af. Fijne dag allemaal!
Soms denk ik hem te voelen, maar soms voel ik ook echt helemaal niets. Dan denk ik groeit mijn buik wel ( ben redelijk gezet van mij zelf). Heb er ook over gedacht om een angelsound te kopen, maar ben bang dat dat dan weer een obsessie gaat worden. Ik wordt gek van mijzelf en die onzekerheid
Als je streng tegen jezelf kunt zijn en hem maar een paar keer in de week gaat gebruiken zal ik er eentje aanschaffen. Het is een fijne geruststelling om het hartje te horen.
Ik zou het niet doen! Fijn als het lukt als je het hartje kan vinden, maar en de baby vind het niet zo fijn, dus je moet echt bij max 1 keer per week blijven, plus kan je ook zomaar het hartje niet vinden.. terwijl alles wel goed is en die stress is ook weer niet goed. Van onze vk mag ik altijd bellen wanneer ik ongerust ben en dan luisteren ze het hartje, maar ook weer niet meer dan 1x per week vanwege dat de baby dat apparaat blijkbaar niet fijn vind
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ 20 april (2) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 39 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR jongen (3) | meisje (2) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Oktober 31 || Jellebellieke - Begeleiding VK 31 || Firsttime - Afspraak VK 31 || Jootje009 - Pretecho November 02 || DEMADE - Controle VK 02 || Goodlife - Controle VK 03 || DEMADE - Geslachtbepaling 07 || Nene - Geslachtbepaling 08 || Annekeruiter85 - Geslachtbepaling 08 || Maani - Controle gyn + echo 08 || Mootje88 - Geslachtbepaling 08 || Hinti - Controle VK 09 || Goodlife - Controle echo + Geslachtbepaling 09 || Annekeruiter85 - Controle VK 10 || Allerliefste1 - Afspraak VK 10 || Huusje - Controle VK 10 || NieuwWolkje - Controle + Echo 15 || Piindaa - Geslachtbepaling 15 || Pandavliegen - Controle 21 || Jellebellieke - 20 weken echo + GUO 21 || Rhea90 - 20 weken echo 21 || Piindaa - Controle VK 22 || Missmara - 20 weken echo 23 || Koekie1 - Controle VK 24 || Pandavliegen - GUO 24 || Tammydaan - Controle + Echo 25 || Huusje - GUO 25 || Missmara - Controle gyn 28 || Annekeruiter85 - 20 weken echo 29 || aaRoorda - 20 weken echo 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo 30 || Loqka - 20 weken echo December 01 || DEMADE - 20 weken echo 05 || Maani - 20 weken echo 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 06 || Piindaa - 20 weken echo 09 || Druifi - 20 weken echo 20 || Koekie1 - 20 weken echo
We hebben wel een mooie gezien. Gaan nog naar babydump vinden we daar niks wordt het die we gezien hebben. Dat maakt het toch wel allemaal echt als je zo een winkel binnen loopt. Er is wel een outfitje blijven plakken haha
Het lukt me omdat ik ook niet zo'n voorstander ben van die dingen 😉 Het is op dit moment zo'n zooitje bij m'n eigen vk praktijk. 1 vk overspannen, de ander met verlof en weer een ander ziek. Dus op het moment allemaal nieuwe gezichten die precies volgens de regels werken en extra komen ivm onzekerheid niet nodig vinden grrrrrr!!! Nu ik het hartje van de week gehoord heb zit de angelsound weer in de verpakking....geen idee wanneer hij er weer uit komt.