Ivm het traject waar we in hebben gezeten weten directe familie en een aantal goede vrienden het al. We konden er niet om heen en hebben het gewoon vertelt. Op social media nog niet over nagedacht. Denk een leuk filmpje waarin onze dochter het vertelt (als dat lukt). Wat naar als je zo misselijk bent. Hier met vlagen, maar vooral erg moe
Goedemorgen deze morgen dames! Vertellen; bij de eerste vertelde ik t vanaf t eerste moment dat ik t wist al aan iedereen en dat ging ook goed. Met t idee van als t mis gaat, wil ik ook m'n verdriet kunnen delen. maar na zoveel miskramen heb ik die behoefte niet meer, dus wachten we dit keer tot wel minimaal 2 goede echo's. Alleen m'n moeder weet t wel, maar daar heb ik zo'n hechte band mee. Daar kan ik alles tegen vertellen en ze houdt goed haar mond dicht. Geslachtsbepaling; ja zeker. Ik kies dit keer voor een NIPT test die ik bij UZA in belgie laat doen. Ik woon zelf in Amsterdam. Hier in NL doen ze alleen een nipt als je combinatietest afwijkend is. Maar die wil ik niet. Bij een nipt nemen ze bloed af en is vele malen nauwkeuriger en daaruit komt ook direct t geslacht als je t wilt weten. Deze test doe je rond de 11 weken. Maar heb eerst meer zoiets van, laten we maar eerst sowieso voorbij die 6 weken komen en een kloppend hartje zien.
Hallo allemaal Graag voeg ik me hier bij jullie. Gister positief getest. Morgenochtend (nod) test ik nog een keertje. Volgens een online calculator ben ik op 29 april uitgerekend. Ik ben trouwens 26 en dit zou ons 2e kindje zijn. Hebben al een dochtertje van bijna 2 jaar. In april gestopt met de pil, maand later zwanger, maar werd helaas een miskraam met 6 weken. Het voelt nu al heel anders dan de vorige x. Ik had toen nergens last van en voelde me niet zwanger. Nu al zeker een week misselijk in vlagen, steekjes in mijn buik.. Hoop zo dat dit goed blijft gaan!
Oja wat vertellen betreft.. Hier heb je rond de 7/8 weken de eerste echo. Dus denk dat we tot die tijd wachten met het aan de ouders enz te vertellen. Ik heb het wel al 1 hele goede vriendin verteld gister na mijn test. Zit alleen te twijfelen of ik het dan ook na de echo aan de rest zal vertellen of wacht tot 12 weken. Wij willen zeker weten wat het wordt. Bij onze dochter met 17 weken een pret echo laten doen. We hebben echt absoluut geen voorkeur en gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste maar vinden het gewoon leuk om het te weten.
Welkom Monet en gefeliciteerd!! Als je een miskraam hebt gehad, heb je recht op een vroege echo. Kan je bij je VK of gyn aangeven. Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan! 💋
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (1) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje 22 april (2) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (1) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje 29 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje 30 april (0) Totaal: 21 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 30 || Mosine - Intake VK 30 || Hinti - Intake VK 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 06 || Mosine - Termijnecho
Leuk Monet dat je je hier ook meld! Nog gefeliciteerd! Mijn test is weer wat opgelopen! Wij willen het geslacht tzt wel weten ja!
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd. Wij willen niet weten wat het wordt. Wij gaan puzzeltjes aan onze ouders geven waarop staat jullie worden opa en oma. Voor sociale media denk ik een foto we gaan over 5 weken trouwen dus dat leek ons wel een leuk idee
Monet welkom en gefeliciteerd! 😃 Wij willen het geslacht ook weten, word alleen wel wachten tot de 20 weken echo 😊
Gefeliciteerd nieuwe meiden! Wij willen ook weten wat het wordt, via de nipt al als we zover mogen komen! En directe familie en vrienden weten het al, ze hebben de afgelopen jaren ons veel gesteund en meegeleefd , en mocht het nu weer misgaan kunnen we de steun goed gebruiken. Als het nu goed mag gaan weet ik nog niet hoe we het wereldkundig gaan maken, vorige keer veel over nagedacht en allerlei ideeën en toen ging het alsnog mis dus dat durf ik niet meer
Ja klopt maar volgens mij doen ze het hier dan sowieso niet eerder dan 7 weken. Maar ga morgen als ik weer getest heb even bellen!
Alle nieuwe prego's.... Gefeliciteerd! Mijn eerste echo is 6 sept, voegt iemand die toe voor mij? Ik ben bang dat het mis gaat wanneer ik dat probeer te doen. Wij, dat wil zeggen ik, heb het al aan mijn beste vriendinnen verteld. Ook ik wil het graag delen wanneer het mis gaat. Morgen ga ik naar Lowlands met 2 vriendinnen. Ik krijg het niet voor elkaar die dagen door te gaan zonder dat zij iets vermoeden. Zou heel vreemd zijn als ik niet minstens los ga op alcohol, hahahha. Verder ben ik redelijk gesteld op mijn privacy en heb ik weinig met sociale media, dus daar hoef ik niet over na te denken. Waarschijnlijk vertellen we het mijn familie door het filmpje te laten zien wat ik gemaakt heb toen ik het tegen mijn man vertelde. Wij vertellen het na de eerste echo tegen de familie zodat we zeker weten dat we een mooi kloppend hartje zien. Mijn eerste zwangerschap was een eeneiige tweeling wat mis is gegaan met 20 weken. Dat was verschrikkelijk voor ons en onze familie, dus daarom wachten we nog even met het vertellen tegen hen. Zij leven toch op een andere manier mee dan vrienden omdat zij dichterbij staan. Verder heb ik het gevoel dat wij een meisje gaan krijgen . Nergens op gebaseerd dan de Chinese kalender en een lichte voorkeur aangezien we een zoontje hebben. Na het verlies van de tweeling weten wij helaas ook als geen ander dat een gezond kindje het allerbelangrijkste is. But that goes without saying .... Wij wisten de vorige keer de hele zwangerschap niet wat we zouden krijgen. Tot de geboorte was het een verrassing dat we een jongetje kregen. Nu willen we het wel graag weten en zullen we een gender reveal party gaan geven. Zin in!!! Misschien leuk om voorspellingen van geslacht erbij te zetten met vraagteken tot het bekend is. Leuk om te zien hoeveel van ons het goed hadden. Een hele fijne zonnige dag voor iedereen. En vooral ook lekker genieten van deze tijd!
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (1) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje 22 april (2) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (1) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje 29 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje 30 april (0) Totaal: 21 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 30 || Mosine - Intake VK 30 || Hinti - Intake VK 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 07 || Maani - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 06 || Mosine - Termijnecho
Wat een drukte hier weer allemaal. Gezellig! Welkom alle nieuwe dames en natuurlijk super gefeliciteerd. Ik ben nu 17 dpo, omdat het vorige keer niet goed ging ben ik ook nog steeds aan het testen. Vraag me niet waarom want ik weet dat zelf niet zo goed. Maar vanochtend een test die iets lichter was dan gisteren. Wat vinden jullie moet ik me zorgen maken. ik ben nog niet bezig hoe ik het verder ga vertellen. Durf ik nog zeker niet! Mensen in mijn directe omgeving weten het, daar heb ik vorige keer toen het fout ging ook veel steun aan gehad. Ik zou blij zijn als het half oktober is, dan hebben we de spannendste periode en alle testen gehad of het goed is.
Ik zie een rij met hele mooie testen!! Ik zou me niet onnodig druk gaan maken. Geeft stress en dat moet je vermijden. Ik denk wel dat je je max hebt bereikt qua kleur met deze test ☺️
Tammydaan je testen zien er goed uit. Snap je onzekerheid, maar je kunt jezelf ook testen meid. Helaas kunnen we niet meer doen dan afwachten.. Idd fijn als alle echo's goed zijn en de 12 weken om zijn.