♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (3) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (2) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 21 april (3) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (12) | meisje (6) | verrassing (3) | onbekend ♡ Afspraken ♡ November 30 || Allerliefste1 - 20 weken echo 30 || Loqka - 20 weken echo December 01 || DEMADE - 20 weken echo 01 || Nene - GUO 01 || Hinti - 20 weken echo 05 || Maani - 20 weken echo 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 06 || AMO - 20 weken echo 07 || Piindaa - 20 weken echo 07 || Annekeruiter85 - Controle VK 08 || DEMADE - Controle Gyn 09 || Druifi - 20 weken echo 09 || Noortje15 - 20 weken echo 12 || Hinti - Controle VK 13 || Allerliefste1 - Afspraak VK 16 || Loqka - Controle VK 19 || Jellebellieke - Controle gyn + echo 20 || Koekie1 - 20 weken echo 22 || Missmara - Controle gyn Januari 02 || Jellebellieke - afspraak gyn 04 || Goodlife - Controle VK 25 || Jellebellieke - Controle gyn
Wat fijn firsttime gefeliciteerd en nu lekker shoppen! Ik heb morgen ook de 20 weken echo allerliefste spannend he?! Ik ben best zenuwachtig!!!
Fijn weer al die goede echo's! Ik moet nog 3 (!) weken wachten... Hier voel ik de kleine al dagelijks. Sowieso iedere avond wel. Gedurende de dag vermoed ik ook maar twijfel soms of dat mijn darmen zijn. Die zijn namelijk ook nog steeds erg onrustig.
Leuk dat iedereen de kleine intussen voelt. Heb kantoorwerk en voel hem of haar echt met grote regelmaat. Meestal vroeg ochtend en in de avond. Nu voel ik ook weer een kleine bokser haha 2 nachtjes tot de 20 weken echo!
@loqka ja begint nu toch wel spannend te worden! En wel of niet geslacht weten, wordt echt last minute werk 😉 Misschien toch maar een envelop 😉
Owja!! Nog voor de nieuwsgierigen onder ons Hieronder nog antwoord op de vraag! Heeft m'n nichtje van 8 jaar t weekend voor me gemaakt! Lief he! # ik haal de foto straks weer weg. Aangezien iedereen in m'n omgeving de naam al weet, geen zin om hier herkent te worden. Ook al verwacht ik niet dat er mensen uit m'n omgeving hier op zp zitten. Maar toch. 😉
Woooooowwww dat is ook onze naam boven aan het lijstje!!!!! Wat toevallig!!!! Iedereeen succes met de echo vandaag, wij nog orecies een week wachten!
Hahaha dan hebben we dezelfde smaak! of ik zou ook kunnen zeggen; goede smaak heb je! hihi Leuk he! Wij noemen haar ook echt al zo, dus ook echt helemaal aan gewend.
Heel leuk Maani, onze dochter heet zo maar dan met de T! Voor baby #2 hebben we nog geen naam, wel al wat opties maar die hou ik nog lekker even geheim, haha! Fijn alle goede echo's en ik duim mee voor degene die nog moeten. (Ben wat minder actief hier sinds ik in de fb groep zit, sorrrry!)
Wat een gezelligheid hier. Dat hadden we al verwacht met de echo's deze tijd. Meiden met een goede echo gefeliciteerd! Meiden die nog moeten succes en veel plezier. Ik moet morgen. Vind het wel spannend omdat ik haar bijna niet voel. Beetje stress misschien want we liggen al vanaf zondag met mijn zoon in het ziekenhuis. Net even heel bewust met mijn buik bezig en toen voelde ik haar wel, gelukkig! Wordt echt tijd dat ik momenten inplan om er bewuster mee bezig te zijn. Normaal log ik hier niet in maar ik kon het niet laten om de foto van Maani te bekijken. Erg leuke naam! Wat lijkt het me heerlijk om daar al uit te zijn!
Wat een mooie letters, Maani! Knap gemaakt van je nichtje. Mooie naam ook, ik kende hem niet. Wel varianten die erop lijken Hier een viertal namen die kans maken maar we geraken niet vooruit. We horen ze beiden alle 4 even graag, geen voorkeur. Dat is lastig zo. Nog even geduld voor de 20w echo, dan losgaan met kleertjes shoppen, geboortekaartje kiezen, babyborrel regelen, nadenken over bedankjes, ... wordt druk hihihihi
Thanx allemaal! Mijn nichtje heeft van die letters (karton) gebruikt van de xenos en daaromheen heeft ze het bekleed met wol. Lijmen en wol omheen wikkelen. Vind t echt super schattig.
Leuke naam maani. Wij zijn er ook al uit, maar t blijft een verrassing tot hij geboren is. Afgelopen week wel thema babykamer en het geboorte kaartje uitgezocht!! Efteling gaat t worden.. het moet nog wel meer uitgewerkt worden, want is natuurlijk wel erg breed.. maar er zijn zulke leuke kaartjes vd efteling!
Fijn dat alles goed is!!! En maani super leuk de naam!! Wij zijn nu een naam aan bet proberen kijken of dat hem wordt of toch niet