Goedemorgen dames! Hier vanmorgen geweest en de kleine donder werkte totaal niet mee haha 🙈😁 ze was maar aan t draaien en doen. En bleef vervolgens met de rug naar ons toe liggen. Ze hebben de helft van t onderzoek kunnen doen en dat was allemaal goed! En t vervolg zal volgende week woensdag zijn! Paar keer opgestaan en goed bewogen, maar t deed haar niks want ze wilde niet doen wat wij graag wilden. Haha nu al een eigen willetje 🙈 Nou dan wachten we weer een weekje af he! Succes vanavond Goodlife! 👍☺️
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (4) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (1) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 april (3) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (13) | meisje (7) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ December 05 || Goodlife - 20 weken echo 06 || Annah82 - 20 weken echo 06 || AMO - 20 weken echo 07 || Piindaa - 20 weken echo 08 || DEMADE - Controle Gyn 09 || Druifi - 20 weken echo 09 || Noortje15 - 20 weken echo 09 || Annekederuiter85 - Controle VK 12 || Hinti - Controle VK 12 || Nene - Vervolg GUO 13 || Nene - Controle VK 13 || Allerliefste1 - Afspraak VK 13 || Pandavliegen - Controle gyn 14 || Maani - Vervolg 20 weken echo 16 || Loqka - Controle VK 20 || Koekie1 - GUO 21 || Koekie1 - Controle VK 22 || Missmara - Controle gyn 28 || Firsttime - Controle VK Januari 02 || Jellebellieke - afspraak gyn 02 || Maani - Controle gyn 04 || Goodlife - Controle VK 04 || Piindaa - Controle VK 18 || Jellebellieke - Pret echo 25 || Jellebellieke - Controle gyn 30 || Maani - Controle gyn + groeiecho
Haha maani echt een meid met een eigen willetje! Goodlife succes vandaag Heb me vandaag 100% ziekgemeld ik heb zoon ongelooflijk last van mijn bekken ik kan gewoon niet meer heb al ontiegelijk viel hulp van iedereen om me heen maar het word er niet beter op helaas!!
Ze weet nu al wat ze wil maani ! Ook geen straf om nog een keertje te kijken natuurlijk. Alhoewel je toch graag wilt weten of alles goed is! Goodlife spannend jij vanavond. Succes !
Fijn maani! Lekker eigenwijs!! Loqka, wat kut zeg dat je nu al thuis zit ik zou echt gek worden. Jeetje, heel heftig hoor! Veel sterkte!!
Fijn maani! Hopelijk laat ze volgende week meer zien! Loqka wat ontzettend zuur.. Hopelijk trekt het nog wat bij en ga je toch nog een fijne tijd hebben komende weken!
Maani wat fijn! Nu al een eigen wil hihi dat wordt nog wat! Loqka vervelend zeg! Rustig aan en pak je rust op de momenten dat het kan! Goodlife spannend!
Wat fijn zeg! Lekker eigenwijs al Maani! Loqka; vervelend zeg. Wat voor werk doe je? (Of ben ik het vergeten?) Zit je nu volledig thuis of kun je ook een paar uurtjes therapeutisch werken? Ik merk dat het werken hier ook zwaarder wordt. Vooral het afwisselend staan / zitten en onverwachtse handelingen. Vorige keer zat ik met 16 weken al in de ziektewet (wel 4 uur per dag therapeutisch gewerkt) dus zie wel hoe het nu gaat. Hoe gaat het bij jullie met werken? Goed vol te houden?
De 20 weken echo was helemaal goed, zo gelukkig 😍 Vk heeft zelfs nog 3D beelden gemaakt en ik herkende mn dochter er in. Zo leuk! Succes voor degene die morgen moeten!
Super fijn Goodlife! Leuk ook die 3D beelden!! 👍☺️ Heb je nog nieuwe afspraken die weer op de lijst mogen? Dames die vandaag aan de beurt zijn succes! Loqka, vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt dat je niet meer kan werken. Wat werken betreft, ik ben zelfstandig ondernemer, dus ziek melden zou voor mij geen optie zijn. Maar ik moet zeggen dat het in dit tweede trimester eigenlijk hartstikke goed gaat. Sinds de misselijkheid en al weg is, mag ik niet klagen! Dus hopelijk houden we t zo vol tot t verlof.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (4) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (1) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 april (3) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (2) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (13) | meisje (7) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ December 06 || Annah82 - 20 weken echo 06 || AMO - 20 weken echo 07 || Piindaa - 20 weken echo 08 || DEMADE - Controle Gyn 09 || Druifi - 20 weken echo 09 || Noortje15 - 20 weken echo 09 || Annekederuiter85 - Controle VK 12 || Hinti - Controle VK 12 || Nene - Vervolg GUO 13 || Nene - Controle VK 13 || Allerliefste1 - Afspraak VK 13 || Pandavliegen - Controle gyn 14 || Maani - Vervolg 20 weken echo 16 || Loqka - Controle VK 20 || Koekie1 - GUO 21 || Koekie1 - Controle VK 22 || Missmara - Controle gyn 28 || Firsttime - Controle VK Januari 02 || Jellebellieke - afspraak gyn 02 || Maani - Controle gyn 04 || Goodlife - Controle VK 04 || Piindaa - Controle VK 18 || Jellebellieke - Pret echo 25 || Jellebellieke - Controle gyn 30 || Maani - Controle gyn + groeiecho
Top goodlife! Op naar de laatste 20 weken! Werken gaat hier prima. Heb kantoorwerk 40uur.merk wel als het soms heel druk of chaotisch is geweest dat ik sneller moe ben maar ach. Laatste week wel af en toe last van mijn linker heup.. Als het maar geen voortekenen zijn.. We gaan het meemaken
Werken gaat opzich nog prima, maar wordt wel zwaarder. Draai momenteel diensten van 10uur+ (vanwege personeelstekort/werk teveel) en dat is eigenlijk gewoon teveel. (zeker omdat ik eigenlijk maar 4x 8 werk, en nu dus richting de 42/45 uur per week draai op 4 dagen). Merk bijv. na gisteren dat ik met zo een zeurend gevoel in mijn onderbuik thuis kom, en s avonds toch al een paar keer harde buik heb. En vanmorgen ging alles goed, maar ben net een uur aan het werk en dat zeurende gevoel begint al. Lastige is wel dat mijn buik ook in een groeispurt zit. Maar heb de kleine al 2 dagen nauwelijks gevoeld, gelukkig toen ik vannacht wakker lag wel even. (weet dat dagelijks niet nodig is, maar toch is het wel fijn ) Hopelijk kan ik mijn vrije dag morgen wel echt vrij zijn... even bij komen weer. Gelukkig zijn ze op mijn werk ondertussen wel heel bezorgd, want ik schijn eruit te zien als een soort zwangere zombie Jullie geen last meer van die vermoeidheid? Bij mij is het rond 14 weken iets afgenomen maar lijkt nu weer alleen maar toe te nemen.
Ik blijf moe, maar dat komt ook door een energieke peuter die ik nog rond heb lopen haha. Qua werk nog prima te doen hoor, heb een kantoorbaan van 24 uur. Nog 15 weken en dan heb ik verlof hahaha. Hopelijk gaat alles goed tot de 36 weken.. Want werkelijk alles gaat anders deze zwangerschap.
Fijn dat de meesten tot nu toe goede 20w echo's hebben gehad! Wel even schrikken van de witte darmpjes, maar dat komt ook vaak wel goed las ik na wat googlen. Ik hoop bij jullie ook!! Leuk, een 3d echo erbij Goodlife! Werk gaat hier opzich goed, maar merk dat ik er weinig naast kan doen. 's Avonds vroeg naar bed en in het weekend ook echt bijkomen. Was nooit een avondmens maar nu is het wel erg extreem haha. En als ik moe ben voel ik dat toch ook wel extra aan mijn banden en ook veel maagzuur, dus ik doe maar een beetje rustig aan. Ik voel de kleine nu wel duidelijk bewegen en schoppen, en dat is zooo fijn 😍 gisteren de controle was ook helemaal goed, mooi hartje gehoord. Dus eigenlijk loopt het op dit moment allemaal best goed!
Loqka wat vervelend voor je, ik heb er bij mijn eerste ook veel last van gehad. Qua werken gaat het hier nog prima, enige nadeel is het opstaan om 5.15 uur. Vannacht was dochterlief ziek, diarree en spugen, tja, dan merk ik dat ik die gebroken nachten minder goed trek als normaal. Maar ik werk gemiddeld 20 uur, dus heb wel genoeg mogelijkheden om mijn rust te pakken. Ik sport ook nog 2-3x per week en dat helpt wel om energie te krijgen.
Hier ook een goede 20 weken echo gehad! Alles zit erop en eraan en functioneert zoals het moet wel opgelucht! Vond dit bij n 2e toch wel spannender moet ik zeggen. Nu lekker verder bakken! Op naar de 30 weken ! x