Ik voel hem eigenlijk vrij vaak als ik zit of lig.. maar wel voorwl in de avond en nacht. Overdag slaapt ie veel. Ik voel hem ook al op meerdere plekken tegelijk. Maar dat was bij mijn dochter ook zo. Heb de placenta weer voor liggen, gelukkig denk ik anders werd het vast vervelend tja volgens mij verschilt het gewoon per persoon. mijn man kan hem trouwens nog niet voelen aan de buitenkant.
Nu is die best veel wakker. Ik zit voor mijn werk dus ben niet zo actief. Dan voel ik hem 3 of 4 keer in de ochtend. In de middag is het verschillend. Als ik op de bank zit 's avonds voel ik hem ook een keer of 3/4. Dus valt wel mee hoe vaak. Het valt me gewoon op. Als ik hem voor dan voel ik hem echt duidelijk. Mijn man heeft hem al gevoeld aan de buitenkant
Ja mijn man ook! Zo leuk! Vooral als jk op m'n zij lig in bed en hij legt z'n warme hand dan op m'n buik, dan wordt er een paar keer flink geschopt heb nu ook 1 keer mijn buik zien wiebelen S ochtends! Ook zo leuk haha. Ja het is allemaal nieuw voor mij en krijg heel vaak de vraag, of ik een drukke baby heb, maar vind het dan zo lastig antwoorden maar zo te horen voel ik redelijk gelijk aan jullie! (Ook wel fijn )
M'n buik zien bewegen had ik gisteravond. Helaas net te laat om het te filmen hihi. Het is zeker voor iedereen anders. Maar het is ook wat je zegt wat is een drukke baby. Voor mij bv is die druk. Ik heb dan natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal
Missmara; A was 3900 gram bij 39.6 week. Schijnt dus wel wat aan de zwaardere kant te zijn. Het eruit krijgen ging prima (op een subtotaalruptuur na ) Ik voel mijn kleine vooral 's avonds en 's nachts. Lig 's nachts nog veel wakker dus dan lig ik heerlijk met mijn handen op mijn buik. Overdag ben ik vooral veel in beweging (staan, zitten, lopen enz) als ik een tijdje achter de computer zit op het werk dan voel ik haar soms wel. Hier ook een voorliggende placenta maar ik voelde haar al met een week of 13. Ik heb wel het idee dat ik haar minder hard voel als mijn dochter. Mijn man heeft haar vorig weekend voor het eerst gevoeld.
Koekie, gefeliciteerd een meissie💗!! Dames, ik werk morgenochtend de lijst weer even helemaal bij. Heb vandaag een slechte dag, enorme koppijn en al 5x overgegeven vandaag. Had een liter fles verse jus d'orange gedronken gister. Dat was blijkbaar geen succes.. Te veel zuur.. 😖😟
He wat balen Maani. Hopelijk voel je je morgen beter! Beterschap! En voorlopig geen jus 'd Orange meer
Beterschap Maani! Ik voel de kleine een paar keer per dag, heel wisselend wanneer. Het is goed van buiten te voelen maar elke keer als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt stopt hij gelijk met bewegen. Mijn vriend heeft wel eens 'wat' gevoeld, maar geen overtuigde karatekicks waar ik van weet dat onze kleine man daar toe in staat is haha. Het mafste gevoel is trouwens wel als hij (denk ik) tegen mijn blaas trapt. Rare sensatie, nog het meest te vergelijken met een vaginale wind ofzo haha. Echt een plofje heel laag in je buik. Iemand die het herkend? Ik denk dus namelijk dat ie dan tegen mijn blaas trapt, maar weet het niet zeker.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (4) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (1) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (1) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (15) | meisje (8) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ December 23 || Annekederuiter85 - Controle VK 28 || Firsttime - Controle VK 30 || Loqka - Controle VK 31 || Pandavliegen - Pretecho Januari 02 || Jellebellieke - afspraak gyn 02 || Maani - Controle gyn 03 || Nene - Controle VK 03 || Pandavliegen - OGTT Suikertest 04 || Goodlife - Controle VK 04 || Piindaa - Controle VK 04 || DEMADE - Controle gyn 04 || Rhea90 - Controle gyn 09 || Hinti - Controle VK 10 || Pandavliegen - Controle VK 11 || Koekie1 - Suikertest + Controle 13 || Mootje88 - Controle VK 17 || Hinti - Pretecho 18 || Jellebellieke - Pret echo 24 || Hinti - Controle VK 25 || Jellebellieke - Controle gyn 26 || Goodlife - Pretecho 27 || Rhea90 - Controle gyn 30 || Maani - Controle gyn + groeiecho Februari 16 || Rhea90 - Controle gyn
Ja! Heel herkenbaar! Heel maf gevoel, en na 4 of 5 trappen moet ik ook standaard plassen (ook al ben ik net geweest!)
Hoi vandaag controle gehad, hij is wat aan de grote kant, dus morgen suikertest. De kerstkransjes blijven voorlopig maar in de kast volgende controle bij de gynaecoloog is opp 12 januari.
Ik voel de kleine meid sowieso elke dag, neem soms ook wel ff de tijd om contact te krijgen hoor. Even op de bank liggen, hand op de buik en meestal binnen 15 sec krijg ik wel een beweging van d'r. Of niet, maar dan slaapt ze denk ik haha. Ik heb de buik ook al zien bewegen door haar trappen haha. Zo leuk weer! Mijn vriend vind het doodeng om haar te voelen... Af en toe pak ik toch stiekem z'n hand als ze bezig is. Het is eigenlijk ook wel raar/vreemd, je maakt gewoon een heel mensje eigenlijk. Dat had ik bij D. wel af en toe dat ik dacht, jaa jullie steken me allemaal de gek aan. Hahahahaha...
Bijzonder om de kleine te voelen. Hier heeft Hannah vd week ook haar broertje voelen schoppen, ze vond het prachtig! Zoo trots! Voor mijn man wordt het wel tastbaarder als hij hem voelt.. Vanmorgen bij de verloskundige was alles weer goed. Totaal nu 2 kilo aangekomen, dus zeer tevreden! Veel afspraken staan voor de komende weken naast de gewone controles. 11 jan en 25 januari controle vk. 20 januari suikertest en bloedprikken voor rhesus factor. 31 januari groei echo en direct daarna gesprek met de gynaecoloog over de bevalling(wel of geen geplande keizersnede)! Maani wil jij de afspraken weer toevoegen. Voel je je inmiddels wat beter?
Hoi dames Wij zijn ook terug van onze babymoon. Voelen; ik voel dr al een aantal weken en mijn vriend nu 2 weken. Ook zie ik mijn buik heen en weer gaan. Wat is dat een bijzonder gevoel zeg. Demade heel herkenbaar vriendlief vind het ook eng, vreemd en apart zoals hij het dan zegt haha. Positiekleding; draag ik nu pas bii 22 weken. Maani kun jij 5 januari er voor mij bijzetten. Dan krijg ik een extra echo van 60 min. Dit voor de wetenschap, en bij leren van het apparatuur. Kleine meid ligt zo mooi en omdat ik geen dikke buik hebben kunnen ze alles goed bekijken. Mooi moment om mijn moeder mee te nemen deze ronde!! Kan niet wachten tot ze in januari beginnen met de babykamer.
Mijn afspraken bij de verloskundige zijn 23 januari en 13 februari. Dan klopt het lijstje voor mij ook weer.