Goedenavond dames! Even een paar dagen niet geweest was echt goed ziek nu nog steeds niet helemaal fit maar het ergste is achter de rug! Hier staat de babykamer al in het kamertje moet nu nog een muurtje verven en muursticker opplakken en dan inrichten! Geboortekaartje ook nog niet mee bezig en namen we zijn aan het kijken maar nog niet iets gevonden omdat mijn man uit het buitenland komt ( verkaast als wat maar maakt niet uit haha) willen we graag Een naam uit dat land mijn dochter en zoon hebben dat ook maar het moet wel een naam wezen die je hier goed kan uitspreken en die ik ook leuk vind een hele zoektocht dus! Ik merk ook dat ik meer relax ben met dingen regelen terwijl bij de eerste dit ook zsm moest gebeuren! Ik heb 13 en 27 januari controle vk! Ik ga zoals bij elke zwangerschap dit jaar ook naar 9maandenbeurs iemand hier ook? Ik ga altijd met mijn moeder als ik zwanger ben en het jaar erna met de kleine echt heel leuk!
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (4) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (1) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (1) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (15) | meisje (8) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Januari 09 || Hinti - Controle VK 10 || Pandavliegen - Controle VK 11 || Koekie1 - Suikertest + Controle 11 || Annekeruiter85 - Controle VK 12 || Missmara - Controle gyn 13 || Mootje88 - Controle VK 13 || Loqka - Controle VK 17 || Hinti - Pretecho 18 || Jellebellieke - Pret echo 20 || Annekeruiter85 - Suikertest en bloedafname 23 || Allerliefste1 - Controle VK 24 || Hinti - Controle VK 24 || Nene - Controle VK 25 || Annekeruiter85 - Controle VK 25 || Jellebellieke - Controle gyn 26 || Goodlife - Pretecho 26 || DEMADE - Suikertest 27 || Rhea90 - Controle gyn 27 || Loqka - Controle VK 30 || Maani - Controle gyn + groeiecho 28wk 30 || Annekeruiter85 - Groeiecho + gyn 30 || Piindaa - Controle VK 31 || Piindaa - Intake Kraamzorg Februari 01 || Goodlife - Controle VK 02 || DEMADE - Groeiecho 13 || Allerliefste1 - Controle VK 16 || Rhea90 - Controle gyn 20 || Jellebellieke - Controle gyn 28 || Jellebellieke - Groeiecho 32wk
Oh ik wou dat ik met deze eerste tijd had om alles rond 20 weken af ge hebben haha Maar nu vakantie en we zijn begonnen met de verbouwing van de eerste verdieping. Planning is om deze eind maart af te hebben! Dan kunnen we ook de kamer gaan inrichten! Kleertje shoppen online vind ik dus heerlijk! Lekker zoeken naar koopjes en 2x lol, uitzoeken en ontvangen 😂 In een echte winkel vind ik dus nooit iets en online van alles! 9 maandenbeurs wil ik wel heen opzich maar weet nog even niet. M'n lijf werkt momenteel niet zo mee en zit dan ook met mega drukke weken op werk. Dus ff kijken hoe het dan gaat en of er iemand mee wilt 😁 Kraamzorg komt hier 8 feb trouwens!
9 maanden beurs ga ik samen met zwangere vriendin heen. Alleen ff kijken welke dag. Lijkt me erg gezellig! Morgenvroeg weer controle, benieuwd wat ik ben aangekomen. Buik groeit nu aardig dus denk een kg of 2 of zo. Vandaag even naar koopzondag geweest. Wilde kijken of ik een enigszins passende skibroek kon vinden voor weinig geld. Had een xl die die goed zat maar kon ik niet meer groter maken dus dat risico durfde ik niet te nemen voor over een paar weken. Xxl was echt meteen een tent.. Kijk denk ik ff in de week voordat we gaan nog ff. Anders maar gewoon thermobroek met zwangerschapsbroek
Hai dames! Ik ben de afgelopen tijd maar weinig actief.. Al 4 weken ziekeboeg hier thuis dus er komt ook nergens wat van terecht.. Wordt hoog tijd dat ik me er eens lekker mee bezig ga houden! Shoppen.. namen.. kamer enz.. Hihi Wel fijn om te lezen dat iedereen zo lekker druk is!
Ziekenboeg hoor je veel. Ook dat het erg lang duurt dit keer. Beterschap! Hier is alles rustig. Stilte voor de storm want de verbouwing gaat bijna beginnen en ik moet nog heel veel opruimen en uitzoeken. De babykamer krijgt meer vorm. Gordijnen gekocht, kleur voor de muur bepaalt en wat accessoires gekocht. Na de verbouwing kunnen we de kamer leeghalen en omtoveren tot paleisje voor de kleine meid. Kaartje ligt stil want de naam blijft een moeizaam proces bij ons. Mijn man vindt het zo moeilijk altijd. En wat moeilijk is, denk je liever niet aan. Kleertjes laat ik voorlopig bij wat ik heb gekocht. Straks uitzoeken wat nog kan van de meiden en dan bij de voorjaarscollectie kijken als ik nog iets nodig heb. Zwangerschapscursus oid. Doen jullie dit? Ik was het echt van plan om te zorgen dat ik bewust met de kleine meid bezig zou zijn maar het schiet er steeds bij in. Nu twijfel ik of ik het moet laten schieten of toch mijn best moet doen en het inplannen. Verder druk met de autojacht. Best lastig een auto met genoeg goede stoelen en voldoende bagageruimte zonder dat er eentje naast alle bagage moet zitten. Sorry, het is een heel verhaal geworden...
Pffoeh, wachten duurt lang ... In ziekenhuis voor suikertest, geprikt, gedronken en wachten, wachten, wachten. 2 uur duurt dan erg lang. En dat drankje is niet heel fijn ..
Hier worden we het ook nog niet echt eens over de naam haha dus ook dat wordt steeds uitgesteld.. Zwangerschapscursus nog nooit gedaan en nu dus ook niet.. Druk bezig dus lees ik al! Hier ook op autojacht maar dat valt nog niet mee... 3 onder 3 dus opzoek naar een 7 persoons om de autostoelen goed kwijt te kunnen.. Maar ik ga me eerst bezig houden met de baby uitzet. Heb nog bijna geen kleertjes gekocht dus dat wordt hoog tijd!
Ik begin volgende week met zwangerschapscursus, wat extra beweging is nu wle goed voor me aangezien ik niet meer kan fietsen en voorheen elke dag 90 min fietste. Ga daarnaast vanaf deze week ook beginnen met zwemmen, zit een verwarmd zwembad in de buurt dus dat is wel lekker denk ik! Pindaa ja saai he, zo een suikertest!! Had hem vorige week, niks van gehoord dus ga er vanuit dat het goed was, vanavond weer controle dan vraag ik de waardes eens na. En vanmiddag komt de aannemer, gister kleine tegenvaller qua verbouwen , dus het zou zomaar eens een week of 2 langer kunnen duren en ook al is het plan de kleine op onze kamer te houden de eerste weken, wil toch graag dat de kamer af is . naam zijn we gelukkig wel al uit en de rest komt wel, alleen de babyborrel vergt nog echt wat werk. Maar ook dat komt wel
Ik begin donderdag met de zwangerschaps cursus. Ben heel benieuwd naar de andere dames hihi. Gelukkig hoef ik alleen maar curve te prikken met de suikertest en hoef ik geen drankje !
Pandavliegen; volgens mij als je niets hoort dan is het goed anders hadden ze 1 a 2 dagen daarna wel contact op genomen. Althans dat is wat mij verteld is. Hier geen zwangerschap cursus. Valt me op dat er best veel dames in deze groep een suikertest krijgen.
Ik moest eerst curve prikken, die was op het randje en nu dus de suikertest gehad dus pas maar op haha!
Ben wel al aantal weken aan het sporten onder fysiotherapeut begeleiding speciaal voor zwangeren. 30januari begint het pufclub je haha. Maar dan zijn we op vakantie dus stroom les 2 in. Dit loopt tot eind maart geloof ik. Lijkt me wel gezellig
Controle was weer goed! 18-1 groeiecho en 31-1 controle vk Wel sloeg het hartje een paar keer over tijdens het luisteren , en een keer teveel. We moesten ons niet ongerust maken, dat kwam vaak voor bij dit termijn. Maar hoop toch dat het de volgende keer weer gewoon goed is!
Ik heb vanmorgen geprikt en bij mij is het goed (dacht ik al wel). Inderdaad veel mensen met een Suikertest hier. Bij mij was de reden dat mijn eerste dochter een zwaarder geboortegewicht had. Nieuwe afspraak vk: 1 februari. Dan ook bloedprikken voor rhesus factor. Mag op de lijst Ik heb gisteren besloten dat ik vanaf maandag de ziektewet in ga. Ik blijf wel mijn gewone uren werken alleen dan op therapeutische basis. Het werd me allemaal een beetje te zwaar voor mijn rug..
Koekie; mag ik vragen waarom jij nog een keer moet prikken voor rhesus factoe? Ik moet 30 januari namelijk ook weer.
Ik ben rhesus negatief. Als de baby rhesus positief is kan dit voor volgende zwangerschappen problemen opleveren omdat je dan antistoffen hebt. A is ook rhesus negatief dus bij haar hoefde ik geen injecties te hebben. Mocht deze positief zijn dan krijg je wel een paar injecties. Maar jij bent dus ook rhesus negatief piindaa?
Ik moet ook nog prikken voor de resus. Tijdens het bloedonderzoek kwam ook nog naar voren dat ik resus c negatief ben. Dus ben benieuwd wat daar nog uit gaat komen. Eindelijk weer wat opgeknapt goed verkouden geweest manlief gaat morgen ook weer werken. Wat kan je je ellendig voelen.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♥ ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje ♥ 18 april (1) ♡ Missmara - 32 jaar - 2e kindje ♥ 19 april (4) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Firsttime - 29 jaar - 2e kindje ♥ 20 april (1) ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ 21 april (4) ♡ Annah82 - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♥ ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♥ 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♥ ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje ♥ 23 april (1) ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ 24 april (2) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (1) ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 26 april (3) ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♥ ♡ Juultjex - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♥ 27 april (1) ♡ Piindaa - 25 jaar - 1e kindje ♥ 28 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♥ ♡ RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♥ 29 april (3) ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje ♥ ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje ♥ 30 april (0) Buiten de lijst; 13 april (1) ♡ Huusje - 22 jaar - 2e kindje ♥ 14 april (1) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ 1 mei (2) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje ♥ 3 mei (1) ♡ Koekie1 - 32 jaar - 2e kindje ♥ Totaal: 38 💫Sterretjes die we niet zullen vergeten💫: Junyor, Livoli, Monet en MCR 💟 Vlindertje die we niet zullen vergeten: Hagedisje ♥ jongen (15) | meisje (8) | verrassing (4) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Januari 12 || Missmara - Controle gyn 13 || Mootje88 - Controle VK 13 || Loqka - Controle VK 17 || Hinti - Pretecho 18 || Jellebellieke - Pret echo 18 || Pandavliegen - Groei echo 20 || Annekeruiter85 - Suikertest en bloedafname 23 || Allerliefste1 - Controle VK 24 || Hinti - Controle VK 24 || Nene - Controle VK 25 || Annekeruiter85 - Controle VK 25 || Jellebellieke - Controle gyn 26 || Goodlife - Pretecho 26 || DEMADE - Suikertest 27 || Rhea90 - Controle gyn 27 || Loqka - Controle VK 30 || Maani - Controle gyn + groeiecho 28wk 30 || Annekeruiter85 - Groeiecho + gyn 30 || Piindaa - Controle VK en rhesus factor 31 || Piindaa - Intake Kraamzorg 31 || Pandavliegen - Controle VK Februari 01 || Goodlife - Controle VK 01 || Koekie1 - Controle VK en rhesus factor 02 || DEMADE - Groeiecho 08 || Pandavliegen - Intake Kraamzorg 13 || Allerliefste1 - Controle VK 16 || Rhea90 - Controle gyn 20 || Jellebellieke - Controle gyn 28 || Jellebellieke - Groeiecho 32wk