Fijn dat alles goed is pandabeertje! Toch even spannend dan. Hier idd ook wel ooit steken down under maar nog niet storend Op naar de volgende controle!
Gelukkig was alles goed pandabeertje! Hier is er deze week gestuct! Nu drogen haha. En dan wordt er tijdens het drogen nog dubbelglas geplaatst en vensterbank vernieuwd en dan schilderen! En inrichten Qua toekomst / gezinsplanning: We hebben nog geen idee, we hebben altijd graag 4/5 kinderen gewild, maar aangezien het niet echt vanzelf gaat.. zijn we al heel blij met 1! VErder alles goed, erg moe en veel harde buiken, dus ben echt aan het zoeken naar meer rust/balans. Morgen een extra echo, de verloskundige wou graag even oefenen, of dat op mij mocht.. haha nou geen probleem
Wat fijn dat alles goed is pandabeertje! Wat leuk een extra echo kan je tussendoor nog even spieken!! Kamertje bij ons staat ook al klaar en ben ook door de kleding van mijn zoon gegaan en kleding van mijn dochter ook weg gedaan je weet het natuurlijk nooit maar 3 had ik altijd zelf in gedachten en ik denk dat het ook de laatste zwangerschap is misschien over 8 jaar Haha als we het willen zeg nooit nooit maar voorlopig niet! Hier laatste dagen ook veel harde buiken gister was ik best ongerust ik voelde me ook niet optimaal door bekken en dan nog veel harde buiken zat er echt even doorheen! Vandaag gaat het wel iets beter morgen weer controle!!
Weet iemand wat je tegen keelontsteking kan doen? Ik word helemaal ellendig van de pijn. Drink al de hele dag water en thee, zuig op anta flu, waterijsjes, giechelen met zout water maar het lijkt allemaal niets te helpen... o en slik al max. Dosering paracetamol sinds maandag..
Als je echt ontsteking hebt mag je waarschijnlijk wel een antibiotica. Even naar de huisarts gaan. Theelepel met honing en dan even niks eten/drinken. Honing in de thee/warme melk. Veel drop en snoepjes. Succes!
Vanavond de 3D echo gehad. Kleine man was lekker eigenwijs en was maar even met zn gezichtje zichtbaar. Wel erg beweeglijk en alles zag er goed uit. Leuk om m weer even gezien te hebben. 😍
Beterschap koekie! Antibiotica helpt alleen als het een bacterie is , als je keelontsteking een virus is, is er helaas niks aan te doen. Maar langs de huisarts is sowieso verstandig! Misschien heeft hij nog tips mocht het een virus zijn. Zou wel vragen omdat na te kijken, anders slik je misschien antibiotica voor niks, en dat is zonde! (als je huisarts zo makkelijk is in het geven, dat wisselt een beetje). Blijven gorgelen met zout water, thee met honing en veel drop! Heel naar zo een last van je keel sterkte meid!
Dank je wel panda! Ik kan 11.30 uur terecht bij de dokter. Had het inderdaad ergens gelezen over de antibiotica. Ben er zelf geen voorstander van als het niet echt nodig is en gelukkig schrijft mijn huisarts dat soort dingen niet snel voor. Maar ben nu zo klaar met mijn keel en dat hoesten. Vannacht vanaf 2.30 uur wakker geweest en hoesten. Niks hielp... Fijn trouwens alle goede echo's van iedereen!
Succes jellie! En koekie, honingdrop of muntdrop proberen? Daar eet je wat langer op. Of winegums zijn ook wel zacht, maar ja, keelontsteking zonder zwanger te zijn is al rampzalig en nu helemaal . Hopelijk wordt het snel minder!!
Nou, het is een virus die al op zijn retour is! Dus gelukkig geen antibiotica hoop dat ik er snel helemaal vanaf ben. Ik heb wel pilletjes gekregen voor het hoesten 's nachts. Dus hopelijk slaap ik vannacht beter. Verder had hij nog wel een tip voor een drankje die ik maar niet op ga volgen hij had het over honing met citroen in water en dan een scheut whisky of jenever erin en dat opdrinken Zal vast werken maar niet als ik zwanger ben Die anta flu zuig ik wel lang op panda. Ik heb ook winegums liggen maar die gaan heel snel op bij mij. Haha. Ik kan daar echt niet lang op zuigen. @jellebellekie: wanneer krijg je de uitslag?
Ik krijg maandag de uitslag. Meteen met alle andere dingen die ze getest hebben. Pfoeh voel me nog steeds niet lekker Gelukkig dat je geen antibiotica hoeft... Dadelijk hebben we ook nog intake van de kraamzorg. Ben benieuwd.
Spannend jellebellieke! Wat hebben ze nog meer getest? Hoe was de intake van de kraamzorg? Ik word over een paar weken gebeld door hen als het goed is. Van de week maar even een lijstje gemaakt met onze wensen. Anders zit ik daar met mijn mond vol tanden aan de telefoon
De resusfactor, schildklier, hb en nog een paar dingen. Intake ging goed. Leggen een beetje uit wat ze komen doen en wat we van hun kunnen verwachten. Voor een rest niks speciaals
Fijn koeki! Geen antibiotica en al op z'n retour! Haha goeie tip voor na je zwangerschap van je huisarts . Hopelijk kan je vannacht wat beter slapen, dat is toch het beste medicijn! Fijn dat de intake goed ging jelllie en hopelijk zijn je uitslagen ook goed!
@panda: inderdaad. Nou drink normaal ook geen alcohol dus wie weet krijgt de huisarts me nog aan de alcohol haha. Hoe was jou echo vandaag? @jellebellieke: spannend hoor. Hopelijk is het allemaal goed nieuws maandag. Wel veel rhesus mensen hier of lijkt dat maar zo?
Echo was leuk! Kindje blijft op p99 lijn maar verder heeft ze wel 30 min zitten kijken! En ze moest een groeiecho maken dan voor haar opleiding. Leuk om weer ff te spieken! En verder heeft ze nog wat langer naar het hartje geluisterd omdat dat de vorige keer oversloeg en versneld ging, maar nu gelukkig een mooi en stabiel ritme.
Leuk zeg panda! Fijn dat het hartje nu ook goed ging! Het principe van de p lijn ken ik maar is dat ten aanzien van lengte of gewicht? Bij mij hebben ze het nog nooit over een P lijn gehad.
P lijn js voor lengte en gewicht. Als je normaal zit zullen ze het er ook niet over hebben. Maar p99 betekend dat 99% van de kinderen op dit termijn kleiner is dan de onze. Daarom krijgen we wat groeiechos om te kijken of hij wel netjes op de lijn blijft groeien