Gisteren werd ik gebeld door de kraamzorg. Dacht dat bij een 2e het gesprek telefonisch ging maar ze komen toch op huisbezoek. 21 februari staat het gepland. Schijnbaar is dat afhankelijk van je zorgverzekering? Fijn weer de goede berichten!
Geen idee bij mij ging het wel telefonisch, tenzij je aangaf dat je t thuis wilde. Misschien afhankelijk van de Kraamzorg instelling? Koekie1
Volgens de vrouw van de kraamzorg is het afhankelijk van de zorgverzekering. Heb er geen problemen mee dat ze langs komen, had het alleen niet verwacht Pff, vandaag veel last van mijn rug en bekken. Wat duurt zo'n dag dan lang..
Wij hebben straks kraamzorg van Naviva, en bij de tweede doen hun altijd een telefonische intake. Heeft niks te maken bij welke verzekering je zit.
Hier ook de Kraamvogel en mij hebben ze ook aangegeven dat ze weer bij me thuis zullen komen. Ondanks dat het tweede keer hun Kraamzorg is. Denk eerder dat het aan de instelling ligt die de Kraamzorg levert. Maakt idd niet uit toch. Stelt niet veel voor. Als hun daar zo graag voor langs willen komen, zijn ze welkom
Gefeliciteerd maani!! Zeker veel jarige in februari ik zelf ook volgende week! Ben gelukkig weer thuis en word flink in de watten gelegd! Wat fijn al de goede controles/echo's!
Wij ook kraamzus! Ben heel benieuwd naar ze! Jij hebt goede ervaringen mrt ze pandabeertje? Maani, Ah afhankelijk van de vk/zkh dus! Nu hoef ik niet ingeleid te worden wanneer niet nodig, dus wel prima zo! misschien heel naïef maar ach en denk ik er over 2 maanden heel anders over
Jaa absoluut! Wij hebben gevraagd of we de zelfse kunnen krijgen als bij mn dochter maar dat is naar afwachten, ze kunnen niks meer beloven helaas. Maar mijn zus had ook een goede dus dat komt vast goed.
Hoi meiden, hier even een buikfotootje van mij. Morgen 30 weken, dus dit is met 29+6. Moet zeggen dat hij kleiner lijkt op de foto dan dat hij is. En ik vind trouwens sowieso dat het per dag wisselt, de ene dag lijkt ie kleiner als de andere haha. Heel apart!
Wij de 22e intake van kraamzorg. Ben benieuwd hoe of wat. Denk dat je het toch erg moet treffen met de persoon Hier buik ook ene dag groter als de andere dag. Misschien ook beetje gevoel of zo Heb ineens weer maagzuur. Merk dat we ingewanden ook wel een beetje opstandig zijn. Maag en zo lijken best wel geïrriteerd of zo. Herkenbaar?
Ja inderdaad bij mij zit ie vandaag erg laag, Gister was ie hoog en naar voren. De baby zal dan wel net anders liggen ofzo..
Hoihoi , even een update van mij. Woensdag 2 weken geleden had ik een afspraak voor een groei echo. Toen bleek het buikje veel te klein (op de p5 lijn). Er is toen voor een week later een afspraak gemaakt om de voeding door de navelstreng te bekijken en om te zien of er zuurstof bij de hersenen komt. gelijk een afspraak gemaakt voor een week later om nogmaals de groei op te meten. Deze afspraak is morgen. Maar sinds vorige week voel ik het kindje niet meer. Er was wel gezegd dag er wat veel vruchtwater was maar niet teveel. Maar het doet onderhand echt veel pijn. Dit aangegeven en sindsdien elke dag een ctg. Gisteren werd de pijn zo vervelend dat ik een extra echo kreeg om het vruchtwater nogmaals op te meten. Het was nu extreem veel. Bij mijn eerste zwangerschap was dit ook zo. Bij 29 weken teveel vruchtwater geconstateerd en bij 31.4 weken al bevallen. Mijn baarmoeder heeft nu al de grote wat normaal is bij een zwangerschap van 35 weken. De kans dat het weer eerder komt is dus erg groot. Het eerste kindje heeft dit niet overleeefd dus het geeft wel spanning. Helaas kunnen ze er niks aan doen en is het afwachten hoe het gaat. Een heel verhaal maar wou het even aan jullie kwijt . Hoop dat met jullie alles goed gaat.