Hoi Dames, Gefeliciteerd allemaal! Hoop dat het voor iedereen een goede zwangerschap word. Bij mij is het een wat vreemd verhaal. Ik ben 3 x de eerste ronde zwanger geraakt. Helaas is ons zoontje overleden en werd de tweede zwangerschap een miskraam maar hebben we nog een prachtige dochter. Zij is 10 augustus vorig jaar geboren en sindsdien gebruikte wij geen anticonceptie omdat we nog een kinderwens hadden. Ik werd alleen zo goed als niet meer ongesteld. In het afgelopen jaar maar 3 keer. 3 weken geleden naar de huisarts geweest en voor de zekerheid eerst een zwangerschapstest gedaan, negatief. Door verwezen naar de gynaecoloog. Net terug van vakantie en afgelopen maandag naar de gynaecoloog geweest. Echo gehad en niks vreemds te zien. Bloed en urine onderzoek gehad en ik zou volgende week terug gebeld worden. Dinsdag werd ik gebeld dat bleek dat ik zwanger was! Mijn laatste menstruatie is al ruim 70 dagen geleden dus ze waren bang voor een buiten baarmoedelijke zwangerschap. Gisteren opnieuw een echo. En het bleek toch in mijn baarmoeder te zitten en nu 4 à 5 weken te zijn! Ik ben zo blij! Hoop dat het goed komt. Over 3 weken weer een echo.
Hoi dames, Ik zou mij ook graag hier bij aansluiten. De uitgerekende datum zal waarschijnlijk 17 april worden ik ben 27 jaar en ons eerste kindje.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (1) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje 22 april (3) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (1) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje 29 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje 30 april (1) ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje 1 mei (1) ♡ Roosie - .. jaar - 2e kindje Totaal: 24 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 30 || Mosine - Intake VK 30 || Hinti - Intake VK 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 06 || JennyB - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 07 || Maani - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 13 || Goodlife - Eerste echo 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 06 || Mosine - Termijnecho
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (2) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Cappuccino - 37 jaar - 2e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (1) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (3) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (1) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje 29 april (3) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje 30 april (1) ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje 1 mei (1) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje Totaal: 25 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 30 || Mosine - Intake VK 30 || Hinti - Intake VK 31 || pandavliegen - Eerste echo September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 06 || JennyB - Eerste echo 07 || jootje009 - Eerste echo 07 || Maani - Eerste echo 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 13 || Goodlife - Eerste echo 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 19 || Livoli - Eerste echo 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 03 || Livoli - Intake VK 06 || Mosine - Termijnecho
Welkom en gefeliciteerd Rhea! Bijzonder verhaal, en wat fijn dat t geen Bbz is! Op een mooie zwangerschap!
Veel plezier op je vrouwenweekendje lieve Panda, en spanning slaat heel vaak op je buik dus daar kan je buikpijn zeker van komen. Plus dat hormonen die stress ook nog wel eens een graadje omhoog willen gooien. Van het positieve uit blijven gaan! Onder het mom van positief blijven: vandaag is mijn d-day (bloedverlies begon vorige keer met deze termijn) dus ik werd volkomen gestresst wakker, kwam tot de conclusie dat ik me toch nog steeds 'anders' voelde en dat het vandaag nog wel goed zal gaan... dus ik heb me zojuist aangemeld bij MvM spannnend! Hoelang duurde het bij jullie voor ze contact opnamen?
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!! Rhea, wat een verhaal.. geweldig dat je nu weer zwanger bent - en nog wel spontaan! Ik hoop dat je er van kunt genieten!
Dankjewel jootje!!! Ja van het positief uit blijven gaan inderdaad! Voel me in ieder geval op en top zwanger MvM nam bij mij vrij snel contact op (dag later meen ik). Ik ga me na het weekend ook aanmelden! Denk ik Stomme D-days toch ook hé, maar als ze voorbij zijn is het wel erg fijn! Hoe voel jij je verder? nog beroerd? Nieuwe dames: Welkom en gefeliciteerd!
Voel me redelijk, beetje moe. En een beetje misselijk maar dat heb ik aan mezelf te danken want ik heb niet goed gegeten vanochtend (ochtendritueel van kopje thee + meergranenkaakjes op bed - dank je lief - werkt best goed tegen misselijkheid) maar vanochtend wilde ik juist de bevestiging en dus misselijkheid Jongens, het is weer vrijdag, deze week vind ik nog best snel voorbij gegaan. Weeeeeekendtijd!! Nog 2,5 week voor mijn 1e echo, en over een ruime week mag de eerste van dit topic al (MCR) en vanaf dan met regelmaat meiden met echo's hier
Hey dames! Wat praten jullie veel hihi Ja de namen.. Was helemaal niet de bedoeling had zoiets van eerst een goeie echo als zelfbescherming maar na wat keuvelen hadden we toch ineens zo van ja deze vinden we allebei leuk! En meestal zijn wij het nooit eens over namen.. Mvm heb me maandag aangemeld geloof ik en dinsdag had ik ze aan de foon.ze bellen maandag even terug als we terug zijn van vakantie en dan komen ze volgende week langs. Ga zondagavond thuis wel nog even testen.. Hadden huer alleen cb dig met wkn dus geen idee of nu opgelopen is. Heb nog kv liggen als die knalt grloof ik het wel en anders maandag nog ff een cb halen bij twijfel