Wat een mooie testen allemaal!! Hier nog niet echt misselijk, soms een heel licht vlaagje.. wel heb ik nu voor de 3e dag een hele gevoelige buik..alsof hij helemaal aangespannen is en een soort van steek (continu) maar dat kunnen ook best mijn darmen zijn, want ik heb al wat last van obstipatie..
Mooie testen Mootje! Ik ben met vlagen misselijk, moet heel veel plassen,heb super veel honger en m'n buik staat gespannen. Kan niet genoeg kwaaltjes hebben, heb er zo lang op gewacht ☺️
Hier gelukkig nog niet maar dat zal wel komen. De vorige 2 zwangerschappen heel veel boven de wc gehangen. Laatste zwangerschap zelfs pillen gekregen want het was niet normaal hoeveel ik moest overgeven! Ik heb nu nog niet zoveel kwaaltjes. Alleen hele zere tepels, erg moe en soms wat last van maagzuur.
Zie weer mooie testen voorbij komen. Ik ben wel misselijk maar gelukkig nog niet hoeven overgeven. Hoop ik ook te vermijden haha. Voor de rest moe moe moe. En af en toe steekjes bij mijn baarmoeder
Bij mij is het wisselend. Nog niet echt misselijk wel een vol gevoel. Borsten iets zwaarder en tepels iets gevoelig. Voor de rest alleen een wattenhoofd vooral s'middags en wat buikkrampen. De symptomen komen en gaan. Soms voel ik niets en dan denk ik is het echt wel zo!
Goedemiddag meiden, Mag ik ook op het overzicht? Ik ben zwanger van de 5e. Ons 4e kindje zijn we helaas verloren met 17 weken zwangerschap. Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 24 april 2017. Oh ja, ik ben nu nog 33 jaar, volgende maand wordt ik 34. Ik zal straks nog de testen proberen te uploaded maar dat moet vanaf mijn telefoon. Ik vind het super spannend allemaal weer. Vorige zwangerschap is onze droom zo keihard in duigen gevallen dat ik toch iets minder onbevangen blij kan zijn. Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Groeten Nene
Heftig nene een kindje verliezen is vreselijk. Maar ook een groot gezin. Krijg je ook opmerkingen of dat wel zo verstandig is etc. Ik ben zo ziekan van de misselijkheid en morgen ga ik de dokter bellen voor tabletjes tegen spugen. We zijn nog steeds op vakantie maar ik zal ook erg blij zijn als ik thuis ben ik mijn eigen omgeving en met mijn eigen spulletjes.
@Nene, Gefeliciteerd. Mooie duidelijke testen. Ik herken je gevoel. Ik hoop dat het echte genieten toch wel zal gaan komen. Hier waarschijnlijk ook pas na een goede 20 weken echo.
Mensen hebben altijd hun opmerkingen klaar. Ieder heeft het recht om te denken wat ze willen. Bedenk dat ze altijd vanuit hun eigen perspectief ergens naar kijken, dat respecteer ik. Degene die me echt kennen, vinden mij een 'oermoeke' en een groot gezin bij mij passen. Ik heb wel met mijn vierde zwangerschap veel opmerkingen gehad. Die zullen nu ook weer komen. Mijn zoon mag helaas niet lang bij ons blijven. Een week na de geboorte kwamen we er achter dat hij een ernstige aandoening heeft waarmee hij niet oud wordt. Vorige jaar waren we hem eigenlijk al kwijt maar onze sterke man heeft dat overleeft. Toen ik dus zwanger was van de vierde vroegen mensen of ik dat wel moest doen. Ik antwoordde dan steevast dat we er heel goed over nagedacht hadden en heel bewust voor een vierde kindje gingen. Nu met de vijfde zwangerschap is dat hetzelfde. Voor ons voelt/voelde ons gezin nog niet compleet en er is liefde in overvloed. Mijn kinderen hebben mij uitgezocht en ik ben er om hen te begeleiden in het leven. En ik ben apetrots dat ik er onderdeel van mag uitmaken en van ze mag leren. Ook van mijn overleden zoontje tijdens de zwangerschap en mijn ernstig zieke nog levende zoontje. Het is zwaar maar het weegt nog altijd op tegen de mooie levenslessen die zij mij geven.
@Mootje88 Dank je wel! Een zwangerschap is en blijft een wonder. Het genieten zal vast wel komen. Voor jou ook hoop ik.
Wat een heftig verhaal nene. Ik ben van mening dat een ander nooit kan oordelen over iemands situatie.. grote gezinnen zie je tegenwoordig ook gewoon een stuk minder dan vroeger dus dat is het denk ik ook wel.
Gefeliciteerd en welkom Nene! Heel heftig verhaal zeg.. als ik vragen mag: is de ziekte van je zoontje erfelijk?
Wat ontzettend mooi geschreven zeg!! Petje af hoor! En wat een pracht gezin zullen jullie hebben!! Het leven is idd zwaar maar heeft ook hele mooie momenten
Welkom Nene, mooi geschreven en een voorbeeld voor velen. Mooi om te lezen dat je zo krachtig in het leven staat ondanks de zware heftige gebeurtenissen die jullie meemaken. Volg je gevoel; al word dat een gezin met 10 kinderen. Heftig om je kindje met 17 weken te verliezen zeg. Ik snap dat je er nu minder onbevangen in staat. Hopelijk vliegen de weken voorbij en mogen we allemaal intens genieten.