Is er trouwens interesse om een fb groep te starten? Misschien is het al eens besproken hoor maar kon het niet terug vinden.. ik wil dan wel pas lid worden als ik een goed echo heb gehad.. maar misschien geldt dit voor meerdere?
Ik heb interesse in ook zo een fb groep. Had ik bij mijn vorige zs ook. Erg leuk. We praten nog steeds bijna dagelijks met mekaar over de kindjes die ondertussen anderhalf zijn. Echter, dan moet hij wel geheim zijn. Geen openbare of gesloten groep, echt een geheime groep. Op die manier ziet zeker niemand uit je vriendenlijst dat je lid bent geworden van een zs groep, dat je iets gepost hebt, gereageerd hebt op een post of foto,... handig als je het nieuws, geslacht, ... wil geheim houden nog
Ik wil dit groepje gerust oprichten en als jullie een privebericht sturen met een link naar jullie profiel bvb, en zegt hoe je profielfoto eruit ziet, kan ik je toevoegen. Natuurlijk ook begrip voor de dames die hier wensen te blijven, of slechts na de echo willen toegevoegd worden.
Hier geen zs testen meer in huis, dus "om het af te leren" maar een ovu test gedaan. Na enkele seconden.was hij al donkerder als de controle streep. Leuk leuk leuk Ruikt jullie plas ook zo sterk / zuur / .. ?
Goedemorgen dames, Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb horen. Maar ik heb alles wel gelezen. Wat een heftige verhalen lees ik! Zo zie je maar, een gezond kindje aan het einde van een zwangerschap is toch altijd weer een prachtig wondertje! Hier gaat alles nog steeds de goede kant op. Ik viel me steeds een beetje grieperig (ik weet niet meer precies wie het als tip gaf, maar de boullion helpt wel). Verder ben ik moe, heb ik rugpijn en ben ik soms een beetje misselijk. Hopelijk zaterdag een goede echo, en dat die goede echo de eerste van alleen maar goede echo's mag zijn!
FB groep vind ik leuk, maar pas na een goede echo! Goed om te horen dat alles goed lijkt te gaan MCR, spannend, nog 5 dagen!
Hallo dames!! We zijn weer terug na een ellenlange autoreis. Kwam geen eind aan haha. Uhm facebook.. Stomme vraag maar met anonieme groep dan weet je dus ook van elkaar wie wie is etc? Ben nogal gesteld op mn privacy hihi dus weet niet of ik dat zie zitten. Nou gisteravond.. Ik lekker slapen.. Wordt wakker en Had me toch krampen en steken.dacht echt van nou is het over. Ik naar de wc gestrompeld. Flink mn best gedaan zat ik gewoon verstopt haha. Na het wc bezoekje was het weer over. Echt weer iets voor mij
Idd je weet wel wie wie is, maar doordat iedereen in hetzelfde schuitje zit (bvb pril zwanger, nog even verborgen willen houden, geslacht geheim houden voor buitenwereld,...), vertrouw ik daarop dat we elkaars geheimpjes gewoon kunnen bewaren en dergelijke. Door de fb groep ben ik net meer gerustgesteld. Hier ben ik steeds op mijn hoede voor anonieme meelezers die de getypte verhalen of maniervan typen kunnen herkennen. In de fb groep wist ik vorige keer echt "ok deze dames zijn.allemaal safe. Niemand van hen ken ik persoonlijk en er kunnen.geen meelezers zijn want het staat niet publiek op internet zoals een forum." Hihi. Op den duur wordt het echt een hechte bende en iedereen respecteert elkaars privacy en zo. Hier alleen goede ervaringen.
Ik heb ook goede ervaringen met een fb groep! Niemand kan ook maar iets zien dat je lid bent van de groep. Ik heb nu nog contact met de dames toen ik zwanger was van mijn zoontje.
FB leuk! Maar wel pas na een goede termijnecho Er is (te) veel geschreven afgelopen dagen, maar heb toch mooie oplopende testen gezien! En krampen herkenbaar! Nene, wat een heftig verhaal heb je meid! Hier gisteren terug gekomen van een weekendje weg. Ondanks de misselijkheid heerlijke tijd gehad. Alleen helaas gisterenochtend wat bloedverlies. En mijn ervaring leert, dat dat hoe dan ook slecht nieuws is. Helaas.. Gelukkig is het maar bij 1x gebleven, maar dat was vorige zwangerschap ook zo, en toen bleek bij de termijn echo dat het hartje gestopt was. (nu zit ik nu wel veel vroeger) Maar ziekenhuis heb ik vanmorgen gebeld, en ik was nog niet uitgesproken, en ze zei al, "oh meisje toch, we gaan meteen een afspraak voor een vroege echo plannen, extra. en ik ga je ook niet vertellen dat het heel normaal is, gezien jou ervaringen, snap ik dat je daar weinig aangaat hebben". Heel erg fijn dat ze zo meeleven hoor. Poeh. dus morgenochtend de eerste echo, dan ben ik 6weken en 1dag. Zal nog wel te vroeg zijn voor een hartje, maar ze kunnen in ieder geval zien en meten of het allemaal klopt qua termijn. Toch wel weer heel erg spannend. Ondanks het bloedverlies, heb ik toch nog hoop dat het toch goed zit... vast heel naïef, maar hoop het echt zo.
Och nee toch pandavliegen. Ja, en dat normaal is, ik zou et zelf niet kunnen geloven tot dat ik een goede echo zou hebben. Ik ga heel hard voor je duimen dat je morgen een prachtige echo heb! Hoe laat heb je de echo?
Dag dames! Nene welkom en gefeliciteerd. Wel een ontzettend heftig verhaal maar heel mooi hoe je er in staat! Hier ook krampjes hier en daar en soms bang dat t mis gaat maar geloof dat het de 1e weken voor iedereen spannend en eigenlijk niet leuk is hopelijk snel voor iedereen een goede echo! Jeetje panda wat rot! Hopelijk morgenochtend positief nieuws!! Fb groep wil ik wel maar dan idd pas na een goede echo Vanmorgen nogmaals testje gedaan en gelukkig iets donkerder dan 2 dagen terug. Maar een echte knaltest is het niet.. Groetjes!
Panda wat shit zeg van het bloedverlies Hopelijk is er niks aan de hand en heb je een mooie echo morgen! 🍀
Wat schrikken Panda!! Hopelijk niks aan de hand en heb je een mooie echo met een mooi kloppend hartje! Ik duim voor je! x FB groepje lijkt me inderdaad ook leuk! Maar voor mij pas na 19 september