Hoi hoi, mag ik met jullie meekletsen? Ik heb PCO en vandaag een positieve test gehad😃😃 Ben 35 jaar en trotse mama van een 18 maanden oude dochter😃😃 20 september zouden we de eerste afspraak hebben voor de fertiliteit. Ik hoop zo dat het niet nodig is. En dat het geen valse test is...
Welkom en gefeliciteerd! Dit lijkt me zeker geen chemische zwangerschap, deze is heeel positief! (Vind die kv early altijd zo licht blijven, dus dan is dit wel knaller). Heb je enig idee wanneer je eisprong ongeveer was? Ik werd net gebeld door MvM, ze komt donderdag langs! Hopen dat die test knalt en ik kan beginnen...
Gefeliciteerd mooie test!! Hier mvm langs geweest. Was een echte mega knaltest dus kan volop gaan plassen! Mag tot 26 oktober geloof ik dus kan wel even vooruit! Ook een heerlijke deken gekregen! Het eerste echte kadootje hihi
Welkom en gefeliciteerd! Wat is je leeftijd, hoeveelste kindje en de uitgerekende datum? Dan kan ik je aan de lijst toevoegen?
@panda ik ga voor je duimen morgen. Wat spannend zeg... @junyor en loqka gefeliciteerd en welkom! @hinti wat een fijne bevestiging zo'n knaltest en super leuk al een cadeautje voor de kleine
Vandaag ook goed nieuws gekregen van de internist. Ik hoef niet te veranderen van medicatie voor mijn schildklier. (deze heb ik er volledig uit moeten laten halen) zag het niet zitten om misschien te moeten verhogen of te verlagen, voel me al niet top 😉