Ja zeker een geruststelling, we waren ook echt opgelucht. Na zoveel pech de afgelopen 4 jaar , hadden we het niet verwacht. Het blijft natuurlijk spannend (vorige keer stopte het hartje tussen de 8 en 9 weken) maar dit is gewoon een hele goede stap! En ik hoop zo, nu met de medicatie, dat dat net het benodigde zetje is! Heb me net ook meteen aangemeld bij MvM
Panda, wat fijn dat de echo goed is! Enorme geruststelling denk ik ofniet? Op naar de volgende. @moe, ik wordt moe wakker, blijf de hele dag moe en ga moe naar bed haha. @krampjes, in het begin gehad, nu niet meer. Evenals ontzettende rommelende darmen. @buik, ik ga hem ook niet lang verbergen ben ik bang. Mijn spijkerbroeken zitten ook echt niet meer fijn. Tot die tijd probeer ik het op mijn werk maar uit te zitten met leggings en maillots die ik hoog op kan trekken haha. Gelukkig heb ik nog een positiebroek van de eerste zwangerschap.
Wat grappig dat iedereen al zo last heeft van broeken!! Ik ben benieuwd als ik weer mag ga werken na de vakantie. Misschien dat ik dat dan ook roep. Nu nog lekker luchtige zomerkleding aan haha. Bij mij is in mei wel geconstateerd dat ik een gekantelde bm had. Dus naar achter ipv naar voren. Misschien dat ik daarom dat probleem ook nog niet heb
Moe ben ik vooral in de avond na het werken. M'n broek zit idd ook niet meer lekker. Ik ben benieuwd donderdag dan moet ik m'n trouwjurk gaan passen voor de eerste keer. Kijken hoe die nu zit haha. Maar goed dat er een torselet bestaat
Oh tof zeg! Over een maandje al! Dan mag je je trouwjurk nog wel een paar keer extra gaan passen Gefeliciteerd alvast!
Voor mij nog twee weken voor de eerste echo! Ik maak me zorgen. Heb het gevoel dat mijn symptomen afnemen. Mij wattige hoofd is minder en ook mijn borsten zijn minder gevoelig. Ben bang!
Super jellebelleke!! Ben benieuwd hoe de jurk zit haha! Tammydaan als je je zorgen maakt gewoon vk bellen hoor! Tegen mij zeiden ze tenminste dat het echt niet uitmaakt en beter x teveel bellen dan te weinig. Misschien mag je dan al eerder langskomen.
@ Panda Wat fijn om te lezen dat alles goed is. Weer een weekje verder. @ Tammydaan inderdaad gewoon even bellen naar de vk. Ik weet dat er zelfs avond's laat werd gebeld met dringende vragen. Was nooit een probleem. @ Facebook denk dat dit prima plan is zolang het inderdaad anoniem kan Nog een klein vraagje. Wat ik mij afvroeg waarom er meerder zwangerschapstesten worden gedaan. Ik heb er 1 van de kruitvat en de CB digitale test gedaan en daarna gestopt met testen merkt aan mijn lijf wel voldoende om te weten dat het zover was. Nou heb ik geen ervaring hierin maar even vraagje waarom kijken of de test oploopt een streep is toch een streep? Of zit ik er naast? Ik heb veel last van krampen, hoofdpijn, mega opgezette buik (ben al begonnen met een zwangerschaps broek) s'nachts slecht slapen en af en toe misselijk. Ik neem aan dat het er allemaal bij hoort.. we tellen de weekjes af naar de echo nog 3 weken...
Kodey, Ik heb op vandaag geen symptomen. Een streep die donkerder wordt geef je. Toch een beetje geruststelling dat je hcg stijgt en dat het frummeltje groeit. Als de streep lichter wordt is het meestal geen goed nieuws. Opgelet rond 6w is het hcg soms zo hoog dat je de streep op de test niet altijd meer mag vertrouwen.
Misschien moeten we nog maat even genieten van de geen kwaaltjes hebben. Voor je het weet hang je 20 weken boven de pot haha
@ Fee89 Dankjewel dat wist ik niet. Dacht dat is duidelijk gewoon zwanger klaar wacht de rest wel af..... Dat was wel een handig iets geweest om van te voren te weten maar ja alles de eerste keer en zo leer je weer wat bij Als ik kijk naar wat mijn lijf doet ga ik er vanuit dat het goed zit. Nu wordt die echo extra spannend.
Dag dames! Blijft toch onzeker die eerste weken he? Pff.. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt voor de 1e afspraak bij de verloskundige: 20 september. Hoe kan het trouwens dat sommigen zo vroeg al een echo hebben en een afspraak? Tijdens 1e afspraak vk krijg je toch pas de echo papieren mee? Snap wel dat er een aantal om medische redenen vroeg een echo krijgen uiteraard! Was gewoon benieuwd Groetjes!
Ik idd omdat ik via icsi zwanger ben geworden. Krijg je eerder een echo. Dit gebeurd dan ook in het ziekenhuis. Waarschijnlijk blijf ik daarna ook nog bij de gynaecoloog omdat ik geen schildklier meer heb