ik ben echt te onhandig met fb , durf dat ook echt niet aan. Wat Monet zegt zou mij ook kunnen gebeuren haha. Hoop dat iedereen de echo s hier ook gaan delen! Het blijft voorlopig toch nog spannend.
Meiden, ik heb sinds gisteravond bloedverlies, lichte krampen (vooral bovenbeenkrampen waarvan ik gisteren nog zo graag wilde dat het bandenpijn was) en ik voel me niet meer zo zwanger. Borsten zijn nog wel harder, tepels zijn totaal gevoelloos, buik is platter... misselijkheid ben ik nog niet achter, gisteren nog wel wat flinke vlagen gehad. Vandaag de vk bellen en ik hoop op een snelle echo, maar eigenlijk voel ik dat het echt niet goed zit en zou het me verbazen als anders blijkt
Op Jootje. Ik hoop dat het goed zit en duim met je mee. Je kunt je vk nu ook al bellen. Ze zijn 24 u per dag bereikbaar. Ik voel mij behoorlijk zoek van deze misselijkheid en nu net weer gespuugd. Het is wel een duidelijke symptoom maar wel een zeer vervelende. Gelukkig helpt het tabletje gedurende dag. Fb ik wacht tot eerste echo en dan meld ik mij aan.
@Jootje009, dat meen je toch niet Ik duim voor je, en hopelijk ben je mis, en is het wel niks, ik hoop dat alles in orde is!
Oww neee, ik hoop dat je straks alsnog een goede echo hebt! Lijkt me wel dat je direct terecht kan. Ik ga voor je duimen.
Och jootje, wat vreselijk schrikken! Ik hoop dat je snel een echo mag en dat get goed komt! We denken volgens mij allemaal aan je! Dikke knuffel
Wat schrikken Jootje hopelijk mag je snel langs komen voor een echo en is er niks aan de hand 🍀
Niet veel, en bruin. Maar precies hoe het begon de vorige keer ik heb aan het begin van de avond een echo gelukkig, ik hoop ik hoop ik hoop... we gaan het zien. Wel fijn dat jouw bloedverlies gestopt is MCR!
Ja zo begon het bij mij toen ook en toen een dag later echt rood bloed.. maar het kan ook hierbij blijven he meis en het hoeft niks te betekenen... moed houden! Kon je niet eerder terecht vandaag? Sterkte vandaag.. ik ga duimen voor je