Dankje mcr!! En top demade!! Ik stop voorlopig ook heb nog 1 digitale, misschien volgende week woensdag nog! Haha maar aan de andere kant kan die alleen maar ongerust maken, zal dan ook net op randje qua 2-3 / 3+ zitten. Ik kijk wel, voorlopig stop ik ff met testen. Whaaaaaaa ik ben zwanger!!
Jaa als CB het zegt kun je het maar beter geloven!! Die kv test van je is een echte knaller ook, die kan niet donkerder! Gefeliciteerd! Zo een goed begin van de dag! En weer een dag dichter bij de echo haha.
Allemaal mooie testjes!! Zo leuk! Zo ff bellen voor de echo, en dan de weken tot aan de echo doorkomen
Hoi meiden, ik hoor niet thuis in dit topic, maar wil jullie even allemaal feliciteren en in het bijzonder Pandavliegen. Meid ik ken je nog van het oktobertopic en ken je geschiedenis. Wat fantastisch om te lezen dat je weer zwanger bent! Geniet van jullie zwangerschap allemaal!
Ja besef me nu opeens dat het vandaag pas 14 dpo is. Ik dacht vanmorgen eigenlijk dat nod vandaag was. Maar goed die ene dag maakt ook niet echt uit. Voel me vandaag wel hondsberoerd, maar goed zolang de baby maar blijft plakken en gezond is ben ik met alle liefde beroerd
Nee wacht correctie, volgens mij is het wel mn nod vandaag. Whahaha ik kan nu al niet meer normaal denken. Ik heb meteen ff mn banner aangepast. Maar ben dan de 19 uitgerekend ipv de 20ste, volgens mn eigen berekening dan he
Je banner zegt 3w6d, maar deze verspringt op het moment dat je het aangemaakt hebt, dus dat kan ook 's middags of 's avonds pas zijn. Eigenlijk heel onhandig!
Dankjewel Julia!!!! Hier 31/8 eerste echo! Nog 3 weken! Maar als ik het niet trek mag ik over 2 weken al komen zei het ziekenhuis! Maar ga zelf ook liever met 7 weken pas. Mooie testen mcr!!
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (1) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (1) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20 april (2) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje 21 april (0) 22 april (0) 23 april (0) 24 april (0) 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (0) Totaal: 6 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 06 || Fightforit (Bo) - 15:00 uur - Eerste echo 07 || jootje009 - 18:20 uur - Eerste echo 08 || Demade - 16:00 uur - Eerste echo 12 || jootje009 - 19:00 uur - Intake vk 28 || Demade - 19:00 uur - Termijnecho Oktober
Wat een mooie testen allemaal! Ik ga zometeen ook nog maar even 1 doen. @pandavliegen, snap wel dat je niet eerder dan 7 weken wil..anders is er toch een grotere kans dat er nog geen kloppend hartje te zien is. Ikzelf wil ook graag met 7 weken, hopelijk snapt het zh dat.
Ohh lekker snel al zeg! Nouja, eigenlijk ook nog ver weg. Ja ik wilde ook pas met 7 wk, toch een grotere kans op een mooi hartje. Vk stelde overigens zelf 7 wk voor, alleen ik geloof dat ze niet echt kan rekenen. Ze zei dat ik met 7 september 7w3d zou zijn, maar ben dan echt een week verder (of ik ben zelf in de war). Oh well, 1 week extra wachten maar dan als het goed is wel een extra mooie echo