Wat fijn tomnaat!! Als het goed is mogen we dan tegelijk voor termijn. Ik krijg afspraak nog door. Florenthe en jootje, hopelijk is gewoon alles in orde. Blijft toch spannend denk ik. Echt zo stom.. Van de week goede echo gehad en zo maar voel me echt nog steeds helemaal niet zwanger. Ben nu wel wat moe maar niet dat ik echt mn bed op wil zoeken. Volgens mij is het nog steeds niet doorgedrongen. Misschien met de termijn dan als het echt op een kindje lijkt haha. Vind het wel een heel raar idee.. Eerst ben je maanden bezig om te zwanger te worden en dan ben je zwanger en dan heb je geen roze wolk gevoel. Vind het echt jammer maar ook geen idee wat ik kan doen dat ik het wel krijg
@Florenthe en jootje, hopelijk is alles gewoon in orde. @Oepsie, welkom hier Hier ben ik nog steeds moe, duizelig bij rechtstaan, en gevoelige tepels.. Nu sinds een uurtje ook wat steken in de buik enz.. Maak me er wel wat zorgen over, maar komt meer voor he, dus hopelijk is het niks..
Ik hoop het echt! Waarschijnlijk denk ik in begin van groeien nog van jeetje wordt dik haha. Zal vast wel goedkomen dat weet ik zeker. Had het denk ik gewoon anders voorgesteld of zo. Of te hoge verwachtingen dat kan ook hihi
Tonmaat fijn dat het goed was! Lekker genieten! Jootje Brrr schrikken zeg! Begin van de week deed ik een CB en gaf nog 2-3 aan. Ik schrok dus heb gisteren kv2v5 gehaald! Vanmorgen gedaan en test streep is nog steeds niet even donker als de controle streep! Pff weet dat ik mezelf zo gek maak, maar ben zo onzeker!
Hoi meiden, ik zou me ook graag aan willen melden hier Ik las al even mee, maar durfde het nog niet aan te reageren tot de eerste echo Hagedisje - 1e kindje (leeftijd wil ik even voor mezelf houden tot fam en vrienden het weten) Uitgerekende datum 19-04-2017 Net een prachtig kloppend hartje gezien, heel bijzonder Termijn was echt precies wat het moest zijn en ons kleintje is nu 1 cm.
Ik heb ook nog steeds niet het gevoel dat ik zwanger ben. Behalve dan moe zijn. Die roze wolk komt nog wel ben ik vast van overtuigd.
Lieverd, Misschien anders even je huisarts bellen dat je ongerust bent over de stijging van je hcg. Dan vragen of je twee keer bloed mag prikken met 3 dagen er tussen. Dan kan je veel beter zien of je een goede stijging hebt en of t bij je huidige termijn past.
♡ April ♡ 16 april (4) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (2) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (6) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (2) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29 april (4) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje 30 april (2) ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje 1 mei (1) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje Totaal: 35 Sterretje: Junyor jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ September 01 || aaRoorda - Eerste echo 02 || Citroentje24 - Eerste echo 02 || Druifi - Termijnecho 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 05 || Maani - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 06 || JennyB - Eerste echo 06 || Mootje88 -Eerste echo 07 || jootje009 - Tweede echo 07 || Florente - Echo controle 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 12 || Mosine - Eerste echo 12 || Fee89 - Eerste echo 13 || Goodlife - Eerste echo 14 || Mootje88 - Tweede echo 15 || NieuwWolkje - Eerste echo 16 || Roosie91 - Eerste echo 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 19 || Livoli - Eerste echo 19 || Tomnaat - Termijnecho 20 || Noortje15 - Intake VK 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 03 || Livoli - Intake VK 03 || Maani - Nipt test (incl geslachtbep. via bloed) 05 || MCR - Nipt test (incl geslachtbep) 06 || Mosine - Termijnecho
Welkom hagedisje en gefeliciteerd! Ik heb je aan de lijst toegevoegd! En super mooie echo! Heerlijk die fotos! Ik blijf t zeggen
Welkom Hagedisje, gefeliciteerd! Wat een mooie echo Hebben jullie al gepland wanneer jullie het aan familie en vrienden gaan vertellen?
Mijn bloedverlies is niet meer teruggekomen sinds vanochtend, wel VK gebeld om even advies te vragen en zij zei dat het klonk als een adertje en als er wat verandert dat ik weer moet bellen (eigenlijk wat ik ook dacht maar ik wilde het wel graag van haar horen). Fingers crossed dat ik niet hoef te bellen, dat kan mijn hart niet aan! Nu wel lichte krampen maar dat heb ik eigenlijk al de hele week op en af. Maar even afwachten, maar ben niet geheel negatief sowieso staat er over 6 dagen een echo gepland.
Top! Gefeliciteerd! Al die mooie berichten die voorbij komen maken me nog zenuwachtiger voor volgende week donderdag
Tomnaat, super van je goede echo! Hagedisje welkom meid, ook heel mooi een kloppend hartje! Jootje zoiets is altijd schrikken, gelukkig alleen bij vanmorgen gebleven. Ik duim dat alles goed zit. Hier echt ziek, keelpijn, overgeven, hoofdpijn.. Duik zo lekker me bed in.. Als die dochter van mij wilt slapen, want die is haar hele kamer nog aan het verbouwen!