16 t/m 30 april 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jootje009, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat goed! En wat vroeg, is er een speciale reden waarom je zo vroeg een echo krijgt?

2. Citroentje24

Citroentje24 Actief lid

23 jun 2016
    258
    0
    16
    Onderste lijkt ieetsje donkerder, maar die kv van gisteren is natuurlijk ook helemaal uitgedroogt, dan worden ze iets lichter.. maar heb die onderste (sensitest) ook niet met de 1e maar 2e urine gedaan zonet, doe morgen wel weer 1 met de 1e urine 😅 Eigenlijk is het natuurlijk beter om alleen maar met dezelfde testen te testen denk ik.

Bijgevoegde bestanden:

3. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad vroeg. Ik heb twee miskramen achter de rug, vandaar dat er ook een vitaliteitsecho wordt gedaan.

4. Citroentje24

Citroentje24 Actief lid

23 jun 2016
    258
    0
    16
    ♡ April ♡

16 april (2)
    ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje
    ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje

17 april (1)
    ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje

18 april (0)

19 april (1)
    ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje

20 april (2)
    ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje
    ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje

21 april (0)

22 april (0)

23 april (0)

24 april (0)

25 april (0)

26 april (0)

27 april (0)

28 april (0)

29 april (0)

30 april (0)

Totaal: 6

jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend

♡ Afspraken ♡

Augustus
    27 || MCR - Eerste echo
    31 || pandavliegen - Eerste echo

September
    02 || Citroentje24 - Eerste echo
    06 || Fightforit (Bo) - 15:00 uur - Eerste echo
    07 || jootje009 - 18:20 uur - Eerste echo
    08 || Demade - 16:00 uur - Eerste echo
    12 || jootje009 - 19:00 uur - Intake vk
    28 || Demade - 19:00 uur - Termijnecho

Oktober

5. Citroentje24

Citroentje24 Actief lid

23 jun 2016
    258
    0
    16
    Ik heb de lijst even bijgewerkt, want ik heb net gebeld en mag 2 sept. voor een echo! Nu komt het eeuwenlange wachten 🍀

6. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Allemaal mooie testen dames!

Nu het lange lange wachten op de echo... Is het al september? 😉

7. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik kom voorzichtig kijken. Als ik me niet vergis ben ik 24 april uitgerekend van ons 2de kindje.. Dat is 4 dagen nadat we 5 jaar getrouwd zijn dus dat is een prachtig cadeau.
    Vanmorgen de test gedaan en hij is nog lichtjes. Zondag is mijn NOD dus ik ga morgen ook nog een testje doen en dan kokend weekend nog een keer. Hopelijk gaat het oplopen.

8. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Heb je toevallig een foto van de test? Ik vind het leuk om positieve testen voorbij zien te komen

9. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Mosine!
    Hoe voelt iedereen zich vandaag? Ik voel me alsof het zondag 16 uur is na een de avond daarvoor veel teveel gedronken te hebben. Blehh!

10. Citroentje24

Citroentje24 Actief lid

23 jun 2016
    258
    0
    16
    Gefeliciteerd Mosine!! 🎉

Hier niet zoveel symptomen..soms eens een krampje oid en 's ochtends heel licht misselijk, maar dat was ik ook wel eens toen ik nog niet zwanger was dus of dat nu door de zs is weet ik niet.

11. MCR

MCR Actief lid

26 sep 2013
    278
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb af en toe krampjes en heb last van mn onderrug. Verder moe, het gevoel wat grieperig te zijn en wat emotioneel. Ik kon net aan tafel bijna huilen omdat ik dacht dat mijn man de laatste gehaktbal had gepakt. Bleek niet zo te zijn, maar ik wilde er nog steeds om huilen :).

12. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Hier sinds gisteren constant misselijk! Maakt niet uit of ik wel of niet wat eet. Erg vervelend! Maar het is voor een goed doel....

13. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Gefeliciteerd Mosine!

Hier vandaag flink last van mijn darmen. Ze rommelen en doen, en m'n buik is echt opgeblazen. Verder last van een lage bloeddruk, dus moet goed op m'n eten letten. (dat algehele grieperig gevoel, komt bij mij daarvan, dus MCR, misschien een bouillon proberen!)

En ook wat onderrug pijn. En mijn borsten beginnen steeds gevoeliger te worden, heel langzaam!

Maar weet van de vorige keer dat het elke dag op en af en anders is :D

14. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil wel een foto uploaded maareh....Hoe doe je dat? Het is heel vaag te zien op de foto.

Net nog even een test van de kruidvat gedaan (kan de hele dag wel testen😆) en die is iets duidelijker dan die van vanmorgen terwijl mijn urine nu behoorlijk licht was. Je zou zeggen dat de hcg aan het oplopen is of kun je dat niet zo snel zien?

15. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je op 'plaats reactie' klikt kan je onder 'overige opties (iets naar beneden scrollen) op 'beheer bijlagen' klikken en op die pagina kan je een foto uploaden.

Ik heb wel eens gelezen dat sommige meiden s avonds betere testen hebben, en andere juist s ochtends. Ik heb ggeen flauw idee wat de theorie daarachter is :D

16. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pandavliegen, even terugkomen op je MMM wat ik op je blog las hè... Zit je nou eigenlijk aan medicijnen nu om de zwangerschap in stand te houden?

17. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Nee.. in Nederland doen ze dat nog niet.. :( ze hebben pas net bewezen dat de mutatie en miskramen verband hebben, en de meeste gyn's hebben die onderzoeken nog niet eens gelezen! :x

Maar ik heb volgende week een afspraak met de research verpleegkundige van een arts in het AMC (zij begeleid het onderzoek in onze buurt) en dan ga ik wel meedoen aan een onderzoek, alleen wordt ik dus geloot, of ik wel of geen medicatie krijg.

Maar het kan ook zonder medicatie goed gaan hoor, heb alleen een verhoogde kans op miskramen. En omdat we er nog maar 2 hebben gehad, kan het net zo goed pech zijn geweest.

En als het weer niet goed mag gaan, gaan we in oktober naar België, daar zijn ze wat verder en kunnen ze ons waarschijnlijk wel helpen.

Maar we hopen nu vooral dat het goed gaat, en daarnaast hoop ik stiekem een beetje dat ik in de medicijnen groep geloot wordt, maar dat hoor ik volgende week als het goed is.

De eerste keer begon het bloedverlies op 5+1 en ging het daarna mis tussen 5+4-6w. Dus volgende week een spannende week weer!

18. Mosine

Mosine Lid

24 mrt 2013
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik nu de juiste foto heb gekozen. Het is in elk geval op de foto echt turen.

Bijgevoegde bestanden:

19. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel spannend! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat!!

Bij mij verdwenen met 5w+3d de verschijnselen, bruinverlies met 5w+5d en rood verlies met 6w+0d. Dus ik denk dat het ook vroeg in week 5 mis is gegaan, over een dag of 3 dus. Brrr zo spannend.

20. jootje009

jootje009 Actief lid

3 mei 2016
    382
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie 'm! Hopen dat het mooi oploopt!

Deel Deze Pagina