Welkom nieuwe dames en mooie echo's voorbij zien komen!! Citroentje van mij krijg je geen foto want mijn buik is nog plat haha Wel ontzettende rommelende darmen (voelt soms net of de baby al trapt 😂 hihi) kan niet wachten tot het zo ver is dat ik de beeb voel.. nog even geduld Andere dames al darmenbuikjes??
Ja dat wel! Laatste keer is ook meer dan een week geleden Hij is wel heel donker hoor! Maar nog nét niet zoals de controle streep! Maar ik vond dat mijn testen sowieso pas om de 2 a 3 dagen oplopen i.p.v. om de dag! Dus ik wacht nog af! Heb nog steeds hetzelfde opgeblazen gevoel als in het begin Hagedisje welkom en gefeliciteerd! Foto heb ik niet, maar heb wel echt een darmenbuikje, het floept er een beetje uit haha!
Ik heb ook nog geen foto gemaakt. Mn buik is wel opgezet. Ben benieuwd hoe lang ik mn broeken nog dicht krijg.
Mijn buik is geen foto waardig hoor. Hij is wel opgezet maar dat is gewoon vet wat ik er nooit meer af heb gekregen. Als ik zou zeggen dat ik 18 weken zwanger was zouden mensen het ook geloven denk ik
Idemmmm Ik heb een buik gewoon doordat ik geen fut heb om hem in te houden, wat ik normaal wel doe... Hierdoor lijk ik 15w zwanger Als er collega's in de buurt zijn trek ik hem toch wat in, voor de rest heb ik maar een vetbuik ...
Welkom nieuwe dames, mooie echo zien verschijnen ook! Hier vandaag op het werk er toch aan moeten geloven en gaan kotsen rond 10u. Kon het niet meer uithouden (al misselijk sinds 6u). Had ook niks mee om tussendoor te eten. Toch het patroon gevolgd van vorige zs, waar ik 1 dag later ben beginnen kotsen dan nu. Bah! Nu al geen zin om morgen wakker te worden ... Ondertussen naar de winkel wat droge koeken gaan halen, spuitwater en tomatensoep met balletjes. Hoop zo de ochtend beter door te komen morgen op het werk Lege maag met enkel water en thee was geen aanrader.
Wat een leuke reacties Bedankt voor het toevoegen Maani @jootje009: we hebben het al aan een aantal familieleden en vrienden verteld, hele leuke reacties gehad, vooral omdat het bij ons enige tijd heeft geduurd. En schrikken van het bloedverlies! Je leest veel dat er een adertje kan springen, maar het is toch schrikken. Gelukkig al snel weer een echo! @Anneke: beterschap! @Citroentje: om nu een foto van m'n opgeblazen buik te schowen @Fee: dat is wel naar op je werk Hier verder af en toe wat kwaaltjes. Ene dag wat meer dan de andere dag en soms wisselen ze elkaar ook wat af. En die wc he ... iedere nacht een paar keer eruit Nu morgen eens contact opnemen met de gyn om een vervolgafspraak te maken voor de termijnecho.
Wow wat wordt er lekker veel gekletst. Iedere keer ben ik bijgelezen en heb ik geen puf om te reageren. Erg leuk dat er zoveel meiden zich hebben aangemeld en om alles van iedereen te volgen. Gefeliciteerd voor de nieuwe meiden! Mooie echo's gezien en ook wat heftige momenten voor sommigen. @facebook: ik heb bewust geen facebook dus moet het alleen met ZP doen @darmbuik foto: alleen maar een losse buik zoals mijn dochter zegt @kwaaltjes: lekker misselijk en heel moe. Nu wel een reden voor extra vermoeidheid want ik heb een borstontsteking . Ik dacht eerst dat mijn borsten wat gingen opzetten en al aan het voorbereiden waren maar na een paar dagen helemaal rood gloeiend en heel pijnlijk. Hoop dat de antibiotica snel aanslaat anders moet ik zaterdag de huisartsenpost bellen, zei de huisarts. @afspraken: 9 september vroege echo, 13 september verloskundige. Wil iemand de afspraken toevoegen aan het overzicht? @delen: als ik een goede echo heb, ga ik mijn naaste familie en vriendinnen inlichten. Erg spannend omdat mijn schoonzusje gelijk met mijn doodgeboren zoontje een vroege miskraam heeft gehad en heel graag zwanger wil worden, maar afgelopen zondag nog aan de wijn zat.
Goedemorgen dames.. Kwaaltjes:Hier erg moe, erg gevoelige tepels, duizelig.. Geen eetlust in de ochtend.. En, ik vind dit het ergste, ik loop mega ambetant.. Kan niks verdragen, heb geen geduld.. Tegenover mijn zoontje doe ik echt mijn best om wat meer te verdragen, maar hij heeft toch wel wat moeite met luisteren en een grote mond, ben gisteren es uit mijn sloffen geschoten en heb zelfs effe geroepen Ook tegenover mn man kan ik niks meer verdragen, gisteren gewoon zonder iets te zeggen naar boven gegaan om te slapen zonder dat hij het wist.. (Hij was de kippen in hun nachthok gaan doen) Maar ja, wat wil je, hij gaat eerst gaan voetballen, hij zegt ik ga rond 20u30 al thuis zijn, dan ben ik nog wat bij jou.. Komt hij thuis en doet hij meteen de laptop open om naar de voetbal te kijken.. Tja, dan was het wel eerder voor de voetbal dat hij naar huis kwam hoor :x Nog meer meiden last van dat humeurig lopen? Straks naar de dokter om mijn bloed nog es laten te controleren voor de HCG, ben benieuwd Groetjes
Hoe gaat het nu jootje? Hier is de misselijkheid redelijk over, als ik gewoon op tijd kleine dingen eet. en niet teveel eet Vind de wisselende kwaaltjes wel eng hoor, al weet ik dat het erbij hoort Voel me, als ik goed geslapen heb, 's ochtends over het algemeen ook wel stuk beter dan s middags/ s avonds. Dan kickt de vermoeidheid er echt in. NieuwWolkje, oh dat is vervelend van je humeur. Ik ben wel iets sneller prikkelbaar maar niet echt noemenswaardig. Zal je man het zwaar krijgen komende tijd Ik heb niet zo een moeite met het voorbeeld wat jij beschrijft, maar wel heel rot dat jij het vervelend vind!! Nene, oh wat naar een borstontsteking!! Hoe kom je daar aan joh? Hopelijk slaat de antibiotica goed aan! Hagedisje, welkom! Fee89, vervelend van je misselijkheid! Goed blijven eten zover dat kan! Lege maag maakt in mijn geval de misselijkheid alleen maar erger. @darmenbuikje: Flink aanwezig, geen van mijn broeken gaan meer dicht, ook niet met elastiekje, dus nu maar een riem er om heen maar er komt geen foto van hoor haha. Doe nu vooral mijn best hem te verbergen.
♡ April ♡ 16 april (4) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (2) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (6) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (2) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29 april (4) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje 30 april (2) ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje 1 mei (1) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje Totaal: 35 Sterretje: Junyor jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ September 02 || Citroentje24 - Eerste echo 02 || Druifi - Termijnecho 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 05 || Maani - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 06 || JennyB - Eerste echo 06 || Mootje88 -Eerste echo 07 || jootje009 - Tweede echo 07 || Florente - Echo controle 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 09 || NeNe - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 12 || Mosine - Eerste echo 12 || Fee89 - Eerste echo 13 || Goodlife - Eerste echo 13 || NeNe || afspraak VK 14 || Mootje88 - Tweede echo 15 || NieuwWolkje - Eerste echo 16 || Roosie91 - Eerste echo 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 19 || Livoli - Eerste echo 19 || Tomnaat - Termijnecho 20 || Noortje15 - Intake VK 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 28 || Demade - Termijnecho Oktober 03 || Livoli - Intake VK 03 || Maani - Nipt test (incl geslachtbep. via bloed) 05 || MCR - Nipt test (incl geslachtbep) 06 || Mosine - Termijnecho
NeNe, je afspraken heb ik aan de lijst toegevoegd 😘 Citroentje en Druifi, succes vandaag! NieuwWolkje, succes met hcg prikken. Hopen op een mooie uitslag! 👍 aaRoorda, hoe was je echo gisteren? Jootje, hopelijk gaat alles goed en geen bloeding meer gehad?
Hey dames!! Wat heeft iedereen vervelende klachten! Hier echt niks noppes nada.. Geen slecht humeur? Geen strakke broeken, Geen darmenbuik, geen verminderde eetlust, geen mega honger, niet misselijk. Alleen beetje gaar. Na het avondeten ben ik niet actief meer haha. Maar moet zeggen dat dat voor mij niet heel ongewoon is. Mn borsten zijn steviger en soms prikt het een beetje maar niet echt als vervelend te ervaren. Tis dat we al een goede echo hebben gehad anders zou ik me echt zorgen maken.. Hoop dat bij jullie de vervelende dingetjes allemaal snel verdwijnen!!
Maani als het goed is hoor ik vandaag wanneer termijnecho plaatsvindt. Hebben beetje vervelend schema rond de 10 tot 12 weken zodat we bijna niet gepland krijgen.. Dus ze gingen even kijken wat ze konden doen
Hinti, is goed mop. Wat betreft het geen symptomen hebben.. ik had dat bij m'n eerste zwschap ook hoor!! Totaal geen klachten of symptomen. Dat kwam bij mij pas in t laatste trimester. Dubbel en dwars. Ik kreeg ook heel laat pas een buikje, waardoor ik zelfs vragen kreeg of hij wel goed groeide etc. Pas bij 25 weken kon je aan mij zien dat ik zwanger was. Daarvoor leek t meer alsof ik net gegeten had. Een soort opgezet buikje. Mijn baarmoeder ligt wat meer naar achteren gekanteld, waardoor t dus wat dieper ligt en t buikje wat later pas naar buiten popt. Dit keer ook niet misselijk, maar wel echt onwijssss moeoeoeoeoe! En ook emotioneler. 🙈 en gigantische tietuh.. 😳