Tammydaam hier vandaag ook. Ook erg maagzuur en idee dat mn darmen een nieuwe locatie aan het zoeken zijn. Ff liggen en glas water dan gaat het wel weer Speciale manier niet echt. Heb boekjes gekocht opa voor beginners en oma voor beginners haha. Die zijn wel echt erg leuk. Misschien dat ik een koffertje maken met eerste hulp bij logeren of zo
Dag dames! Hier ineens extreme opgezette buik en last van mijn darmen.. Lijk wel 18 weken zwanger haha Pff blij als ik zo in mijn bed lig Nog geen last van maagzuur gelukkig. Spannend dames alle echo's die komen gaan! Ik moet nog een aantal weekjes geduld hebben. Onze ouders weten het al en mijn oudste zus. De rest van de familie vertellen we het denk ik rond de 8/9 weken. Vrienden pas na een goede echo. Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen dames. Gisteren vroeg in mijn bed gekropen, was een lastige dag. Hier een foto van de CB testen, en nu stop ik met testen, 15 september echo De bovenste was op 20 aug, middelste 27 aug, en onderste vandaag. Groetjes
Spannend de echo's maandag! Wij mogen dinsdag weer, spannend! Maar kom de dagen gelukkig goed door, vooral slapend gister Tammydaan, herken het niet, maar bovenbeen heb ik sinds vannacht wel veel kramp in, aan de rechterkant vanuit m'n bil ofzo, heel apart. en als m'n liezen soms zeer doen trekt dat ook wel door naar m'n bovenbeen. Gisteren hadden m'n darmen een verhuisdagje geloof ik , de hele dag gerommel, maar nu voelt het wel weer rustiger. Maani: heb je dan alleen op zondag vrij? Nieuwwolkje: mooie testen! Noortje: opgezette buik herken ik! Pas geen enkele broek meer en heb gisteren zelfs voor het eerst deze zwangerschap een positiebroek gedragen. Wat ene verademing. Hinti: klinkt leuk hoor om zo te vertellen! @vertellen, familie en dichtbij vrienden weten het al, de rest komt wel na een goede nipt
NieuwWolkje, mooie testen! PandaVliegen, haha nee dat zou niet best zijn alleen op zondag vrij. Voorheen wel, werkte ik 6 dagen. Maar sinds m'n zoontje er is, (die is inmiddels 2 jaar) werk ik 3 dagen buiten de deur en 1 dag vanuit huis (om m'n boekhouding bij te werken). Dan kan ik er ook gewoon voor mn zoontje zijn. Dus 4 dagen in de week chill ik met mn beste maatje!! Oftewel m'n zoon. Mijn weekend is zondag en maandag ☺️ Woensdags boekhouddag, maar genoeg tijd voor de kleine en donderdags ook vrij! Dus dinsdag weer werken. M'n man heeft een 9-5 job ma tm vr, dus hij chillt op zaterdags met hem 👍😉
Goeiemorgen meiden Wij mogen maandag al om 10 uur! Mooie testen nieuw wolkje!! Opgezette buik lijkt.hier iets minder, maar heb dan ook erg weinig kunnen eten de afgelopen dagen. Per broek verschilt of ik m nog aan kan.. Ben nog steeds erg misselijk, Goede verdeling zo maani van het werk! Als straks de 2e er is en onze dochter naar.school gaat, ga ik.ook.eens kijken naar andere tijden ipv 4 middagen
Ik vond dat de vermoeidheid na 12 weken minder werd. Het voelt nu alsof ik elke dag aan het slaapwandelen ben
Wat leuk dat veel van jullie morgen een echo hebben, spannende dag! Ik heb hem dinsdag om 17.00 uur. Nog meer meiden dinsdag een echo?? De laatste 2 dagen begin ik me toch wel een beetje zwanger te voelen. Erg opgezette buik, gevoelige boobies, heel erg moe, smaak verandert iets en vannacht ben ik er wel 4 keer uit geweest om te plassen!
♡ April ♡ 16 april (4) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje ♡ NieuwWolkje - 28 jaar - 2e kindje 17 april (3) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje ♥ ♡ aaRoorda - 32 jaar - 4e kindje ♡ Kodey - 27 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (2) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hagedisje - .. jaar - 1e kindje ♥ 20 april (4) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ ♡ Hinti - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♡ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21 april (2) ♡ Annah82 - .. jaar - 2e kindje ♡ Tomnaat - 35 jaar - 5e kindje 22 april (4) ♡ Loetje85 - ... jaar - 2e kindje ♡ Tammydaan - .. jaar - 2e kindje ♡ JennyB - 33 jaar - 3e kindje ♡ Rhea90 - 26 jaar - 3e kindje (1*) ♥ 23 april (1) ♡ AMO - 27 jaar - 2e kindje 24 april (6) ♡ Mosine - 32 jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje ♡ Annekeruiter85 - 31 jaar - 2e kindje ♡ Noortje15 - 29 jaar - 3e kindje ♡ Nene - 34 jaar - 5e kindje ♡ Oepsie - 34 jaar - 3e kindje ♡ Druifi - 26 jaar - 2e kindje ♥ 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (2) ♡ Livoli - 28 jaar - 1e kindje ♡ Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29 april (4) ♡ Maani - 34 jaar - 2e kindje ♡ Fee89 - 27 jaar - 2e kindje ♡ Monet - 26 jaar - 2e kindje ♡ Florenthe - 42 jaar - 4e kindje 30 april (2) ♡ Goodlife - 34 jaar - 2e kindje ♡ Mootje88 - 27 jaar - 2e kindje 1 mei (1) ♡ Roosie - 24 jaar - 2e kindje Totaal: 35 Sterretje: Junyor jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ September 05 || Annekeruiter85 - Eerste echo 05 || Allerliefste1 - Eerste echo 05 || Jelliebellieke - Eerste echo 05 || Maani - Eerste echo 06 || Fightforit (Bo) - Eerste echo 06 || JennyB - Eerste echo 06 || Mootje88 -Eerste echo 06 || Pandavliegen - Controle echo 06 || MCR - Tweede echo 07 || jootje009 - Tweede echo 07 || Florente - Echo controle 07 || Pandavliegen - Intake VK 08 || Demade - Eerste echo 08 || Tammydaan - Eerste echo 09 || NeNe - Eerste echo 12 || jootje009 - Intake vk 12 || Mosine - Eerste echo 12 || Fee89 - Eerste echo 12 || Citroentje24 - Tweede echo 13 || Goodlife - Eerste echo 13 || NeNe || afspraak VK 14 || Mootje88 - Tweede echo 14 || Pandavliegen - Controle echo 15 || NieuwWolkje - Eerste echo 16 || Roosie91 - Eerste echo 19 || Annekeruiter85 - Termijnecho 19 || Livoli - Eerste echo 19 || Tomnaat - Termijnecho 20 || Noortje15 - Intake VK 20 || Pandavliegen - Controle echo 21 || Pandavliegen - Nipt test (incl geslachtbep) 26 || Annekeruiter85 - Intake VK 27 || Allerliefste1 - Termijnecho 27 || Pandavliegen - Controle echo 28 || Demade - Termijnecho Oktober 03 || Livoli - Intake VK 03 || Maani - Nipt test (incl geslachtbep. via bloed) 03 || Druifi - Termijnecho 05 || MCR - Nipt test (incl geslachtbep) 05 || Pandavliegen - Controle zkhuis 06 || Mosine - Termijnecho 17 || Druifi - Intake verloskundige December 09 || Druifi - 20 weken echo
Laatste dag van de vakantie! Morgen weer naar huis. Maag iets minder opgezet! Maar nog wel gevoelig. Benen voelen moe aan. Eigenlijk niet heel gevoelige borsten of andere kwalen. Weer een dagje dichter bij de echo van donderdag.
Wat is de volgorde morgen van de echo's? 😁 Anneke mag als eerste om 10.00 en ik pas om 15.30uur. Hoe laat mogen jullie morgen, allerliefste en jellie?
Ik mag ook dinsdag voor een echo, de tweede. Ik heb hem om 12.00 uur. Volgens mij gaat pandavliegen dan ook voor een echo.
Ja ik ook dinsdag mootje en mcr, om 8:30! Haha en mootje, zo voel ik me ook precies, slaapwandelend de dag door
Jullie hebben lekker vroeg de echo super fijn! Ik weet nog even niet hoe ik dinsdag de dag door ga komen...maar heel veel afleiding zoeken!
Leuk zoveel echo's komende week. Ik moet dinsdag weer gaan werken na 3 weken vakantie. Ik ben echt benieuwd hoe ik de dagen door ga komen. Ik ben dag in dag uit misselijk en voel me de hele dag doodmoe. Ik moet een uur rijden naar m'n werk. Normaal geen probleem maar met die misselijkheid zie ik er echt tegenop. Het enige wat vorige zwangerschap hielp was constant snoepjes eten. Maar dat lijkt me niet zo'n goed idee als ik niet weer heel veel wil aankomen. M'n buik is gelukkig niet meer zo opgezet dus ik kan misschien nog even m'n eigen kleding blijven dragen. Vorige keer kon ik met 7 weken al niet meer in m'n broeken. Al begon ik toen ook zo'n 10 kilo lichter. Dus de broeken die ik nu heb zijn gewoon al een stuk groter haha.
Erg is dat dan he.. Als je lekker vakantie hebt gehad en je moet weer aan de slag! Tijdens m'n eerste zwangerschap werkte ik nog fulltime. Ben blij dat ik dat nu niet meer doe. Hier kan ik ook m'n eigen broeken nog aan. Geniet nog maar even van je twee laatste daagjes vrij! 👍😁