Hier ook fulltime maar had juist na de vakantie meer energie.weer beetje ritme en regelmaat! Hier passen de broeken nog wel maar sinds gisteren wel ineens een buik na het eten. Heb nu maar een stiekje en de riem een gaatje losser hihi. Dat gaat prima tot zover Gisteren wel ff wat jurkjes en zo gepast maar aantal zorgden toch voor een probleem! Morgen en dinsdag weer veel echo's! Ben benieuwd! Hopelijk allemaal mooie hartjes! Succes dames
19 september (zoiezo al laat) pas ok 20:50 dat wordt ook echt een lange dag! Haha Hoop op mooie hartjes morgen!
Hoe gaat t nu met je? Kan je t laten rusten of toch nog een onzeker gevoel? Heb je niet zoiets van, ik wil een vroege echo? Want bij dit huidige termijn kunnen ze t al zien. Veel VK's doen geen vroege echo's zonder 'reden', maar ze doen t wel als je de eerste echo zelf betaald. Ik heb dat bij m'n eerste zwschap ook gedaan. Ik had toen ook helemaal geen reden, maar was meer voor m'n eigen geruststelling. Gebeld en was prima zolang ik die zelf betaalde. Eigenlijk net als wat Mootje doet, zij laat ook een zelf betaalde vroege echo doen. Alleen ik deed dat toen dan bij m'n eigen VK.
Ik heb morgen 9.45 uur de afspraak bij de gynaecoloog. Is een intake maar ik hoop ook dat ik nog even mag kijken!
Livoli woon je toevallig in de buurt van ochten? Daar zit jan koning. Hij werkt nog als gynn in het ziekenhuis. Hij maakt bij hem thuis echo's. Ik betaal 25 euro voor een vroege echo.
Hier opgezette buik met komen en gaan. Hier de eerste buikfoto, je begint het toch al een beetje te zien, want ervoor was die plat en gespierd door mijn sport, ben benieuwd wat dat word, in mijn eerste zwangerschap ben ik 33kg! bijgekomen, alles was wel binnen de maand weg, maar ik let erop dat dit nu niet meer gebeurt Wie is de volgende met een buikfoto?
Mootje, ik mag ook dinsdag voor een echo, ik ben benieuwd Wauw, wat een slanke buik! Ik sla de buikfoto even over hoor, ik zie er normaal ook al 4 maanden zwanger uit dus dat is voornamelijk blub. Ik heb maar weinig eetlust en constant een naar gevoel in mijn maag. Ook ben ik heel erg moe, nul energie, hopelijk wordt dat over een paar weken beter. Dat eerste trimester vind ik altijd verschrikkelijk...
Wij hebben om 10.00 de echo. Maak me wat zorgen gistermorgen een best wel heftige bloeding gehad. Nu is het weer weg ben blij als het morgen is
@JennyB, hier ook erg moe, vind dat echt rot, voel er me soms zelfs wat depri van, ben graag altijd bezig..
Maani voel me nu wel rustig. Ga morgen even de huisarts bellen om op HCG te testen. Ik woon niet in de buurt van ochten.
Wow slank! Haha hier is m'n buik echt flink opgezet, broeken aan gaat niet meer. Komt voorlopig nog geen buikfoto Jelle, oh dat is spannend meis. Gelukkig morgenochtend al een echo!!