Ohh dan gaan we samen een spannende week in! Haha, het blijft spannend hoor, maar merk wel, dat de periodes waarin het een vorige mis ging, ff extra spannend zijn ofzo. Vroeg in week 5 is de periode dat het hartje langzaam aan moet gaan kloppen, geloof dat dat rond 5.4 begint. (alleen dan nog niet te zien op een echo) dus dat is wel de eerste stap!
Dames, spannende weken. Bij mij ging het ook altijd net na 5 weken mis. Dus ik hoop dat ik week 5 en 6 goed doorkom met een mooie echo de 27ste. Blijft toch heel eng.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (1) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (1) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20 april (2) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje 21 april (0) 22 april (0) 23 april (0) 24 april (1) ♡ Mosine - .. jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (0) Totaal: 6 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 06 || Fightforit (Bo) - 15:00 uur - Eerste echo 07 || jootje009 - 18:20 uur - Eerste echo 08 || Demade - 16:00 uur - Eerste echo 12 || jootje009 - 19:00 uur - Intake vk 28 || Demade - 19:00 uur - Termijnecho Oktober
Ik zou ook graag op de lijst willen. Gisteren op 10 DPO licht positief getest. Ik ben 32 jaar en het is mijn tweede kindje. Komend weekend ga ik nog een keer testen. Is hij dan nog steeds positief, dan ga ik maandag de verloskundige bellen Mijn uitgerekende datum zou nu 24 april zijn. Spannende tijd!
Vanmorgen een clearblue gedaan..hoopte zo dat er 2-3 zou komen te staan, omdat gisteren mijn NOD was..maar eigenlijk heel logisch dat er 1-2 komt te staan, want ik heb de 28e 's avonds een positieve ovulatietest gehad dus dan is mijn ei precies 2 weken of 1 week en 6 dagen geleden gesprongen.
♡ April ♡ 16 april (2) ♡ jootje009 - 26 jaar - 1e kindje ♡ Fightforit (Bo) - 25 jaar - 1e kindje 17 april (1) ♡ pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18 april (0) 19 april (1) ♡ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20 april (2) ♡ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♡ MCR - 33 jaar - 2e kindje 21 april (0) 22 april (0) 23 april (0) 24 april (1) ♡ Mosine - .. jaar - 2e kindje ♡ Allerliefste1 - 32 jaar - 2e kindje 25 april (0) 26 april (0) 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (0) Totaal: 6 jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend ♡ Afspraken ♡ Augustus 27 || MCR - Eerste echo 31 || pandavliegen - Eerste echo September 06 || Fightforit (Bo) - 15:00 uur - Eerste echo 07 || jootje009 - 18:20 uur - Eerste echo 08 || Demade - 16:00 uur - Eerste echo 12 || jootje009 - 19:00 uur - Intake vk 28 || Demade - 19:00 uur - Termijnecho Oktober
Niet te veel aan de CB vasthouden hoor lief Citroentje. CB gaat uit van gemiddelden natuurlijk, dus een paar daagjes verschil zegt niks. En dan heeft het ook nog met de concentratie van de urine te maken natuurlijk... Het woordje 'zwanger' is het belangrijkste!
Dat is een mooie test hoor citroentje!! En je zit waarschijnlijk net op het randje van 1-2 en 2-3. voor hetzelfde geld, zit je er maar 1 of 2 cijfertjes naast zeg maar, dus zoveel zegt het niet en Zwanger is inderdaad de allerbelangrijkste! Welkom allerliefste1!! En gefeliciteerd!
Welkom allerliefste1, gefeliciteerd!! 🎉 Dankjulliewel dames dan hou ik me daar maar aan vast..ik heb net nog wel een sensitest gedaan met de 2e urine en die lijkt echt maar iets donkerder dan de bovenste van eergisteren.. die bovenste is natuurlijk ook iets lichter geworden omdat die uitgedroogt is hoop dat als ik zondag weer 1 doe, die echt wel even knalt ofzo.
Welkom en gefeliciteerd Allerliefste! Willen jullie een geslachtsbepaling doen of wachten tot de 20 weken echo?
bij mij werd de sensitest niet donkerder dat dit terwijl de kv test echt knalde.. En misschien ben je net wat minder ver dan je dacht? Want als je de 28ste s avond een positieve ovulatie test had, dan had je de 30ste (zaterdag) je eisprong, en ben je morgen pas 4w.. Dan zijn dit echt super mooie testen!
Ah oke!! Misschien nog maar eens een kv doen dan Ja ik zou inderdaad wat minder ver kunnen zijn. Heb afgelopen zondag positief getest (al een best duidelijk streepje).
Wij willen waarschijnlijk een nipt doen na de 1e termijn echo, en dan willen we ook gelijk het geslacht al weten.
Ja lijkt me mooi om zo rustig te kunnen zijn met een zwangerschap, en dan met name in het begin voor mij dan.Bij mij was de eerste en de derde zwangerschap fout afgelopen. Bij mijn zoon ben ik vanaf het tweede semester wel echt gaan genieten. Ik ga ervan uit dat ik dat bij deze dan ook wel weer kan. Voor de nieuwkomers, GEFELICITEERD! Ik heb vandaag iemand van moeders voor moeders gesproken en aanstaande maandag komen ze langs. Spannend! Verder ben ik wel van plan om een geslachtbepaling te doen, ik denk rond de 16/17 weken. Ben nu al nieuwsgierig. Voor de dames die het tijdens de nipt willen gaan doen? Is de nipt jullie eigen keuze of op advies van de gyn? Wij zijn wel van plan om de combinatietest te doen , hebben we bij onze zoon ook gedaan. Nog andere dames die dit ook van plan zijn?
Bij ons is nipt een eigen keuze anders hadden we combinatietest laten doen, maar vind die kansen zo vaag, en nipt geeft gewoon zekerheid. Ja, onbezorgd kunnen genieten, poeh dat had me ook leuk geleken! Ik hoop vooral dat we kunnen genieten deze keer, maar moet wel zeggen, ik doe wel mijn best om nu al momentjes te genieten, want hoe dat ook, ik ben nu wel mooi zwanger! En al voor de derde keer! (nou als je me dat een jaar geleden had verteld ! ) en zo heb ik ook al een keer zwanger in de babydump gestaan! Nou dat vond ik echt zo cool, die ervaring neemt niemand me meer af (was toen bij de eerste miskraam). En leuk al zo snel MvM MCR! Ik ga volgende week ff bellen, wil eerst weten in welke testgroep van de studie ik ga vallen, omdat ik niet zeker weet of die medicijnen invloed hebben op MvM, maar misschien krijg ik ze wel helemaal niet, dus zodra ik dat weet ga ik ook bellen!