Soms leg ik me wel eens in de zetel om te "rusten" maar val toch meestal in slaap, om me erna slechter te voelen en in de nacht minder goed te slapen :x
@Florenthe, hopelijk is het kindje komende week goed gegroeid, komt allemaal wel goed, niet negatief denken he!
Ach meid dat is niet leuk om te horen..hopelijk maakt de kleine even een groeispurtje en is de echo volgende week gewoon goed! 🍀
Oh, dat is niet wat je wil horen, maar misschien is het een dieseltje en komt hij/zij wat later op gang. Ik ga super hard voor je duimen
Yes, een goede echo! Zo'n 2 cm, ze schatte nu op 8w4d en het hartje klopt prachtig! Foto volgt nog, nu racen naar het zwembad om ook nog wat beweging te krijgen
Super jootje!! Gefeliciteerd!! Florenthe, dat is schrikken en vervelend dat het niet goed gegroeid is. Hopelijk inderdaad een trage start en mooie groei volgende week!! Maani, heb m'n man laten bellen in de auto vanmorgen kreeg geen reactie op de mail en ze hadden hem niet gehad, geen idee waarom , maar ach! Zo is het ook geregeld. Heb jij een adres / routebeschrijving gekregen toevallig? Zou je die mij willen sturen? Heb wel een routinematig gekregen en ziekenhuis vind ik vast ook wel, maar toch Hier uitgeteld op de bank na dagje Efteling. Ga ook maar gewoon naar bed
Jootje! Geweldig nieuws!!! 👍👍👍☺️ Panda, ik stuur je zo ff een pb. 😘
Een mooi boontje! Met, en dat vond ik wel heel tof om te zien, een neusje en beentjes (links het hoofdje, rechts de beentjes. Eigenlijk ligt het kleintje precies zoals het plaatje in mn banner!)
Florenthe een hartje dat is positief! Hopelijk gaat de beeb een flinke groeispurt maken!.. Jootje mooie echo zeg! Erg leuk dat de beeb precies als je banner erbij ligt hihi super! Ik ben een half uur eerder opgestaan.. 5.30.. Om zo mn misselijkheid een beetje onder controle te krijgen haha het gaat redelijk nu Eten eten en nog meer eten..
Zijn er vandaag nog dames die een afspraak hebben? Succes bij deze! Erg leuk om jullie verhalen te lezen
@Florenthe: dat is geen leuk nieuws, ik duim dat de kleine extra gaat groeien nu! @Jootje: hele mooie echo
@Jootje mooie echo! @ Florenthe hopelijk groeit beebje goed komende tijd! Ik duim! Hier gisteren naar de huisarts gegaan en Postafene meegekregen tegen het overgeven. Vorige keer kotste ik Primperan gewoon weer uit. Ben benieuwd! Vanmorgen gaat het redelijk eigenlijk. Raar, moet de medicatie nog halen naar de apotheek Wel erg moe! Zieke dochter die om 4u en 5u mama nodig had. Hopelijk is ze snel beter. Succes dames met een echo vandaag.
Hoi allemaal, De afgelopen week heb ik niet meegelezen omdat ik zo enorm moe was. Nu onderweg naar mijn werk.een aantal pagina's kunnen lezen maar ik moet er nog ruim 50 inhalen. Het gaat dus nog even duren voordat ik reageer. Zag wel mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd. Ook alvast een felicitatie voor alle nieuwe zwangere die er bij zijn gekomen de afgelopen week.