Ik weet dat op dit forum genoeg zwanger-clubs zijn, zo ook voor de tijd dat ik zal bevallen: februari 2016. Maar in deze forums vind ik de berichten niet altijd even volgbaar en overzichtelijk en ben je voor je het weet met 100 vrouwen, honderden berichten aan het uitwisselen onder 1 onderwerp. Ik mis het om contact te hebben met mede zwangeren. Eigenlijk zoek ik een manier om contact te hebben met mede-zwangeren die rond jan-feb-maart 2016 zijn uitgerekend. Contact via de app, via internet, whatever. Zijn er andere manieren dan alleen de forums hier op ZP? Waar we misschien niet met honderden maar met een mooi klein clubje samen kunnen kletsen over vanalles en nogwat? Of zijn er zwangere dames die hiervoor juist een zwangerschapscursus/gym/oid opzoeken? Graag jullie advies! Thanks
Ik herken het, de lijsten hier zijn soms best druk waardoor het lastig bij te houden is wie ook alweer wat had gezegd, wie wat ging doen en welke afspraak had, etc. Daarom hebben wij met een klein groepje een FB-groep opgericht, kleiner en dus overzichtelijker. Misschien kun je ergens zoiets voorstellen? Of een besloten club hier op zp starten met een bepaald aantal mensen?
Op facebook is inderdaad ook een heel goed idee! En wat mij betreft een stuk overzichtelijker dan het hier met elkaar in 1 onderwerp proberen, thanks!
Ik ga binnenkort beginnen met zwangerschapzwemnen en hoopt juist daar wat contacten op te doen. Vind het hier erg leuk vooral in de clubjes waar ik in zit maar in real live in de buurt lijkt mij ook fijn.
Behoudens hier, zo min mogelijk. Ik heb namelijk een gruwelijke hekel aan van die lotgenotencontact-groepjes. Vooral met sporten. Ik wil helemaal niet kletsen, ik kom om te sporten, laat me met rust.