Oeps helemaal deze groep vergeten op fb klets ik wel mee en lees in de juni groep mee maar hier eigenlijk helemaal vergeten.. schaam schaam. Hier gaat alles goed zondag 32 weken en dan mogen ze gewoon geboren worden hier ipv een uur verderop. Weer een mijlpaal bereikt. Nog 5 weken dan na zondag. Deze week met mn verlof begonnen echt meteen druk ma woe en vrij mn moeder geweest om te helpen met poetsen na morgen hebben we het hele huis klaar. Kamertje is op 3 kleine puntjes na helemaal klaar. Kwam er achter dat we maar weinig maat 50 hebben dus gisteren nog voor beide jong en 2 setjes bijgekocht. Nu hebben we voor de 1e dag een setje en voor als ze naar huis mogen een andere.. Jullie ook zo nieuwsgierig allemaal Hoe ze eruit zullen zien?ik kan bijna niet meer wachtten al zie ik wel op tegen de bevalling. De vorige was een keizersnede en geen wee gehad dus weet totaal niet wat me te wachtten staat.
Wat is er lekker veel geschreven. Even kort een reactie van mijn kant heb het vandaag echt mega druk gehad op mijn werk. Heb een uur overgewerkt en heb niet eens pauze genomen. Morgen maar eens rustiger aan doen. hadden ook nog de vraag gekregen wie er maandan en dinsdag langer kan blijven werken. Dinsdag kan ik niet maar twijfel over de maandag geen idee wat slimheid is. Vandaag alweer 33 weken. Tijd gaat zo snel en heb ook het idee dat ik nog zoveel moet doen. Een aantal dingen liggen nog bij mijn ouders wil ik over 2 weken oohalen. Het wiegje komt bij ons pas als ze geboren is. Hebben weinig ruimte. De eerste weken slaapt ze bij ons op de kamer en daarna lekker soor naar haar eigen kamertje.
Heb even wat tijd om wat uitgebreider op iedereen te reageren. Nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend. @Mamavaneen2e ik zou er inderdaad voor moeten kiezen om het niet te doen. Ik voel me alleen verder nog prima en een paar handjes extra op het werk zou ideaal zijn. Ik ga vandaag aangeven dat ik maandag op de dag zelf beslis. Kijk wel eerst hoe ik me voel voordat ik het ga doen. Ik ben inderdaad ook erg nieuwsgierig hoe ze eruit ziet. Ze begint ook steeds betere karatetrappen uit te delen merk ik. @Nelllie hoe staat de box? Wat leuk dat je al naar de puf cursus bent geweest lijkt me wel interessant. Ik laat het allemaal maar gewoon op me afkomen. Ik neem naar het ziekenhuis 1 pakje van maat 56 mee en 1 pakje maat 50. Dan moet het toch zeker goed gaan komen. @Miloena ontvang jij je kraampakket niet van de zorgverzekaar? Bij mij werd deze gewoon thuis gestuurd. Wat doe je precies voor werk? @pomm Goed idee voor een nieuw bevallingslijstje om het weer overzichtelijk te maken. Nu kun je dus aan de babykamer gaan beginnen. Het komt inderdaad erg snel dichterbij. @Aimmee heerlijk nog even lekker er tussenuit. Geniet er maar goed van. Nesteldrang hier ook aanwezig maar door werk nog weinig tijd gehad. Eerste wasje is gedraaid ga morgen het tweede wasje doen en het eerste wasje strijken
Wat ben ik dan extreem snel, mijn wasjes zijn gewassen gestreken.. Alles ligt al klaar heb gewoon bijna niks meer te doen. Vanmiddag naar de dokter, vk is dicht en wil geen noodnummer bellen. Heb jeuk over mijn hele lichaam (vooral benen) die steeds erger word en super pijn in mijn gewrichten. Maakte me toch wel zorgen en omdat het steeds dichterbij komt maar even een dubbelcheck ookal ben ik niet zo een dokter-loper Zo een nieuw lijstje lijkt me leuk, zijn er een hoop die niet meer meeschrijven. Zometeen even naar de stad, laatste dingetjes halen en natuurlijk iets voor moederdag, is dan wel weer appart dat we zelf ook allemaal bijna-mama's zijn. Vind het heel spannend & kan idd niet meer wachten tot ik haar kan zien.. Ben zo benieuwd naa rmijn kleintje
Dat is niet fijn Joanne goed dat je toch even naar de dokter gaat kijken wat hij zegt. Je kan het beter maar even laten controleren. De eerste maanden ging ik ook erg snel met kopen, rondneuzen en verzamelen. Een hele poos heeft het stil gelegen. Nu doe ik gewoon stap voor stap iets zodat ik niet alles in mijn verlof hoef te doen. Ik werk ook nog steeds 40 uur dus mijn rust momentjes in de avond zijn ook belangrijk
Joepie!!! De postbode is langsgeweest met een pakketje kleertjes voor de kleine meid!! Gisteren eens rustig gekeken naar alles wat ik al had. Tot de conclusie gekomen dat ik nog enkele pakjes 50 wou bij bestellen. Ik zat voortdurend in twijfel 'voor de tijd dat ze het maar aan hebben, dan koop ik beter alleen maar 56', maar langs de andere kant wou ik dus niet dat ze er in zwom en leek 56 weer zo groot. Dus is mijn besluit gevallen op: "Ik bestel nog enkele pakjes, maar dan eerder unisex. Moest onze meid er niet of niet lang in kunnen, dan kan ik het misschien voor een volgend kindje nog gebruiken en is het niet helemaal verloren!" Op zich geen heel speciale pakjes, maar vond ze wel schattig:
En minder leuk nieuws over de box dan maar weer, over de nieuwe dit keer... Ik reuzenblij dat we er gisteren achter mochten (in plaats van binnen 3 weken!) We zetten die in elkaar en wat zie ik... dat er op verschillende plaatsen wat verf af is Pfffffffffft!! Op zich niet zooo veel, maar het is wel goed zichtbaar. En voor een nieuwe box vind ik dat wel zonde. Dus maar meteen foto's genomen en een mailtje gestuurd dat we hiervoor graag een oplossing zouden hebben. Ai ai ai ai... hopelijk wordt het snel opgelost *zucht*
wat een schattige pakjes Nelllie. Goed idee om het unisex te kopen kun je ze inderdaad altijd nog voor een volgend kindje gebruiken. Balen zeg van je box grrrr. Hopelijk komen ze met een goede oplossing want ze moeten gewoon iets goeds leveren en niet iets wat beschadigd is.
Leuke pakjes. Jeetje wat een gedoe met de box. Hier vandaag gestreken en mijn moeder heeft de badkamer flink gedaan
Wat een gedoe met die box idd, die ven mij is 2dehands maar ziet er vrij netjes uit.. Als er hier een daar een lelijk plekje zit maakt het me niet uit, maar begrijp dat als je het nieuw haalt dat je er zwaar van baalt. Ik had toen ook de verkeerde badset gekregen, zit je voor niks te wachten! Hier bij de dokter geweest. Gewrichtpijn is gewoon vocht zegt hij, en de jeuk wist hij niet (denk dat ik ook maar dokter word) maar moet wel extra bloed laten prikken& heb allergietablettrn. Vond het wel makkelijk gegeven rnndurf ze eigenlijk niet zomaar te slikken?! Vriendin van mij zei dat ze ook al deze kwaaltjes had en niet lang daarna ging bevallen, heeft me een beetje zenuwachtig gemaakt is nog een beetje vroeg (di 35 weken) en vind het zo eng dat ik niet weet wat me te wachten staat. Maar we zullen wel moeten he.. Spannend allemaal!! Wie maakt het nieuwe lijstje? Ik zou niet weten hoe dat moet
Wauw wat is er veel geschreven! Morgen ga ik uitgebreid reageren, nu eerst lekker uit eten. Gewoon omdat het kan
Vandaag 2 dagen verlof opgenomen voor mijn verlof periode. Mijn laatste werkdag is nu met pinksteren een half dagje
Ik zal ook later wat uitgebreider reageren maar moet dit even kwijt....ik ben sinds vandaag met VERLOF!
Hahaha Eems heerlijk!!! Geniet ervan!! Ik heb even geen tijd gehad uitgebreid te reageren. Mijn katjes is ineens ziekig en de dierenarts weet ook niet wat er is. Valt is het niet bij Aimee haar vader, I know. Maar na het verliezen van mn beste vriend 6 weken geleden is dit net ff to much. Maar ik lees wel alles mee hoor!
Enmy begrihp je wel hoor, heel vaak zeggen mensen "het zijn maar dieren" maar ik heb een chihuahua en mijngod wat hou ik veel van dat beestje. Dus ik snap wel dat het net iets te veel word. Waar heeft je kat last van? Die dokters tegenwoordig roepen volgens mij ook maar wat. Ik dus gistetavond naar de bios, werd toch niet lekker, vl dwong me daar voor de deur de vk te bellen vanwege het vocht in me handen en de duizeligheid. Nou ze wilde meteen komen, ik natuurlijk niet thuis.. Kwam de gewoon even parkeren, bloeddruk en hartje gehoord in de auto.. wat een avontuur hihi maar gelukkig was alles goed want was mijn bloeddruk te hoog geweest had ik direct naar het zkh gemoeten. Kon ik toch nog naar de film met een gerust gevoel. Sinds vandaag menstruatieachtig gevoel, dinsdag moet ik op controle en zal het allemaal even aangeven.. Heb toch zo een voorgevoel dat mijn dame niet tot 40wk blijft zitten. wat heerlijk voor de dames die verlof hebben, geniet ervan! Er zit mooi weer aan te komen! Hier mijn kraampakket in orde, ziekenhuistas ook.. Toch een gerust gevoel
Ja Joanne, stom is dat hè. Die dieren gaan toch in je hart zitten. Marrr het blijft in het niet vallen bij overlijden van vrienden of familie. Maar toch... niet leuk. Gaat gelukkig nu stukken beter met hem. Wat fijn dat je nog rustig naar de film kon gaan. Hoe ver ben je nu precies? Spannend hoor, onze bevaldata komen steeds dichter bij! Ben benieuwd wie de eerste zal zijn!
Wat fijn dat alles toch goed was Joanne. Bij de vk inderdaad even aangeven. emmy ik kan me voorstellen dat het te veel wordt. Ik heb ook een poesje en zij is mij ook echt alles. Net mijn eerste babywasje gestreken en de tweede draait nog. Dan kan ik mijn ziekenhuis tasje ook gaan klaar zetten. Fijn idee als dat toch allemaal een beetje klaar is. Mijn vriend denkt dat ze een week eerder komt ik denk juist later. Ben benieuwd wie gelijk heeft en wie hier inderdaad de eerste is.
Ja zeker lovely, pff sinds vandaag hou ik overal vocht vast. Ik heb onwijs dikke voeten en lopen voelt niet prettig! Voelde me al bol, maar nu hrlrmaal. Merk echt dat we de laatste maand bijna ingaan. Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik waggel nu ook en lopen is zwaarder dus heb het idee dat ze aardig ingedaald is. Dinsdag zal ik het horen bij de vk.
Emmy, hier ook altijd ongerust als er een beest ziek is hoor. Dus schaam je niet! Joanne, wel goed dat hij bloed bij je heeft geprikt, jeuk kan ook iets te maken hebben met je galstenen (wil je niet ongerust maken ofzo, maar kan een zw. kwaal zijn). Niet gelijk gaan opzoeken he! Hier behoorlijk last van mijn buik, weet niet of dit een harde buik is. Hij zit gewoon echt een soort van in de weg al heel de dag en voelt ook wel hard aan, heb 1 x eerder een kwartier heel erg pijn gehad in mijn buik nadat ik even een boodschap hd gedaan, maar het voelt niet hetzelfde. Ben bang dt mijn bloeddruk ook erg hoog is, omdat ik erg tegen de begrafenis morgen opzie. Ik heb vandaag al zo'n pijn laat staan morgen de hele dag....al die emoties en elke x weer opnieuw vertellen hoe het gaat. Kan gelukkig een buikband lenen van een vriendin (want had hem bij babydump besteld, maar komt pas dinsdg binnen) en neem ook een relaxstoel mee om tussendoor op te zitten. Verder voel ik me wel oke, kan het overlijden wel een plekje geven maar wordt gewoon emotioneel van alle drukte erom heen en merk dat ik echt toe ben aan vakantie. Gelukkig is mijn mama hier dit weekend geweest en heeft heerlijk voor mij geholpen met de was en mijn huis gezogen dus dt hoeft niet meer voor de vakantie. Joanne heeft dr koffer al klaar staan, maar hoop toch dat hij zeker tot week 37 blijft zitten hoor! Ik dacht om hem na mij nvakantie in orde te maken (ben dan ook 35 wk) Wanneer doen jullie dat? En zouden jullie dan ook alvast je lievelings pyama en kleding er in doen, terwijl je die eigenlijk misschien nog weken kan dragen?