16 t/m 30 juni 2015!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door koekenpan, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Hoi dames! Hier ook lekker van het mooie weer aan het genieten!

Haaz, ben benieuwd of ze maandag op de echo ook iets zien. Hopelijk was het een moment opname!
    pomm, doe mij ook zo een vlugge bevalling! Lijkt me wel spannend als ze dat zeggen.

Zeiltje ligt er bij ons ook op. Vind het inderdaad niet prettig met het warme zweterige weer.

Ontlasting. Moet nu wel wat vaker maar zit sinds een paar dagen aan de floradix en ijzertabletten dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Morgen 37 weken! Sinds gisteren duidelijk meer harde buiken en ben vanmorgen de slijmprop (deels) verloren! Volgens vk kan het ook nog een week of twee duren maar denk nu niet dat ons meisje tot de uitgerekende datum blijft zitten.

2. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Misschien gekke vraag of ranzig... maar hoe herken je de slijmprop?

3. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Geen idee! De vorige keer geen spoor van dat ding!

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hey dames

O zo leuk zeg al die verhalen 😊 Zit ze steeds met heel veel plezier te lezen!! Inderdaad wel vreemd - maar wel heel goed - dat er nog geen enkel beebje geboren is. We doen het super allemaal 😄

Hier enorm moe en m'n buik is weer maar eens flink gegroeid!! Begint echt lastig te worden... Ik kan me bijna niet meer draaien in bed als ik op m'n zijkant lig, wat m'n vriend dan weer heel komisch vind 😝
    Een weekje terug had ik elke avond wat last van pijnlijke harde buiken, maar dit is weer helemaal stilgevallen sinds enkele dagen. Heb ook het gevoel dat ons meisje terug wat hoger zit, vorige week was m'n buik lager. Ik heb een beetje de indruk dat ze het daar goed naar haar zin heeft en er niet meteen uit haar gezellige huisje komt 😉

Vandaag 37 weken. Nog een weekje en dan mag ze wel gaan komen hoor van me, begin het een beetje zat te worden, hihi 😊 ben zo benieuwd naar ons klein prinsesje!!!

O en iemand al een stukje slijmprop verloren zie ik. Spannend 😊

Hoe zit het bij jou Joanne, nog altijd zoveel gerommel?

5. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Hier nog een aantal dagen en dan heb ik de mannen in mn armen...ben echt aan het aftellen nu....
    Vandaag 36 weken trots dat ze zolang blijven zitten

6. Aimee85

Aimee85 Bekend lid

22 mrt 2014
    774
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook de magische 37weken gehaald! Spannend voor jou mamavaneen2e! Hoop ook dat ze minstens nog 6dagen mogen blijven zitten.

Tja die slijmprop, ik verloor 2wk geleden op een dag ook heel veel slijm bij afvegen, sinds dien ook elke dag inlegkruisje in maar is al een paar dagen wat minder.
    Dat je een slijmprop moet verliezen is toch voor iedereen anders, net als bij de zgn innestelingsbloeding (ook niet gehad).
    Met oordoppen hoor ik het plastic niet kraken gelukkig!

Vind het wel echt spannend zeg! jullie? Hoop dat ik dinsdag al ontsluiting heb stiekem :)

7. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    heerlijk he die magische 37 weken. Ik kan nu echt niet meer wachten en het kan nog zo lang duren.

Morgen heb ik weer mijn afspraak bij de vk ze hadden later in de week geen ruimte. Is echt snel ben afgelopen donderdag nog geweest.

Slijmprop ik heb geen idee of ik die kwijt ben. Kijk ook niet elke keer in de toilet en zeker 's nachts niet. De innestelingsbloeding heb ik inderdaad ook niet gehad misschien de slijmprop dan ook niet.

Hier is het rustig, kleine is lekker actief en er rommelt nog niks.
    Ik denk dat ze voorlopig nog wel blijft zitten.

Morgen reageer ik wat uitgebreiden.

Fijne avond!!

8. Juli2015

Juli2015 Actief lid

30 nov 2014
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ook van mij weer even een berichtje.
    Vrijdag eerst maar weer naar de verloskundige voor mijn bloeddruk, ik was er niet gerust op. Zelfs met de hitte was hij weer wat gezakt! 120/85. Ik helemaal blij!

Gisteren het huwelijk van mijn zus. Wat een topdag! Ik heb haar nog helemaal in de jurk kunnen helpen en in kunnen rijgen. Zo'n fijn idee. En zelfs nog wat gedanst! Om 1 uur vertrok het bruidspaar. Om 2 uur lag ik, best moe dat wel, ook lekker in bed.
    @aimee85 Het huwelijk was in Maarssen, van Tom en Anne.

Hier nog geen bescherming op het matras. Zo'n handdoek is wel een idee, beter dan plastic zeil denk ik (qua temperatuur).

Hebben jullie ook een vluchttas gevuld? Zo ja, wat zit erin?

Morgen weer controle bij de verloskundige, ook urine controle. Ben benieuwd.

9. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi dames,
    Hier nog veeeel gerommel maar helaas niets eat doorzet: toevallig vandaag geen buikpijn & nu onwijze druk op mijn onderkant.. Misschien een teken maar geen pijn.
    Meisje is wel erg rustig de laatste paar dagen en dat ga ik morgen ook even goed aangeven bij de vk (die van mij zijn best makkelijk sllemaal en ik ben er toch niet gerust op)
    Ik waggel maar door maar sta wel echt op klappen. Merk ook dat het het einde is qua hormonen.. Vannochtend lekkere huilbui gehad bij vriendlief en waarom..? Om helemaal niks en van alles en nog wat hahaha
    Ik kan amper lopen door het vocht in mijn voeten dat is echt heel naar maar verder waggel ik door en wacht ik af.
    Wachten duurt lang!
    Ik had een bedzeiltje wat een verschikkelijk ding! Zweten en verschuiven en kraken, heb het weggegooid en er gewoon zo een stoffen onderlegger (wat kindjes die soms in hun bed plassen ook gebruiken) in de plaats gelegd.. Zoveel beter nu!

10. Mamavaneen2e

Mamavaneen2e Bekend lid

2 dec 2013
    526
    0
    0
    Ik lees dat jullie allemaal plastic op bed hebben . Ik heb op bed gewoon zo'n hoeslaken van de ikea die eigenlijk op het bed van mn zoontje tje hoort die is waterdicht

Nog 6 dagen ga ik hier n8et meer redden hihi geplande keizersnede staat voor ergens deze week. Zeg geen datum ivm meelezers

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hier ook druk op de onderkant en lekkende borsten. Lichaam is izhc duidelijk aan het voorbereiden....

Komende dagen lekker genieten van het mooie weer meiden! Heel fijn om deze tijd van het jaar verlof te hebben. Ben soms even weg aan het dromen, over een paar weekjes zal het zover zijn!!

12. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Een keizersnee is niet leuk, maar och wat zou ik graag een datum hebben ipv dat irritante afwachten, overmorgen ben ik 39 weken. Ik ga maar uit van de 42 weken maar elke nacht hoop ik dat ik wakker word in een nat bed hahaha

13. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Ik had er weleens over gelezen maar wist ook niet precies hoe het eruit zou moeten zien en volgens mij verschilt dit ook nog. Toen ik na het plassen mijn neus snoot, voelde ik iets en bij afvegen zag ik een klodder taai slijjm. Dat was zo duidelijk dat dat het wel moest zijn:) google maar eens (wees voorbereid: niet erg smakelijk hehe..:))

14. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Waaaaauw spannend zeg! Heel veel succes en geniet ervan!!:)

15. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Pffft gisteren mijn dagje in het water gevallen. In de namiddag zouden we lekker gezellig met de buren een uitstapje doen naar de kermis, terrasje doen,... Maar een uurtje voor we vertrokken werd ik opeens zo misselijk, stond slap op m'n benen. Meteen m'n bedje maar ingekropen en afspraak afgezegd:( Twee uurtjes geslapen, maar het was nog niet meteen over. Pas tegen 's avonds terug alles oke... Vreemd... Bloeddruk ofzo zeker die wat gezakt was, ik weet het niet.

Ik voelde de kleine meid gelukkig nog goed trappelen in m'n buik, waardoor ik me ook niet echt zorgen maakte daarrond. Het zal gewoon een flauwte geweest zijn neem ik aan...

Ik dacht dat er vandaag enkele meiden op controle moeten bij de vk als ik me niet vergis. Heel veel succes en laat weten hoe het geweest is!!:)

16. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Amai, ja vind het ook enorm spannend! Zal meehopen voor je voor die ontsluiting!!:)

Ik hoopte daar anderhalve week geleden ook stiekem een beetje op tijdens de controle. En dan hoor je de gyn zeggen: "Nog geen opening mevrouw". Jammer!! Allez, niet dat het toen al moest komen ofzo, maar kon al zijn 1cm ofzo. Maar neen... Nu donderdag ook weer op controle, dus terug hopen op iets, haha:D

Wat ik wel had na de vorige controle was heel de dag last van pijnlijke harde buiken. Ik dacht dat de gyn iets in gang gezet had door te voelen voor ontsluiting. Maar dat was niet het geval, waarschijnlijk gewoon een reactie erop...

17. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bij mij heeft de gyn toen ook even gevoeld, dat voelen deed enorm veel pijn en bleek achteraf ''strippen'' geweest te zijn. Die avond kwam de bevalling ook op gang. Dat doen ze pas tegen de tijd dat je echt uitgerekend bent. Bij mij was dat met 40 weken en 3 dagen.

18. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hier ben ik weer hoor. Maar ik heb nog een vraagje voor jullie... Zijn jullie ook zooooo moe? Of scheelt er iets met mij???

Ik heb heel het weekend niets, maar dan ook echt niéts gedaan. Gerust, geluierd, geslapen, filmpje gekeken,... Gisteravond om 10u30 gaan slapen en deze morgen rond 7u opgestaan. En nu ... ik ik alweer in mijn bed omdat ik zo moe ben:( Dat kan toch niet normaal zijn? Ofwel is het van veel te weinig te doen dat ik zo moe word, kan ook;)

Vroeg me gewoon af of jullie het ook hebben, of niet zo extreem?

19. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43

Wat vervelend dat je zo moe bent Nellie! Hier ook wel moe maar niet in die mate.. Heb je je HB onlangs nog laten prikken..?

20. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Klinkt wel heel extreem Nellie. Hier geen vermoeidheid op 't moment.. ja savond's, maar dan heb ik er ook al een dag opzitten.

Vervelend hoor, laatste loodjes.... en idd is je HB op peil?

Deel Deze Pagina