Goed dat je hebt gebeld Lovely, beter te vaak dan te weinig toch en ze zijn er voor (en je betaald er ook voor toch) Emmie, die menstruatiekrampen herken ik ook hoor, had ze maandag op dinsdag nu niet meer of heel af en toe maar dan lijkt het meer een steek in mijn vagina. Met de druk die er steeds is als ik loop of opsta, omdraai in bed of op de bank wat overigens niet afneemt. Hier beweegt de kleine echt goed. gelukkig. O ja... vanaf vandaag staat mijn auto niet meer voor de deur :S Er werd verzocht om hem zaterdag van 15.00 tot 18.00 niet in de straat te zetten omdat ze dikkebandenrace hier hebben (fietsrace voor kinderen). Maar zaterdag is ook een rommelmarkt in mijn straat en anders moet ik mijn auto dik ver parkeren, straks moet ik toch onverwijld weg! Dus heb hem nu maar snel om het hoekje gezet, staat hij daar in iedergeval het dichtste bij. Was echt pissed. Zeg tegen mijn vriend...ik haal mijn auto niet weg hoor. Hij zegt, maar ze moeten er langs fietsen. O ja, das niet handig nee. GRRR
Amaaaaaai spannend!!!!!! Misschien is het op gang aan het schieten! Hopelijk breken je vliezen niet!! Niet dat ik het je niet toewens hoor, hihi. Vliezen breken is lekker duidelijk, dat vind ik ook. Maar het schijnt dat de weeën veel sterker zijn als de vliezen gebroken zijn, dan wanneer ze niet gebroken zijn. De vruchtzak zou als een soort 'schokdemper' de weeën nog wat opvangen... Werd me verteld in ieder geval, ik ben nu ook niet bepaald een ervaringsdeskundige
Ik vraag me al de hele dag af of Mamavaneen2e al haar kindje in de armen zou hebben. Zij werd deze week ingeleid als ik me niet vergis Benieuwd benieuwd benieuwd!!! Jullie ook zo genoten van het mooie weer?
Hier is er volgens mij een begin. Ik denk (weet bijna zeker) dat ik weeen heb.. Om de 10/15 minuten en ze houden een minuut aan.. Was vannochtend al aan t rommelen maar dit is heel ander gevoel dan ik verwacht had. Ze doen nog niet echt pijn.. Vervelend wel. Heb de vk iig op de hoogte gebracht en die zegt dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik heb best een hoge pijngrens dus wil ook niet te lang wachten met bellen. Gelukkig heb ik een weeentimer. Scheelt onthouden.. Rare is dat tussen de "weeen" door ik het liefst nog even dit of dat doe. We wachten tot het goed doorzet, hopelijk heb ik snel me kleine meid in mijn armen
Ik wacht in spanning af tot de eerste namen en foto's geplaatst worden van de mini's . Succes wie er bezig is!
Vandaag bij de vk geweest, alles was goed. Baby ligt wel ingedaald maar nog niet vast. Het advies is dus ook nog steeds direct bellen bij gebroken vliezen of bellen als ik een uur om de 5 minuten weeen heb. Dat laatste ga ik eerder doen omdat het de vorige keer zo snel is gegaan. Ik moet hierin vooral m'n gevoel volgen.... Spannend weer!
Als je mij een pb stuurt met je Naam of link naar je profiel ga ik kijken of het lukt om je toe te voegen!
Mama van een 2e is 10 juni bevallen van de tweeling. Ze zou die dag ook ingeleid worden maar de nacht van 9 op 10 juni zijn de vliezen gebroken. De kleintjes hebben een mooi gewicht. Borstvoeding is goed op gang. Alles gaat goed. Als ze thuis is komt ze een update geven! Ps. Geboren middels een keizersnede.
Ooooooooooooo waaaaaaauw super! De eerste beebjes zijn er!!!!! Dikke proficiat Mamavaneen2e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet geniet geniet!!