Amai Pomm. 2x per uur is wel suuuuuuuuuper veel Moet zo vervelend zijn! Ik vind het al vervelend om er 3 a 4 keer per nacht uit te moeten... Helpt het niet om 's avonds na een bepaald uur niets meer te drinken?
Oeps, nog iets vergeten. Haha, niets belangrijks, maar vond het ooo zo grappig eigenlijk Tijdens de controle heb ik onverwachts ook nog een echo gekregen (was de bedoeling niet, maar hij wou toch vlug nog eens kijken, waarschijnlijk omdat ik geen ontsluiting had ofzo). En opeens zegt hij: "Jullie weten wat het is (geslacht)?" En wij antwoordden van wel. En dan gaat hij verder: "Een zoon dus". En ik kijk zo vreemd naar hem waarschijnlijk. Meteen begint de gynaecoloog geniepig te lachen en zegt: "Ik kon maar proberen om de weeën spontaan op te wekken natuurlijk". Hahahahahaha vond ik eigenlijk echt wel grappig Op zich wist ik wel dat hij aan het lachen was, maar de eerste seconden heb je wel iets van: "Huh?!" Ohja, was het nu anders geweest, was dat kleintje ook meer dan welkom hoor
Hoi dames, Hier een berichtje weer van mijn kant. Waren even druk geweest... Onze mooie kleine Madelief is donderdag avond geboren!! 10 daagjes te vroeg. Bevalling liep allemaal anders dan gehoopt maar zijn sinds vrijdag lekker thuis aan het genieten..! Zal later verder uitgebreid reageren op iedereen en succes allemaal met de laatste loodjes
Eems, een dikke dikke proficiat met de geboorte van jullie kleine meid!!!! 😊 Leuke en lieve naam!!! Geniet ervan!!
Nelllie wat fijn dat alles dik in orde was. Toch weer een tegenvaller he als je hoort dat alles nog potdicht zit . Ik denk dat hij bedoeld strippen om het een beetje op gang te brengen. Ik hoop ook elke keer dat er iets gebeurd maar helaas. Morgen mag ik ook weer op controle.
Whahaha dat is wel even schrikken inderdaad maar wat je zegt allebei is welkom ook al zou het een meisje zijn.
Uitgerekende datum♡ 16. Joanne92, 22 jaar, 1e kindje Meisje 25. Miloena, 21 jaar, 1e kindje Verrassing Lovely29, 29 jaar, 1e kindje Meisje 26 Pomm 31 jaar, 2e kindje Jongen 27. 28. Eems 27 jaar, 1e kindje Meisje Emmy30, 31 jaar, 1e kindje Meisje Nelllie, 27 jaar, 1e kindje Meisje Aimee, 29 jaar, 1e kindje Verassing Joho31 29. Haazz, 30 jaar, 2e kindje, Meisje In Afwachting, 32 jaar, 2e kindje, Jongen 30. Juli2015, 28 jaar, 1e kindje, Meisje 5 Juli. Mamavaneen2e, tweeling Jongens Bevallen: Mamavaneen2e: 10 juni, 2 jongens Joanne: 12 juni, meisje, Jolie Joho31: 15 juni, jongen, Dean Aimee: 17 juni, jongen, Joris Eems: 18 juni, meisje, Madelief Vlindermama's: Katja77: Vlindertje Robin (28-11-'14 ⭐️ 11 weken)
Gefeliciteerd Eems!! Wat een lieve naam. Hier nu al ruim een week voorheen/gerommel/krampen. Ik heb nu ook echt enorm last van druk op mijn onderkantje. Eigenlijk allemaal reden om lekker plat te gaan. Ik hoop toch dat ik niet nog 3 weken door hoef te lopen... dinsdag toch eens vragen om een ontsluitingscheck.
Hier weer een rustig dagje. Orange is the New Black gekeken en wat gelezen in de grote geboortegids. Eind van de dag nog stukje gelopen met het paard. Zo benieuwd wanneer de kleine komt en hoe ze eruit ziet!
Rustig hier! Nog steeds baby in buik. Heb me er op ingesteld dat hij niet uitzichzelf komt voor de 40 weken, ookal hoop ik van wel. Ik weet niet meer wat ik moet verzinnen.. Huis is aan kant en van thuis zitten word ik niet vrolijk dus zoveel mogelijk dingen doen maar kan niet zoveel meer verzinnen helaas... Hoe komen jullie deze week door? Toch ook wel bijzonder, vrijdag 40 weken! De dag waar we al zo'n tijd naar toe leven! Het kan echt niet lang meer duren.....
Oh help, heb nu weer iets leuks aan de 'hand' ... of aan de rug beter gezegd. Deze morgen wakker geworden met enorm veel pijn aan de linkerkant van m'n rug. Dacht eerst aan rugweeën, maar daarvoor zit het veel te hoog, is meer halverwege. Ik kon niet liggen, zitten, staan,... van de pijn. Bleef ook constant aanhouden. Dus naar de dokter geweest. Blijkbaar is er een tussenribspier gekneusd, moet ergens verkeerde beweging gemaakt hebben. Enige wat ik kan doen is van die gel opwrijven voor je spieren en een pijnstiller nemen... Dat zullen dus nog laaaaaaaange dagen worden Hopelijk is het weg tegen dat ik moet bevallen, weet anders niet hoe ik op die bevallingstafel zal liggen hoor
Ik vind het ook steeds lastiger om elke keer te bedenken wat ik moet gaan doen. Het weer zit ook niet helemaal mee de laatste dagen. vanmiddag naar de vk en daarna gelijk even een paar boodschappen doen. Ga vandaag ook nog wat schoonmaken. De rest van de week geen idee, ik ga mezelf maar vermaken met series en films kijken en opruimen/schoonmaken. nelllie jeetje wat vervelend van je rug zeg. Hopelijk trekt het inderdaad snel weg dat kan je er ook niet nog bij hebben. Sterkte!
Klinkt erg pijnlijk Nellie ... Hopelijk snel verbetering. Weet hoe vervelend pijn in je rug is. Hier elke dag pijn door de grootte van m'n buik. Er hangt gewoon teveel gewicht aan de banden. Kunnen ze niks aan doen . Vanmorgen op controle geweest bij de gynaecoloog. Alles is goed en rustig. Maandag weer heen en als hij er dan nog niet is dan gaan we een dag plannen dat ik een gentle sectio krijg. Na 40 weken vinden ze een stuitbevalling niet meer vertrouwd omdat de kleine dan te groot is. We zijn hier dus druk aan het duimen... Hoe is het met de rest van de dames?
Vanmorgen de bloeddruk gecontroleerd bij assistente: 130/90. Al zat de band niet echt goed denk ik... Morgen weer controle bij verloskundige, dan gelukkig ook van de kleine meid. Ik begin me ook te vervelen. Niets doen en afwachten is niets voor mij. Vanmiddag op de thee bij een vriendin en verder wat lezen en Netflix kijken. Ze mag wel komen! Grappig: morgen heeft mijn vriend zijn laatste tentamen van zijn opleiding over, jawel, vrouw en kind! Hij leert nu dus vast alles over bevallen, baby's en kinderen
Inafwachting. Gentle sectio, ik moest het even opzoeken hoor. Klinkt heel mooi! Juli2015. Dat is ook toevallig. Doet je vriend de opleiding tot verpleegkundige?
Nee, tot physician assistent (vergelijkbaar met art assistent ongeveer). Hij is al optometrist en mag straks wat taken van de oogarts overnemen. Gentle sectio klinkt zeker mooi InAfwachting.